Календарне планування уроків
образотворчого мистецтва у 1 класі
до підручника О.Лобова
№ |
Тема |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
Дата |
|
|
|
|
1 |
У нас урок незвичний |
Образотворче мистецтво. Лінія (пряма, хвиляста, ламана). Інструменти роботи під час уроків образотворчого мистецтва. СОМ: споглядання ілюстрацій ( зображені речі - предмети до уроків мистецтва: фарби,пензлик,папір,ножиці,олівці,фломастери…) ХТД: малюнок та декорування лініями (пряма, хвиляста,ламана) мистецької стежинки(олівці).
|
|
2 |
Що таке мистецтво |
Форма предмета. Прості форми (прямокутник,трикутник,коло). Характерне зображення на малюнку, палітра кольорів. СОМ: фотографії шкіл ХТД: Виконання малюнку « Моя школа» ( олівці, фломастери). Мистецькі підказки.
|
|
3 |
Світ, що зветься «музика» |
Музика. Музичні звуки. Настрій в мистецтві музики та малювання. СОМ: Ю. Вахрушева. «Музика». ХТД: малюємо музику за допомогою різнокольорових крапок, плям та ліній(акварель або гуаш). |
|
4 |
Як сприймати мистецтво |
Довкілля, орнамент. Правила розміщення малюнка на аркуші. СОМ: Н.Федорчук «Колискова для сестрички», малюнки дітей. ХТД: малювання кошеняти за зразком або по – своєму. Моделювання: вусики- з ниток.(олівці, нитки)
|
|
5 |
Хто створює мистецтво |
Композиція малюнка. Прості об’ємні форми. Вертикальне та горизонтальне зображення композиції. СОМ: композиції ромашок, дитячі малюнки. ХТД: виконання малюнку «Ромашка». Доповни на свій смак:сонечко, травичку, метелик(олівці). |
|
6 |
Музиканти-чаклуни |
Об”ємні форми предметів. Плоскі геометричні фігури: овал,трикутник, прямокутник, коло, квадрат. Порівняння форм муз. інструментів з геометричними фігурами. СОМ: фотокартини музичних інструментів. ХТД: перетворюємо геометричні фігури в музичні інструменти на малюнку(барабан , домра,..)(Олівці, фломастери) |
|
7 |
Щоби правильно співати |
Об’ємні геометричні фігури та овочі, порівняння. Мистецькі підказки. СОМ: фотоілюстрації овочів до пісні « Ходить гарбуз по городу». ХТД: ліплення овочів з пластиліну за зразком(пластилін). |
|
8 |
Сторінка-повторинка |
Узагальнення. Виставка робіт. Художники малюють музику. Малюємо – ліпимо залюбки. ХТД: зображення країни мистецтва та музики.(олівці, фарби, пластилін) |
|
9 |
Твої мистецькі канікули |
Колір. Основні та похідні кольори. Палітра. СОМ: Й. Бокшай. « Осінь золота», ілюстрація кошика в підручнику. ХТД: створення власного малюнка про осінь або мистецького кошика.( кольорові олівці, фломастери). |
|
10 |
Осіння мозаїка |
Колір. Аплікація – вид декоративного мистецтва. Мистецькі підказки. СОМ: фото аплікацій з осіннього листя. ХТД: моделювання з природного матеріалу (листя, плоди, фломастери, тощо) на папері: виконання аплікації - композиції « Осінь» з опалого листя або прикрашання класного куточка.
|
|
11 |
Від слова-до пісні |
Знайомство з петриківським розписом. СОМ:С. Гурін « Пишається над водою червона калина»; фотоілюстрації петриківського розпису(червона калина). ХТД: малювання калинового грона дотиком пальчиків( акварель або гуаш). |
|
12 |
Мистецтво відображає |
Кольори теплі і холодні. СОМ: дитячий малюнок Ганни Ігнатової « Дощ», фото дітей під парасолькою. ХТД: виконання композиції «Дощик» акварельними фарбами. (фарби) |
|
13 |
Не просто бачить, а й відчуть |
Види образотворчого мистецтва: графіка, живопис, скульптура, декоративне мистецтво. Лінія горизонту на малюнку. СОМ: І. Марченко « Моя Україна». ХТД: створення свого малюнку за змістом пісні «Намалюю Україну». |
|
14 |
Мистецтво музики і руху |
Основні й похідні кольори. Палітра. СОМ: фотокомпозиція з солоного тіста « Сніговики»; ілюстрації з інету. ХТД: ліплення сніговика з пластиліну ( пластилін) |
|
15 |
Новорічні персонажі у мистецтві |
Декоративно – прикладне мистецтво. СОМ: Дон Джелсингер « Ялинка»; схема малювання новорічної ялинки. ХТД: колективне виготовлення декоративної новорічної ялинки в техніці об ємної аплікації ( картон, кольоровий папір). |
|
16 |
Сторінка-повторинка. |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Виставка творчих робіт. Прикрашання класної кімнати до свята Нового року.
|
|