Календарно-тематичне планування до підручника “Deutsch”(Nadija Bassai), Klasse 9
№ п/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативний інвентар |
Домашнє завдання |
Формувальне оцінювання |
|||||||||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||
Lektion 5-6 Schulleben. Zukunftspläne Шкільне життя. Робота і професія. Інтегровані змістові лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» -Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. -Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. «Громадянська відповідальність» -Демонструє розуміння потреби працювати разом. -Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. -Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. -Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила. -Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. -Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. -Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. «Здоров'я і безпека» -Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. -Обговорює шляхи профілактики захворювань. -Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя «Підприємливість та фінансова грамотність» -Аргументує раціональність покупки. -Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
|||||||||||||||||||||
35. |
|
Шкільні предмети |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S.133-134 |
St.100, Üb.1 |
St.102, Üb.3 |
Обговорення шкільних предметів St.100, Üb.1 |
St.100, Üb.1 |
перекласти текст St.103, Üb.4
|
Шкала.
Картки. Спостереження за роботою в групах і парах.
Тест.
Сигнали руками.
Онлайнові вікторини, тести та анкети.
Самооцінювання.
|
|||||||||||
36. |
|
Шкільні предмети |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S.133-134 |
St.100, Üb.2 |
St.102, Üb.3 |
Обговорення шкільних предметів |
St.102, Üb.3 |
заповнити таблицю до тексту St.103, Üb.4
|
||||||||||||
37. |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S.119-120 |
St.105, Üb.6 |
St.105, Üb.6 St.105, Üb.7 |
Утворення міні діалогів St.104 , Üb.5 Дати відповіді на запитання St.105, Üb.8 |
St.105, Üb.6 St.105, Üb.8 |
Перекласти текст St.106, Üb.10 |
||||||||||||
38. |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S.119-120 |
St.106, Üb.9 |
St.106, Üb.8
|
Утворення міні діалогів St.104 , Üb.5 Дати відповіді на запитання St.105, Üb.8 |
St.105, Üb.7 St.1056, Üb.9 |
Виконати тестові завдання. |
||||||||||||
39. |
|
Шкільні оцінки |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S. 119-120 |
St.107, Üb.10 |
St.107, Üb.10 |
Обговорення за поданою схемою St.108, Üb.13 |
St.108, Üb.13 |
Утворити речення St.108, Üb.13 |
||||||||||||
40. |
|
Атестат |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S. 119-120 |
St.109, Üb.14 St.109, Üb.16 |
St.134, Üb.3 |
Обговорення оцінок St.109, Üb.15 |
St.110, Üb.18 |
І гр. Дати відповіді на запитання St.110, Üb.18 ІІ гр. Створити власний атестат |
||||||||||||
41. |
|
Школа в Німеччині і шкільні порядки |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S. 119-120 |
St.112, Üb.22 |
St.111, Üb.20 |
Обговорення приміщення школи St.111, Üb.19 |
St.111, Üb.19 St.112, Üb.21 |
Перекласти лист St.112, Üb.22 |
||||||||||||
42. |
|
Система освіти України |
Finalsätze mit damit |
Wortschatz S. 119-120 |
St.116, Üb.30 |
St.116, Üb.30 |
Робота в групі St.116, Üb.32 Відповіді на запитання St.117, Üb.33 Дискусія про шкільне життя St.117, Üb.35 |
St.139, Üb.2в |
Переписати слова с.133-134 Виконати завдання до тексту с.118 |
||||||||||||
43. |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
44. |
|
Ким ти хочеш бути? |
Das Verb werden, Relativpronomen |
Wortschatz S.133-134 |
St.121, Üb.1 |
St.122, Üb.2,4,5 |
Відповіді на запитання St.122, Üb.3 |
St.122, Üb.,4,5 |
І гр. утворити речення St.123, Üb.7 ІІ гр. утворити діалог St.123, Üb.8
|
||||||||||||
45. |
|
Вибір професії |
Das Verb werden, Relativpronomen |
Wortschatz S.133-134 |
St.124, Üb.10 |
St.146, Üb.4с |
Складання та розігрування діалогів St.125, Üb.11 |
St.124, Üb.10 |
Скласти діалог St.125, Üb.14 Підготуватися до тесту |
||||||||||||
46.
|
|
Коли я виросту……
|
Nebensatz mit wenn |
Wortschatz S.133-134 |
St.125, Üb.14 |
St.146, Üb.4с |
Обговорення за поданими питаннями |
Виконання лексико-граматичних завдань |
Перекласти повідомлення дітей St.127, Üb.16 |
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
47. |
|
Школа – а потім? |
Verbindung von Hauptsätzen mit deshalb |
Wortschatz S.133-134 |
St.127, Üb.16 |
St.128, Üb.18 |
Утворення діалогів St.128, Üb.17 |
St.128, Üb.19 |
Розповідати про вибір власної професії |
||||||||||||
48. |
|
Підсумковий урок з тем «Шкільне життя. Робота і професія». Усні повідомлення учнів.
|
Підготуватися до уроку контролю читання |
||||||||||||||||||
49 |
|
Лексико-граматичний тест |
Виписати і вивчити слова с.165 |
||||||||||||||||||
Lektion 7- 8 Deutschsprachige Länder. Ukraine Німецькомовні країни. Україна Інтегровані змістові лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» -Обговорює переваги екологічних видів транспорту. -Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. -Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. -Складає перелік місць для екотуризму. «Громадянська відповідальність» -Планує краєзнавчу подорож. -Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. -Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. -Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. -Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. -Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. «Здоров'я і безпека» -Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях -Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву «Підприємливість та фінансова грамотність» -Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. -Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. -Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
|||||||||||||||||||||
50. |
|
Запрошуємо до Австрії |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.139 |
St.139, Üb.1 St.141, Üb.5 |
Дати відповіді на запитання St.140, Üb.2 |
St.1140, Üb.2 |
Скласти речення St.141, Üb.4 |
Сигнали рукою
Світлофор
Картки з відповідями
Вихідний квиток
|
|||||||||||
51. |
|
Запрошуємо до Австрії |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.139 |
St.140, Üb.3 St.141, Üb.6 |
Дати відповіді на запитання St.140, Üb.2 |
St.1140, Üb.2 |
Скласти речення |
||||||||||||
52. |
|
Федеративні землі Австрії |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.142, Üb.5.6 |
St.139, Üb.6 |
Доповнення речень St.143, Üb.7,8,9 |
St.145, Üb.8 |
Описати за поданою схемою St.146, Üb.12 |
||||||||||||
53. |
|
Погляд на Швейцарію |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.147 |
St.149, Üb.15 St.150, Üb.16 |
Розігрування діалогу St.148, Üb.13 |
Üb.13, St.148 |
І гр. перекласти текст St.150, Üb.16
|
||||||||||||
54. |
|
Погляд на Швейцарію |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz
|
St.148 |
St.150, Üb.17 |
Розігрування діалогу |
Üb.14, St.148 |
виконати завдання до тексту |
||||||||||||
55. |
|
Берн |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.150, Üb.16 St.151, Üb.17 |
St.151, Üb.17 St.151, Üb.18 |
Дати відповіді на запитання St.152, Üb.20 |
St.139, Üb.19 |
І гр скласти речення St.152, Üb.19 (1-4) ІІ гр скласти речення St.152, Üb.19 (5-8) |
||||||||||||
56. |
|
Ліхтенштейн і Люксембург |
Bruch- und Dezimalzahlen |
Wortschatz S.165 |
St.153 |
Üb.22, St.154 |
Відповіді на запитання St.154, Üb.23 Обговорення за текстом Üb.25, St.155 |
Üb.22, St.154 |
Перекласти текст Üb.27, St.156 |
||||||||||||
57. |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
58. |
|
Історія України |
|
Wortschatz S.183 |
Üb.3, St.169 |
Üb.3, St.169 |
Обговорення за малюнками Üb.1, St.168 |
Üb.1, St.168 |
Вибрати правильний варіант відповіді Üb.3, St.169 |
||||||||||||
59. |
|
Історія України |
|
Wortschatz S.183 |
Üb4., St.169 |
Üb.4, St.169 |
Обговорення за малюнками |
Üb.1, St.168 |
Виконати тестові завдання |
||||||||||||
60. |
|
Національні свята України
|
|
Wortschatz S.183 |
Üb.5, St.170 |
|
Обговорення національних свят України Üb.6, St.171 |
Üb.6, St.171
Виконання лексико-граматичних завдань |
І гр. перекласти текст Üb.9, St.172 ІІ гр. дати відповіді на запитання Üb.10, St.172 |
||||||||||||
61. |
|
|
|||||||||||||||||||
62. |
|
Україна в світі |
|
Wortschatz S.183 |
Üb.17, St.175 |
Üb.15, St.174 Üb.16, St.174 |
Дискусія Üb.21, St.177 |
Üb.13, St.174 Üb.22, St.178 |
Розповідати про одну із німецькомовних країн (на вибір) |
||||||||||||
63. |
|
Підсумковий урок з тем «Україна. Німеччина». Усне опитування |
Підготуватися до уроку контролю читання. |
||||||||||||||||||
64. |
|
Лексико-граматичний тест |
|
||||||||||||||||||
65. |
|
Контроль читання. |
Підготуватися до уроку контролю аудіювання. |
||||||||||||||||||
66. |
|
Контроль аудіювання. |
Підготуватися до уроку контролю письма |
||||||||||||||||||
67. |
|
Контроль письма |
Підготуватися до контролю говоріння. Повторити теми ІІ семестру |
||||||||||||||||||
68. |
|
Контроль говоріння |
Повторити вивчений граматичний матеріал у ІІ семестрі |
||||||||||||||||||
69
|
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу в ІІ семестрі |
Систематизувати матеріали мовного портфоліо |
||||||||||||||||||
70 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
||||||||||||||||||