Календарно-тематичне планування " ІІ семестр до підручника “Deutsch”(Nadija Bassai), Klasse 9

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника “Deutsch”(Nadija Bassai), Klasse 9 ( ІІ семестр) розроблено із змістовними лініями та техніками формувального оцінювання.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування до підручника “Deutsch”(Nadija Bassai),  Klasse 9

 

 п/п

Дата

Тематика спілкування

Мовний інвентар

Комунікативний інвентар

Домашнє

завдання

 

Формувальне

оцінювання

 

Граматика

 

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Lektion 5-6  Schulleben. Zukunftspläne   Шкільне життя. Робота і професія.

Інтегровані змістові лінії

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

-Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

-Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

«Громадянська відповідальність»

-Демонструє розуміння потреби працювати разом.

-Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

-Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

-Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила.

-Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

-Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

-Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

«Здоров'я і безпека»

-Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

-Обговорює шляхи профілактики захворювань.

-Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя

«Підприємливість та фінансова грамотність»

-Аргументує раціональність покупки.

-Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

35.

 

Шкільні предмети

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S.133-134

St.100, Üb.1

St.102, Üb.3

Обговорення шкільних предметів St.100, Üb.1

St.100, Üb.1

 перекласти текст St.103, Üb.4

 

 

 

 

Шкала.

 

 

Картки.

Спостереження за роботою в групах і парах.

 

 

 

Тест.

 

 

 

Сигнали руками.

 

 

 

 

Онлайнові вікторини, тести та анкети.

 

 

 

 

 

Самооцінювання.

 

 

36.

 

Шкільні предмети

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S.133-134

St.100, Üb.2

St.102, Üb.3

Обговорення шкільних предметів

St.102, Üb.3

 заповнити таблицю до тексту St.103, Üb.4

 

37.

 

Мій улюблений шкільний предмет

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S.119-120

St.105, Üb.6

St.105, Üb.6

St.105, Üb.7

 Утворення міні діалогів St.104 , Üb.5

Дати відповіді на запитання St.105, Üb.8

St.105, Üb.6

St.105, Üb.8

Перекласти текст St.106, Üb.10

38.

 

Мій улюблений шкільний предмет

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S.119-120

St.106, Üb.9

St.106, Üb.8

 

Утворення міні діалогів St.104 , Üb.5

Дати відповіді на запитання St.105, Üb.8

 

St.105, Üb.7

St.1056, Üb.9

Виконати тестові завдання.

39.

 

 

Шкільні оцінки

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S. 119-120

St.107, Üb.10

St.107, Üb.10

Обговорення за поданою схемою St.108, Üb.13

St.108, Üb.13

Утворити речення St.108, Üb.13

40.

 

Атестат

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S. 119-120

St.109, Üb.14

St.109, Üb.16

St.134, Üb.3

Обговорення оцінок  St.109, Üb.15

St.110, Üb.18

І гр. Дати відповіді на запитання St.110, Üb.18

ІІ гр. Створити власний атестат

41.

 

Школа  в Німеччині і шкільні порядки

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S. 119-120

St.112, Üb.22

St.111, Üb.20

Обговорення приміщення школи St.111, Üb.19

St.111, Üb.19

St.112, Üb.21

Перекласти лист St.112, Üb.22

42.

 

Система освіти України

Finalsätze mit damit

Wortschatz

S. 119-120

St.116, Üb.30

St.116, Üb.30

 Робота в групі St.116, Üb.32

Відповіді на запитання St.117, Üb.33

Дискусія про шкільне життя St.117, Üb.35

St.139, Üb.2в

 

Переписати слова с.133-134

Виконати завдання до тексту с.118

43.

 

Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Ким ти хочеш бути?

Das Verb werden, Relativpronomen

Wortschatz

S.133-134

St.121, Üb.1

St.122, Üb.2,4,5

Відповіді на запитання St.122, Üb.3

St.122, Üb.,4,5

І гр. утворити речення St.123, Üb.7

ІІ гр. утворити діалог St.123, Üb.8

 

45.

 

Вибір професії

Das Verb werden, Relativpronomen

Wortschatz

S.133-134

St.124, Üb.10

St.146, Üb.4с

Складання та розігрування діалогів St.125, Üb.11

St.124, Üb.10

Скласти діалог St.125, Üb.14

Підготуватися до тесту

46.

 

 

Коли я виросту……

 

 

Nebensatz mit wenn

Wortschatz

S.133-134

St.125, Üb.14

St.146, Üb.4с

Обговорення за поданими питаннями

 

Виконання лексико-граматичних завдань

Перекласти повідомлення дітей St.127, Üb.16

 

 

47.

 

Школа – а потім?

Verbindung von Hauptsätzen mit deshalb

Wortschatz

S.133-134

St.127, Üb.16

St.128, Üb.18

Утворення діалогів St.128, Üb.17

St.128, Üb.19

Розповідати про вибір власної професії

48.

 

Підсумковий урок з тем «Шкільне життя. Робота і професія». Усні повідомлення учнів.

 

 

 

Підготуватися до уроку контролю читання

49

 

Лексико-граматичний тест

Виписати і вивчити слова с.165

 

Lektion 7- 8  Deutschsprachige Länder. Ukraine Німецькомовні країни.  Україна

Інтегровані змістові лінії

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

-Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

-Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.

-Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

-Складає перелік місць для екотуризму.

«Громадянська відповідальність»

-Планує краєзнавчу подорож.

-Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

-Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

-Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

-Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

-Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

«Здоров'я і безпека»

-Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

-Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву

«Підприємливість та фінансова грамотність»

-Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

-Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

-Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

 

50.

 

Запрошуємо до Австрії

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

St.139

St.139, Üb.1

St.141, Üb.5

Дати відповіді на запитання  St.140, Üb.2

St.1140, Üb.2

Скласти речення St.141, Üb.4

 

 

Сигнали рукою

 

 

 

Світлофор

 

 

 

Картки з відповідями

 

 

 

Вихідний квиток

 

 


«Дві зірки й побажання»

 

 

51.

 

Запрошуємо до Австрії

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

St.139

St.140, Üb.3

St.141, Üb.6

Дати відповіді на запитання  St.140, Üb.2

St.1140, Üb.2

Скласти речення

52.

 

Федеративні землі Австрії

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

St.142, Üb.5.6

St.139, Üb.6

Доповнення речень St.143, Üb.7,8,9

St.145, Üb.8

Описати за поданою схемою St.146, Üb.12

53.

 

Погляд на Швейцарію

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

 St.147

St.149, Üb.15

St.150, Üb.16

Розігрування діалогу St.148, Üb.13

Üb.13, St.148

І гр. перекласти текст St.150, Üb.16

 

54.

 

Погляд на Швейцарію

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

 

 St.148

 

St.150, Üb.17

Розігрування діалогу

Üb.14, St.148

 виконати завдання до тексту

55.

 

Берн

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

St.150, Üb.16

St.151, Üb.17

St.151, Üb.17

St.151, Üb.18

Дати відповіді на запитання St.152, Üb.20

St.139, Üb.19

І гр скласти речення St.152, Üb.19 (1-4)

ІІ гр скласти речення St.152, Üb.19 (5-8)

56.

 

Ліхтенштейн і Люксембург

Bruch- und Dezimalzahlen

Wortschatz

S.165

 St.153

Üb.22, St.154

Відповіді на запитання St.154, Üb.23 Обговорення за текстом Üb.25, St.155

Üb.22, St.154

Перекласти текст Üb.27, St.156

57.

 

Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

 

 

 

58.

 

Історія України

 

Wortschatz

S.183

Üb.3, St.169

Üb.3, St.169

Обговорення за малюнками Üb.1, St.168

Üb.1, St.168

Вибрати правильний варіант відповіді Üb.3, St.169

59.

 

Історія України

 

Wortschatz

S.183

Üb4., St.169

Üb.4, St.169

Обговорення за малюнками

Üb.1, St.168

Виконати тестові завдання

60.

 

 

Національні свята України

 

 

Wortschatz

S.183

Üb.5, St.170

 

Обговорення національних свят України Üb.6, St.171

 

Üb.6, St.171

 

Виконання лексико-граматичних завдань

 

І гр. перекласти текст Üb.9, St.172

ІІ гр. дати відповіді на запитання Üb.10, St.172

61.

 

 

62.

 

Україна в світі

 

Wortschatz

S.183

Üb.17, St.175

Üb.15, St.174

Üb.16, St.174

Дискусія Üb.21, St.177

Üb.13, St.174

Üb.22, St.178

Розповідати про одну із німецькомовних країн (на вибір)

63.

 

Підсумковий урок з тем «Україна. Німеччина». Усне опитування

Підготуватися до уроку контролю читання.

64.

 

Лексико-граматичний тест

 

65.

 

Контроль  читання.

Підготуватися до уроку контролю аудіювання.

66.

 

Контроль  аудіювання.

Підготуватися до уроку контролю письма

67.

 

Контроль письма

Підготуватися до контролю говоріння. Повторити теми ІІ семестру

68.

 

Контроль  говоріння

Повторити вивчений граматичний матеріал у ІІ семестрі

69

 

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу в ІІ семестрі

Систематизувати матеріали мовного портфоліо

70

 

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козачок Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Німецька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Басай Н.П.)
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
1056
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку