Система уроків з теми "Німеччина на перший погляд"

Про матеріал
В систему входить три розробки уроків: 1. Тема. Подорож до Німеччини. 2. Тема. Die Bundesrepublik auf den ersten Blick (Німеччина на перший погляд) 3. Тема. Підготовка до поїздки класом у Берлін
Перегляд файлу

Система уроків з німецької мови

Тема «Німеччина на перший погляд»

Урок № 1

Тема. Подорож до Німеччини

Мета: формувати в учнів мовну компетенцію, опановувати лінгвістичний матеріал, визначений в межах, теми: die Reise, der Zug, der Bus, das Wappen, die Hauptstadt, die BRD, die Flagge, fleißen, den Koffer packen; розвивати навички сприйняття на слух, навички письма, діалогічного читання, повторення та активізація вивченої лексики, розвивати навички усного мовлення, використовуючи принцип інтерактивності, розвивати види пам'яті, навчати готовності вступати в іншомовне спілкування, виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, Обладнання: карта Німеччини, атлас федеральних земель Німеччини, малюнки, підручник, текст для аудіювання, речі, необхідні для подорожі, "білетики".

Хід у року

І. Початок уроку. Привітання.

Guten Tag, Kinder!

Guten Morgen, liebe Leute,

In die Schule gehe ich heute

Ich kann lessen, schreiben, rechnen.

Basteln, malen und Deutsch sprechen.

L: Kinder, wer hat heute Klassendienst? (вчитель запитує чергового учня. черговий учень здає рапорт чергового).

IІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Повідомлення теми і мети уроку.

L: Liebe Kinder! Unsere heutiges Thema heißt "Die Reise nach Deutschland". Wir warden neue Wörter wiederholen, den Text lessen schreiben und lessen deutsch.

III. Основна частина уроку: формування в учнів мовної та мовленнєвої компетенції.

L: Also heute fachren wir nach Deutschland. Aber zuerst müssen wir die Wörter wiederholen (учні називають слова за вчителем).

а) Die Bundesrepublik Deutschland,

 das Bundesland, die Hauptstadt,

 die Einevohner, die Flagge, das Wappen fließen,

 der Rhein, die Elte, Mitteleuropa, den Koffer packen,

 die Reisetasche, der Reisekoffer, reisen, fliegen,

 das Flugzeug, das Schift.

б) Учні повторюють за вчителем речення.

  1.     Deutschland liegt im Mitteleuropa.
  2.     Die Hauptstadt der BRD heißt Berlin.
  3.     In Deutschland leben 82 Millionen Ein wochner.
  4.     München, Hamburg, Berlin sind Millionenstädte.
  5.     Berlin ist am größten.
  6.     Die Flagge Deutschland ist rot - schwarz - gold.
  7.     Das Wappen der BRD ist der Adler.

в) Гра "Der Wunderbaum" (учні називають цифри. а вчитель задає запитання).

№ 1. Reist du gern?

№ 2. Wohin willst du fachren?

№ 3. Womit reist du gem?

№ 4. Willst du nach Deutschland fachren'?

№ 5. Wie heißt die Hauptstadt der BRD?

№ 6. Was ist das Köln?

№ 7. Welche Deutschestädte weißt du?

№ 8. Wo liegt die Bundesrepublik Deutschland?

№ 9. Was nimmst du mit?

№ 10. Wie viele Bundesländer hat die BRD?

№ 11. Hat Deutschland die Berge?

IV. Контроль домашнього завдання. Учні сідають групами «Deutschland»,  «Diе  Ukraine», « Berlin».

Група "Deutschland" готувала розповідь про Німеччину.

Група "Die Ukraine" готувала розповідь про Україну рідне селище.

Група "Berlin" готувала повідомлення про Берлін.

Стук у двері. Заходить пані Метелиця. Вона може допомогти учням поїхати до Німеччини, якщо вони виконають завдання.

Guten Tag, Kinder! Ich hin Hau Holle. Ich schüttelte meine Betten und habe gehört, daß ihr noch Deutschland reisen wollen. Isc kann ihnen helfen aber sie müssen meine Fragen beantworten und dafür bekommen sie die Reisekarten.

  1.           Пані Метелиця запитує учнів про Німеччину, про себе.
  2.           Гра "Хто краще І швидше спакує валізу".
  3.          Гра "Чарівна скринька" (учні витягають по черзі малюнки чи речі із скриньки і називають їх по-німецькому).

Пані Метелиця роздає за правильні відповіді "квитки". Дякує за роботу і вирушає до інших дітей.

Vielen Dank für ihre Arbeit, ich muß weiterfliegen. Auf Wiedersehen.

V. Розвиток навичок діалогічного читання та літературного перекладу. Учні читають діалоги з підручника на є тор. 102. вир. і та на. стор. 110, впр. 9. після читання діалогів учні виконують тестове завдання на листочках (впр. 7.).

Вправа 7. Welche Antwort ist richtig?

1. Was ist die Bundesrepublik Deutschland?

1) ein Land;  2) eine Stadt    3) ein Dorf

2. Wie viele Bundesländer hat die BRD?

1) 26;   2) 16     3) 61

3. Wo Hegt Deutschland?

1) in Osteuropa 2) in Nordeuropa  3) in Mitteleuropa

4. Wie heißt die Hauptstadt Deutschlands?

 1) Bonn  2) Köln   3) Berlin

5. Wie viele Einwohner leben in Deutschland?

1) 18 Millionen  2) 82 Millionen   3) 88 Millionen

  1.           Welcher Fluss Deutschlands ist am längsten?

 1) die Donau  2) der Rhein   3) die Elbe

  1.           Wo fließt der Rhein?

 1) im Norden 2) im Westen   3) im Süden

VІ. Гра "Веселий потяг". Під музику учні утворюють потяг, називаючи німецькі слова по темі "Німеччина ".

VІІ. Розвиток навичок письма. Учні виконують вправу, у реченнях вставляють пропущені слова.

  1.           Heute fahren wir nach ...
  2.           Die Нauptstadt der BRD heißt ...
  3.           Ich fahre gern mit dem ...
    1.           Ich gehe an die Kasse und kaufe ...
    2.           Ich habe eine bunte ...
    3.           Monika lebt in der Stadt...
    4.           Der Rhein ist ein deutscher ...
      1. Побудова aciorpaми. Дописати до слова «Die Reise» слова.


  1.     Заключний етап уроку. Підведення підсумків, проголошення оцінок. Домашнє завдання: виконати вправу 8 на сторінці 109.

Auf Wiedersehen, Kinder!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 2

Тема. Die Bundesrepublik auf den ersten Blick (Німеччина на перший погляд)

Мета: закріплення і активізація вивченої лексики по темі "Німеччина'"; розвиток монологічного та діалогічного мовлення, розвиток навичок колективної та парної роботи, аудіювання, розвиток інтересу до вивчення німецької мови, до історії та культури Німеччини

Обладнання: карта Німеччини, прапор, ілюстрації німецьких міст, магнітофон

Хід уроку

  1.           Початок уроку. Привітання Guten Tag, Kinder!

Wer hat heute Klassendienst? (wer ist unser Deutschlehrer heute?)

Ich hin Deutschlehrer heute.

Danke, welche Note bekommt Sсhul?

  1.             Проголошення теми уроку.

Unser Stundenthema heisst "Die Bundesrepublik auf den ersten Blick". Wir müssen heute unsere Lexik wiederholen und die mundliche Sprache verbessern und die Aussprache üben.

  1.            Фонетична гімнастика

Wollen wir etwas Deutsch sprechen.

  1. Was kann man wählen?

die Kleidung, die Schule, die Regierung, das Buch, die Mutter, die Zeitung, der Vater.

  1.           Wo kann man schlafen?

das Zimmer, das Fenster, die Klasse, das Bett, die Blume, das Schiarzimmer.

  1.           Wohin kann man fahren?
  2. Контроль домашнього завдання

Und jetzt prüfen wir die Hausaufgabe . Jeder Schüler hat iur heute seine eigene Aufgabe .Also , erstens wollen wir kurz über die Bundesrepublik hören. Seh. 1 erzahlt über die Bundesrepublik. Wollen wir kurz über die deutschen Städte hören Seh. .2 - Berlin , Sch .3 -Nürnberg , Sch .4 - Leipzig , Sch .5 -Köln

  1. Розвиток аудіювання (учні прослуховують текст і дають відповіді на запитання)

Wie heisst diese Stadt?

An welchem Fluss liegt diese Stadt ?

  1. Розвиток діалогічного мовлення

Und jetzt wollen wir etwas spielen. Aber zuerst sagt mal bitte wozu lernt man Deutsch

  1. um gute Noten zu bekommen
  2. um ihren Kindern zu helfen
    1. jeder kultureller Mensch soll eine Fremdsprache sprechen
  1. Розвиток парної роботи. Робота з журналом.

Macht bitte kleine Dialoge.

  1. Wie heisst diese Zeitschrift?
  2. Wieviel Seiten hat sie?
  3. Welche Artikel hat diese Zeitschrift?
  4. Wie ist diese Zeitschrift?

5 Wo erscheint die Zeitschrift «Deutschland»?

  1. Розвиток навичок письма
    1. Schreibe richtig auf Deutsch "Німеччина"

a) das Deutsch b) die BRD c) Deutschland

  1.           Wie ist die Flagge der BRD ?

a) gelb-rot-weiss         b) schwarz-rot-gelb       c) schwarz-blau -rot

  1. In welchem Jahr wurde die BRD gegründet?

a) 1991                   b) 1980                          c) 1990

  1. Wieviel Menschen leben in der BRD?

a) 83                   b) 19                           c) 78

  1. Wieviel Bundeslander hat die BRD?

a) 60                   b) 6                           с) 16

  1. Wie heisst die Hauptstadt der BRD?

a) Berlin                  b) Bonn                          c) Bremen

  1. Wie heisst der grosste Fluss der BRD?

a) Donau                  b) Rhein                c) Elbe

  1. An wieviel Staaten grenzt die BRD?

a) 9                  b) 19                           c) 90

  1. Welche Sprache spricht man in der BRD ?

a) germanisch              b) deutsch                c) auslandisch

10.  Deutschland  besteht  aus ...

  1. der Bundesrepubliken
  2. der Bundeslandern
  3. der Bundesstaaten

9. Розвиток навичок читання і перекладу на основі догадки.

Seite 158, Übung 2

10.Заключний етан уроку. Підведення підсумків.

Д/з. Підготуватися до контролю техніки читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 3

Тема. Підготовка до поїздки класом у Берлін

Мета: активізувати лексику по темі; розвивати вміння вести діалог; вчити працювати з текстами; формувати навички у групах; розвивати навички усного мовлення; виховувати почуття колективізму, поваги один до одного.

Обладнання: малюнки учнів по темі, макет поїзда, сигнальні картки, картки із завданнями для груп.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1.           Мотивація

На дошці висить потяг з двома причепами із написами:

Schnellzug Charkiw - Berlin

Учитель:

  •               Was ist das?
  •               Wie heißt dieser Zug?
  •               Wohin fährt dieser Zug?
  •               Wozu brauchen wir heute in userer Stunde den Zug?
    1.           Оголошеня теми і мети уроку

Heute machen wir die letzte Klassenfahrtvorbereitung.

  •               Wie meint ihr, was werden wir heute in der Stunde machen? (2 Minuten)

Gruppe März: wir werden...

Gruppe April: wir werden...

Gruppe Mai: wir werden...

ІІ. Основна частина уроку.

1. Гра «Ratet mal!»

Учитель загадує слово (малюнок). Учні його відгадують, говорячи …

  •               Ist das ...? (Ausweis)

Учень, який відгадає слово, прикріпляє малюнок на дошці.

2. Робота в групах

  1.           Gruppe März: учні на аркуші отримують розрізані слова, їх треба розташувати в алфавітному порядку: das Geld, der Notizblock, der Reiseführer, die Jugendherberge, der Film, der Geldbeutel, der Brustbeutel, der Ausweis, der Stadtplan.
  2.              Gruppe April: учні повинні розділити слова чотирьох рядів так, щоб вийшло чотири речення.
    1.         Monikasausweisistimbrustbeutel.
    2.          Diemutterkauftvierfilmefurklassenfahrt.
    3.          Dieschülernehmendenstadtplanunddenreiseführer.
    4.         Wirpackennotizblockundkugelschreiberindiereisetasche.

3) Gruppe Mai: учні отримують 5 розрізаних речень, необхідно до кожного початку знайти продовження по смислу.

  1.        Die Klassenfahrt dauert   4-5 Tage.
  2.          Für die Klassenfahrt brauchen wir  Schülerausweis.
  3.          Die Klasse fährt     nach Berlin.
  4.        Berlin ist      die Hauptstadt von Deutschland.
  5.         In Berlin gibt es     viel Interessantes.

3. Перевірка домашнього завдання. С. 134, впр. 10, 11.

А) перевірка лексики

packen купувати

genug класти

besorgen діставати

stecken приносити

holen пакувати

kaufen достатньо

Б) Читання діалогів за ролями у групах: с. 134, впр. 11

3. Тест

Учні виконують тест, використовуючи сигнальні картки.

  1.     Das Geld stecken wir

a)  in die Reisetasche 

  1.     in den Geldbeutel
  2.      in den Koffer.
  1.     Wir bekommen Stadtpläne und Reiseführer
  1.      im Reisebüro
  2.     in der Jugendherberge

с)  im Hotel.

  1.     Den Notizblock legen wir
    1.      in die Schultasche
    2.     in den Brustbeutel
    3.      in die Reisetasche.
  2.     Den Schülerausweis stecken wir
    1.      in die Reisetasche
    2.     in den Brustbeutel
    3.      in den Geldbeutel.
  3.     Die Fahrkarte besorgt für die Gruppe
    1.      die Mutter
    2.     die Lehrerin
    3.      der Direktor.
  4.     Wir fahren nach

a)  Hamburg

  1.     Hannover
  2.      Berlin.
    1.     Für die Klassenfahrt brauchen wir
      1.      Kleidung
      2.     Schrebsachen, Papiere
      3.      Schuhe und Toillettenartikel.

5. Гра «Kofferpacken»

Gruppe März packt Schuhe und Toillettenartikel

Gruppe April packt die Kleidung

Gruppe Mai packt Schreibsachen, Papiere und Geld.

Кожна група одержує однаковий перелік слів, необхідно вибрати тільки слова, які зазначені у завданні.

Geldbeutel, Seife, Pullover, Sportanzug, Notizblock, Zahnpasta, Schülerausweis, 200 Euro, Hose, Hausschuhe, Socken, Jeans, Brustbeutel, Handtuch, Shampoo, Schlafanzug, Fahrkarte, Creme.

 

6. Бесіда про плани під час подорожі

  •    Was wissen wir über Berlin?
  •    Was wollen wir in Berlin machen?

III. Заключна частина уроку

  1. Підсумок уроку
  2. Виставлення оцінок
  3. Домашнє завдання. Виконати вправу 13, с. 135, повторити часові форми дієслів.
doc
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку