Календарно-тематичне планування "Індивідуальне навчання. Географія, 8 клас (0,5 години на тиждень), 2019/2020 н. р."

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Індивідуальне навчання. Географія, 8 клас (0,5 години на тиждень), 2019/2020 н. р." складене відповідно до програми затвердженої Наказом МОН України від 07.06.2017 № 804.
Перегляд файлу

Індивідуальне навчання

Календарно-тематичне планування                                                         2019/2020                                                                          

Географія «Україна у світі: природа, населення»

8 клас

 17 годин (0,5 години  на тиждень)

 

пп

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

Вступ.  Розділ І. Географічна карта та робота з нею (2 год)

1

 

 

Вступ.  Географічні дослідження території України.  Географічна карта.

Картографічні проекції та види спотворень на географічних картах.  Класифікація карт. Способи зображення географічних об’єктів та явищ на картах.

2

 

 

Топографічна  карта та її елементи.  Читання та практичне використання топографічних карт. Практична робота №1. Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і  прямокутних координат, висот точок за топографічною картою. Дослідження № 1. Прокладання маршрутів за топографічною картою та їх  обґрунтування.

Узагальнення.

Розділ ІІ. Географічний простір України (2 год)

3

 

Політична карта світу, її елементи.  

Географічне положення України .  Дослідження №2. Порівняльна оцінка географічного положення України з країнами світу (2 – 3 на вибір).

Державна територія України. Практична робота № 2. Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав, крайніх точок, географічних центрів України та Європи  і зазначення їхніх назв; визначення координат  точок, протяжності  території України в градусах і кілометрах.

Територіальні зміни кордонів України з ХХ ст. Адміністративно-територіальний устрій.

4

 

  Міжнародна система відліку  часу. Годинні пояси.  Час в Україні.

Практична робота № 3. Аналіз карти годинних поясів Землі. Розв’язування задач на визначення часу. Дослідження №3. Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них  порівняно  з київським.

Узагальнення.

Розділ ІІІ. Природні умови і ресурси України (9 год)

5

 

Тектонічна і геологічна будова території України.

Практична робота № 4 (початок). Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічною і геологічною  будовою, рельєфом та корисними копалинами. Форми земної поверхні. Формування рельєфу. 

 

6

 

Паливні,рудні,нерудні корисні копалини: басейни, райони залягання та видобування.  Практична робота № 4 (закінчення).  Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічною і геологічною  будовою, рельєфом та корисними копалинами.

7

 

Кліматотвірні чинники.  Кліматичні показники: температура, опади,  коефіцієнт зволоження та їх розподіл на території  Україні. Практична робота № 5. Визначення вологості повітря за заданими показниками. Кліматична карта.

Регіональні відмінності клімату. Практична робота № 6. Визначення причин відмінностей кліматичних  показників  різних регіонів України за аналізом кліматичної  карти та кліматичних діаграм.

8

 

Несприятливі погодно-кліматичні явища. Прогноз погоди. Охорона атмосферного повітря. Дослідження № 4. Прогнозування погоди за народними прикметами та порівняння з прогнозом в  інтернет-джерелах, ЗМІ.

Узагальнення . Контрольна робота

9

 

Склад вод суходолу. Поверхневі води. Водні ресурси України

Практична робота № 7. Позначення на контурній карті назв найбільших річок,  озер, водосховищ, каналів України.

10

 

 Ґрунти України: їх утворення й типи.  Практична робота № 8 Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України..

Ґрунтові ресурси та їх охорона. Дослідження № 5. Вплив  людини на родючість ґрунтів своєї місцевості.  

Рослинність,  тваринний світ  України.  

Узагальнення.

11

 

 Ландшафти України. Фізико-географічне районування території України.  Зони мішаних лісів та широколистих лісів. Лісостепова природна зона.  Степова природна зона.  Дослідження (на вибір) № 6. Ландшафти своєї місцевості, їх освоєння і використання. № 7. Виявлення ландшафтів у світі, що мають схожість із ландшафтами України.

12

 

Використання та охорона рівнинних ландшафтів. Практична робота № 9 Складання порівняльної характеристики природних зон  України (за вибором) .

Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір.  Природні умови і ресурси Чорного й Азовського морів.

13

 

Природокористування.  Основні види забруднень довкілля в Україні. Моніторинг навколишнього середовища.  Дослідження №8 (на вибір): а) Вплив компонентів природи на здоров’я людини. б) Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.

Природно-заповідний фонд України. Практична робота № 10. Позначення на контурній  карті об’єктів природно-заповідного фонду України.

Узагальнення.

Розділ IV. Населення України та світу (3 год)

14

 

 Кількість населення в світі та Україні.  Статево-віковий склад населення світу й України. Демографічна політика.

Практична робота11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. Механічний рух населення. Міграційна політика.

15

 

 Розселення.  Етнічний, релігійний склад населення України.  

16

 

Зайнятість населення в світі та Україні.

Узагальнення. Контрольна робота

Розділ V. Природа та населення свого адміністративного регіону (1 год)

17

 

Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку   природа, населення Волинської області.

Дослідження (екскурсія). Ознайомлення з об'єктами природи своєї місцевості.

 Узагальнююче повторення .

   

    Програмою передбачено виконання 11 практичних робіт, з яких чотири є обов'язковими для оцінювання.  Дослідження оцінюються вибірково.

  Запропонований розподіл годин є орієнтовним.

  Як мінімум одна письмова контрольна робота на семестр є обов’язковою.

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Планування
Додано
18 січня 2020
Переглядів
2139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку