№ |
Тема |
Дата |
|
І семестр
|
|||
|
Повторення вивченого матеріалу у попередньому класі |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу у попередньому класі |
|
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||
|
Як і коли з’явилися на Землі прадавні люди. |
|
|
|
Як відбувалось господарювання первісної людини. |
|
|
|
Як було організовано життя суспільства за первісних часів. |
|
|
|
У чому особливості організації влади за первісних часів. |
|
|
|
Як за первісних часів виникали мистецтво та релігійні вірування. |
|
|
|
Практичне заняття. Де і як жили первісні люди на території сучасної України. |
|
|
|
Яку археологічну культуру називають трипільською. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки Тема 1. Стародавній Єгипет |
|||
|
У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту. |
|
|
|
Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті. |
|
|
|
Як відбувався розквіт і занепад Єгипетської держави в ІІ тис. до н.е. |
|
|
|
Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту. |
|
|
|
Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавній Єгипет» |
|
|
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії |
|||
|
У чому особливості розвитку держав Дворіччя. |
|
|
|
Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина. |
|
|
|
Якою була Передня Азія в І тис. до н.е. |
|
|
|
Практичне заняття. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії» |
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації |
|||
|
Якими були природа і населення Стародавньої Греції. |
|
|
|
У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій. |
|
|
|
Що можна дізнатись про давньогрецьке суспільство з поем Гомера. |
|
|
|
Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей. |
|
|
|
Як розвивалась Греція у VIII-VI ст. до н.е. |
|
|
|
У чому значення Великої грецької колонізації. |
|
|
|
Як відбувалось становлення Афінського поліса. |
|
|
|
Практичне заняття. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст. |
|
|
|
Яким був перебіг греко – перських війн. |
|
|
|
Як в Афінах утверджувалась демократія. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення античної грецької цивілізації». |
|
|