11 клас
Календарно-тематичне планування до інтегрованого курсу
«Історія: Україна і світ»
(104 години - 3 години на тиждень)
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. Всесвітня історія.10-11 класи» затверджена наказом МОН від 21.02.2019 № 236
Підручник: Історія: Україна і світ (інтегрований курс, рівень стандарту) 11 клас,М.Мудрий, О.Аркуша видавництво «Генеза», Київ 2019
№ |
Дата |
Тема уроку |
д.з |
примітка |
ВСТУП. УРОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. |
||||
1 |
|
Зміни політичної карти світу |
§1 ст.6-11 |
|
2 |
|
Формування сучасної концепції прав людини. |
§1 ст.7-17 |
|
Розділ 1. ПОВОЄННЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ |
||||
3 |
|
Домовленості лідерів «Великої трійки» про післявоєнне облаштування світу. |
§2 ст.19-22 |
|
4 |
|
Організація Об’єднаних Націй. |
§2 ст.22-26 |
|
5 |
|
Політичний статус і міжнародне становище УРСР. |
§3 ст.26-32 |
|
6 |
|
Утворення «двополюсного світу». |
§4 ст.32-41 |
|
7 |
|
Відновлення комуністичного режиму в Україні. |
§5 ст.42-48 |
|
8 |
|
Депортації. Операція «Захід». |
§5 ст.48-50 |
|
9 |
|
Український визвольний рух 1944-1950-х роках. |
§5 ст.50-52 |
|
10 |
|
Українсько-польські відносини. |
§6 ст.52-61 |
|
11 |
|
Відновлення ідеологічного контролю в СРСР |
§7 ст.61-67 |
|
12 |
|
Боротьба з «безрідним космополітизмом» і «українським буржуазним націоналізмом». |
§7 ст.67-71 |
|
13 |
|
Повоєнне місто і село. |
§8 ст.71-77 |
|
14 |
|
Масовий голод 1946-1947 рр. |
§8 ст.77-79 |
|
15 |
|
Практичне заняття: «Доля людини, яка пережила війну»(есе). |
§1-8 ст.6-79 |
|
16 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.5-6 ст.81-99 |
|
17 |
|
Узагальнення до розділу 1 «Повоєнне врегулювання» |
§1-8 ст.6-79 |
|
18 |
|
Тематичне оцінювання |
§1-8 ст.6-79 |
|
Розділ 2. СВІТ У ПОШУКАХ НОВИХ МОДЕЛЕЙ РОЗВИТКУ. |
||||
19 |
|
«Холодна війна» і посилення консервативних тенденцій у США і СРСР. |
§9 ст.81-89 |
|
20 |
|
Українська діаспора в умовах «холодної війни». |
§9 ст.89-93 |
|
21 |
|
Політична та економічна реконструкція Західної Європи.Створення ЄЕС. |
§10 ст.97-99 |
|
22 |
|
Демократичні рухи в Західній Європі 1960-1970 рр. |
§11 ст. 99-102 |
|
23 |
|
Рух афроамериканців за соціальні та політичні права. |
§11 ст.103-106 |
|
24 |
|
Лібералізація комуністичного режиму в СРСР. |
§12 ст.107-115 |
|
25 |
|
Практичне заняття: Конфлікт людини і системи: поширення явищ контркультури в СРСР. |
§9,12 |
|
26 |
|
Антикомуністичні виступи у Східній Європі. |
§13 ст.116-118 |
|
27 |
|
«Празька весна» і радянська інтервенція в Чехословаччину. |
§13 ст.118-121 |
|
28 |
|
Особливості суспільного життя «на окраїнах» світових економічних полюсів. |
§14 ст.122 |
|
29 |
|
Будівництво комунізму в Китаї: ідеологія, методи, результати. |
§14 ст.122 |
|
30 |
|
Деколонізація і виникнення «третього світу» |
§15 ст.123 |
|
31 |
|
Вогнища військово-політичних конфліктів у країнах «третього світу» |
§15 ст.123 |
|
32 |
|
Близькосхідна проблема. |
§15 ст.123 |
|
33 |
|
Практичне заняття: Спільне і відмінне в розвитку країн Заходу і країн «соціалістичного табору». |
§9-15 ст.81-123 |
|
34 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.7 ст.116-137 |
|
35 |
|
Узагальнення до розділу 2 «Світ у пошуках моделей розвитку». |
§9-15 ст.81-123 |
|
36 |
|
Тематичне оцінювання |
§9-15 ст.81-123 |
|
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД «ВІДЛИГИ». |
||||
37 |
|
Нові кордони. Входження Кримської області до складу УРСР. |
§16 ст.125-130 |
|
38 |
|
Десталінізація в Українській РСР |
§17 ст.131-133 |
|
39 |
|
Спроби нової «українізації». Хрущовська освітня реформа. |
§17 ст.133-136 |
|
40 |
|
Спроби реформування економіки. |
§18 ст.136-139 |
|
41 |
|
Промисловий розвиток УРСР. |
§18 ст.139-143 |
|
42 |
|
Українські шістдесятники. |
§19 ст.144-147 |
|
43 |
|
Дисидентський рух в Україні. |
§19 ст.147-154 |
|
44 |
|
Етносоціальна структура населення. Соціальні реформи 1950-1960-х років. |
§20 ст.154-157 |
|
45 |
|
Повсякденне та духовне життя українського суспільства |
§20 ст.157-161 |
|
46 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.8-11 ст.116-183 |
|
47 |
|
Узагальнення до розділу 3 Україна в період «Відлиги». |
§16-20 с.125-161 |
|
48 |
|
Тематичне оцінювання |
§16-20 с.125-161 |
|
Розділ 4. ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА |
||||
49 |
|
Науково-технічна революція. |
§21 ст.163-168 |
|
50 |
|
Посилення «вертикальної» та «горизонтальної» інтеграції.ТНК |
§21 ст.168-169 |
|
51 |
|
Енергетична криза в 1970- х роках. Тетчеризм і рейганоміка. |
§22 ст.169-174 |
|
52 |
|
Західна і радянська система розподілу суспільних благ. |
§22 ст.174-178 |
|
53 |
|
Урбанізація і зростання освіченості населення. |
§23 ст.178-184 |
|
54 |
|
Комуністичні режими. |
§24 ст.184-188 |
|
55 |
|
Посилення відцентрових тенденцій в Югославії. |
§24 ст.188-190 |
|
56 |
|
Польська «Солідарність». Запровадження воєнного стану. |
§24 ст.188-190 |
|
57 |
|
Україна в умовах наростання системної кризи комуністичного режиму. |
§25 ст.190-193 |
|
58 |
|
Течії дисидентського руху: національна, релігійна, правозахисна. |
§25 ст.193-196 |
|
59 |
|
Концепція «радянського народу». |
§26 ст.196-203 |
|
60 |
|
Практичне заняття: Українська молодь 1960-1980-х рр.: інтелектуальні та моральні орієнтири. |
§25-26 |
|
61 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.12 ст.202-219 |
|
62 |
|
Узагальнення до розділу 4 Формування постіндустріального суспільства |
§21-26 ст.163-203 |
|
63 |
|
Тематичне оцінювання |
§21-26 ст.163-203 |
|
Розділ 5. РЕВОЛЮЦІЙНІ ЗМІНИ В ЄВРОПІ. ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ. |
||||
64 |
|
«Прискорення, «гласність»», «нове мислення». |
§27 ст.205-214 |
|
65 |
|
Лібералізація суспільного і культурного життя. |
§28 ст.215-218 |
|
66 |
|
Національні рухи. |
§28 ст.218-221 |
|
67 |
|
Українське суспільство в період «перебудови». |
§29 ст.221-226 |
|
68 |
|
Декларація про державний суверенітет України. |
§29 ст.226-230 |
|
69 |
|
Революція на граніті. |
§29 ст.226-230 |
|
70 |
|
Практичне заняття: Повсякденне життя населення УРСР в період «перебудови». |
§27-29 |
|
71 |
|
Чехословаччина і Югославія. |
§30 ст.230-234 |
|
72 |
|
Крах комуністичних режимів в Угорщині, Румунії, Болгарії. |
§30 ст.234-235 |
|
73 |
|
Об’єднання Німеччини. |
§30 ст.235-237 |
|
74 |
|
Практичне заняття: На порозі нової ери: шляхи розвитку декомунізованих держав (аналіз стратегічних орієнтирів). |
§27,30 |
|
75 |
|
Серпневий заколот. Розпад СРСР. |
§31 ст.237-240 |
|
76 |
|
Акт проголошення незалежності України. Всеукраїнський референдум 1991 р. |
§31 ст.240-243 |
|
77 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.13,14 ст.219-261 |
|
78 |
|
Узагальнення до розділу 5 Революційні зміни в Європі. Проголошення незалежності України |
§27-31 ст.205-243 |
|
79 |
|
Тематичне оцінювання |
§27-31 ст.205-243 |
|
Розділ 6. УКРАЇНА В СУЧАСНОМУ СВІТІ. |
||||
80 |
|
Економіка: між ринковим і державним капіталізмом. |
§32 ст.245-249 |
|
81 |
|
Конституційний процес 1996 року |
§32 ст.250-251 |
|
82 |
|
Політичні кризи: влада й опозиція. |
§32 ст.251-254 |
|
83 |
|
Помаранчева революція. |
§32 ст.254-257 |
|
84 |
|
Культурне життя українського суспільства. |
§32 ст.257-261 |
|
85 |
|
Церква в сучасній Україні. |
§32 ст.257-261 |
|
86 |
|
Революція гідності. |
§33 ст.261-269 |
|
87 |
|
Збройна агресія Російської Федерації проти України. Окупація та анексія Криму. |
§33 ст.269-272 |
|
88 |
|
Російсько-українська війна. |
§33 ст.272-278 |
|
89 |
|
Україна в умовах «багатополярного світу». |
§34 ст.278-285 |
|
90 |
|
Україна: пошуки зовнішньополітичних орієнтирів. Участь України в миротворчих процесах. |
§34 ст.285-288 |
|
91 |
|
Євроінтеграційний поступ України. |
§35 ст.289-296 |
|
92 |
|
Постіндустріальне суспільство та виклики сучасності. |
§36 ст.296-303 |
|
93 |
|
Практичне заняття: Волонтерський рух в Україні. |
§33 |
|
94 |
|
Рідний край (Історія рідного краю - Дніпропетровщина Є.І.Бородін) |
п.15,16 ст.261-329 |
|
95 |
|
Узагальнення до розділу 6 «Україна в сучасному світі». |
§32-36 ст.245-303 |
|
96 |
|
Тематичне оцінювання |
§32-36 ст.245-303 |
|
97 |
|
Річне оцінювання |
§1-36 |
|
98 |
|
Підготовка до ЗНО |
|
|
99 |
|
Підготовка до ЗНО |
|
|
100 |
|
Підготовка до ЗНО |
|
|
101 |
|
Підготовка до ЗНО |
|
|
102 |
|
Підготовка до ЗНО |
|
|
103 |
|
Резерв |
|
|
104 |
|
Резерв |
|
|