Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ», автори Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. 4 клас за програмою НУШ ІІ семестр
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ»,
автори Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. (2021) для 4 класу
за програмою НУШ (2021-2022 н. р.)
ІІ семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
ІІ семестр |
|||||
|
|
Людина і світ. У кожному куточку світу свої звичаї і традиції |
С. 4 - 6 |
||
|
|
Природа. Календар народних свят українців |
С. 7 - 8 |
||
|
|
Проєкт- дослідження «Народні свята в Україні» |
С. 9 |
||
|
|
Людина серед людей. Правила гостинності. |
С. 10 - 13 |
||
|
|
Поспішайте робити добро. |
С. 14 - 16 |
||
|
|
Людина. Неповторність кожної людини. |
С.17 - 19 |
||
|
|
Складові успіху. Плани на майбутнє. |
С. 20 - 23 |
||
|
|
Безпека вдома. |
С. 25 - 27 |
||
|
|
Безпека у школі. Безпека в людних місцях. |
С. 28 - 29 |
||
|
|
Безпека на дорозі. |
С. 31 - 35 |
||
|
|
Безпека на дорозі. |
С. 31 - 35 |
||
|
|
Людина в суспільстві. Права та обов’язки |
С.36 - 39 |
||
|
|
Гроші . Плануванння сімейного бюджету. |
С. 41 - 43 |
||
|
|
Чому ощадливим бути добре, а скупим – погано. |
С. 44 |
||
|
|
Гривня – національна валюта України. |
С.45 - 46 |
||
|
|
Діагностувальна робота № 6 |
|
||
17. |
|
Природа. Україна на карті Європи і світу. |
С. 47 - 49 |
||
18 |
|
Форми земної поверхні України. |
С. 50 - 53 |
||
19 |
|
Практична робота. Створюємо макет місцевості. |
С. 55 |
||
20. |
|
Водойми України. Річки України. |
С. 56 - 59 |
||
21. |
|
Озера і болота України. |
С. 60 -61 |
||
22. |
|
Моря України |
С. 61 - 62 |
||
23 |
|
Діагностувальна робота № 7 |
|
||
24. |
|
Природні зони України. Мішані та широколисті ліси. |
С. 64 - 65 |
||
25. |
|
Рослинний світ зони мішаних і широколистих лісів. |
С. 65- 67 |
||
26. |
|
Тваринний світ зони мішаних і широколистих лісів. |
С. 68 - 70 |
||
27. |
|
Лісостеп. Степ. |
С. 71 - 72 |
||
28. |
|
Тваринний світ лісостепів і степів. |
С. 73 - 74 |
||
29. |
|
Рослинний світ лісостепів і степів. |
С. 74 - 76 |
||
30. |
|
Українські Карпати. Рослини Карпат. |
С. 77 - 79 |
||
31. |
|
Українські Карпати. Тварини Карпат. |
С. 80 - 81 |
||
32. |
|
Кримські гори. |
С. 82 - 85 |
||
33. |
|
Практична робота. Порівняльна характеристика Українських Карпат і Кримських гір за планом. |
С. 85 |
||
34. |
|
Твій рідний край на карті України. |
С. 86 |
||
35. |
|
Корисні копалини в рідному краї. |
С. 87 - 89 |
||
36. |
|
Природні угрупування рідного краю. |
С. 91 - 93 |
||
37. |
|
Проєкт-дослідження « Природне угрупування моєї місцевості» |
С. 94 - 95 |
||
38. |
|
Діагностувальна робота № 8 |
|
||
39. |
|
Людина і природа. Рослинництво в рідному краї. |
С. 96-101 |
||
40. |
|
Тваринництво в рідному краї. |
С.102-103 |
||
41. |
|
Господарська діяльність у твоєму краї. |
С.104-107 |
||
42. |
|
Людина в суспільстві. Таємниці географічних назв. |
С.108-110 |
||
43. |
|
Культурна спадщина народу. |
С.111-112 |
||
44 – 45. |
|
Людина і світ. Земля- спільний дім для всіх людей. Охорона природи в Україні. |
С.113-118 |
||
46. |
|
Проєкт – дослідження» екологічний календар» |
С. 119 |
||
47. |
|
Діагностувальна робота № 9 |
|
||
48. |
|
Повторення вивченого. Людина. Людина в суспільстві. |
|
||
49. |
|
Повторення вивченого. Безпека вдома, у школі, на дорозі. |
|
||
50. |
|
Повторення вивченого. Природні зони України. |
|
||
51. |
|
Повторення вивченого. Природні зони України. |
|
||
52. |
|
Повторення вивченого. Рослинництво і тваринництво рідного краю. |
|
||
53. |
|
Повторення вивченого. Природні угрупування рідного краю. |
|
||
54. |
|
Повторення вивченого. Гра – квест «Стежками України» |
|
||
55. |
|
Повторення вивченого. Гра-вікторина. |
|
||