Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич (2020)».

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 4 години на тиждень. Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 4 години на тиждень.

 

№ уроку

Дата

уроку

                            Тема уроку

Примітки

                                                                      І семестр

Я і моя шкільна громада

1.

 

Разом ми сильніші (с. 4-7).

 

 

2.

 

Виготовлення «Куточка іменинників» (за зразком чи власним задумом) (с. 7-8).

 

3.

 

Як люди взаємодіють у спільноті (с. 9-11).

 

4.

 

Яка знайти друзів (с. 14-18).

 

5.

 

Які в дітей права та обов’язки (с.18-21).

 

6.

 

Виконання проекту «Наші обов’язки» (робота в групах) (с. 21-22).

 

 

7.

 

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

(с. 22-27).

 

8.

 

Чому людині потрібен особистий простір (с. 27-31).

 

9.

 

Екскурсія. Як розпізнати неправдиву інформацію.

 

Я і моя сім’я

10.

 

Що об’єднує людей в спільні групи (с. 35-37).

 

 

11.

 

Чи здатні люди змінювати суспільство (с. 38-41).

 

 

12-13.

 

Проект «Місто / село майбутнього». Виготовлення макетів будинків (с. 41-43).

 

14.

 

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті (с. 46-51).

 

 

15-16.

 

Проект «Ми родичі». Виготовлення аплікації                  (с. 48-49).

 

17.

 

Що я знаю про історію свого роду (с. 51-54).

 

18.

 

Традиції моєї сім’ї (с. 55-57).

 

19.

 

Що таке сімейний добробут (с. 58-61).

 

20.

 

Як досягти мети (с. 61-62).

 

 

21-22.

 

Колективний проект «Дерево успіху». Виготовлення макету дерева (с. 63).

 

23.

 

Чому важливо бути відповідальним.

 

24.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»

 

 

Як людина досліджує природу

25.

 

Як провести спостереження (с. 66-70).

 

26.

 

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

 

27.

 

Як провести експеримент (с. 70-72).

 

28.

 

Як провести вимірювання (с. 73-75).

 

 

29.

 

Виготовлення лепбуку «Вимірювання у нашому житті» (с. 76).

 

Явища природи.  Тіла і речовини

30.

 

Які бувають явища природи (с. 79-81).

 

31.

 

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються (с. 82-85).

 

32.

 

Виготовлення з фетру серветки-тримача «Ялинка» (с. 85-86).

 

33.

 

Де ховається вода (с. 88-90).

 

34.

 

Які властивості має вода (с. 90-93).

 

 

35.

 

Виготовлення витинанки (с. 93-94).

 

36.

 

Які речовини розчиняються у воді (с. 94-96).

 

37.

 

Чому вода потребує охорони (с. 96-99).

 

38.

 

Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

 

39.

 

Яка роль повітря у природі (с. 99-103).

 

40.

 

Які властивості має повітря (с. 103-106).

 

41.

 

Виготовлення паперового літачка (с. 106).

 

42.

 

Чому повітря потребує охорони (с. 107-109).

 

43.

 

Що таке гірські породи (с. 113-114).

 

44.

 

Як добувають корисні копалини (с. 115-117).

 

45.

 

Яке значення корисних копалин для людини (с. 117-120).

 

46.

 

Чому ґрунт – важливе тіло природи (с. 120 - 122).

 

 

47.

 

Проект «Озеленення класної кімнати» (с. 122-124).

 

48.

 

Чому ґрунти потребують охорони (с. 124-126).

 

49.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Як людина досліджує природу», «Явища природи.  Тіла і речовини».

 

Різноманітність рослин і тварин

50.

 

Які бувають рослини (с. 127-129).

 

51.

 

Як розмножуються квіткові рослини (с. 129-132).

 

52.

 

Які умови потрібні для розвитку рослин (с. 132-134).

 

53.

 

Як виростити нову рослину без насіння (с. 134-137).

 

54.

 

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя (с. 137-138).

 

55.

 

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин    (с. 139-141).

 

56.

 

Яке значення грибів для природи (с. 141-142).

 

57.

 

Які їстівні гриби, а яка – отруйні (с. 142-144).

 

58.

 

Різноманітний світ тварин (с. 144-146).

 

59.

 

«Веселі павуки». Робота з природними матеріалом         (с. 146).

 

60.

 

Хто чим живиться (с. 149-151).

 

61.

 

Як з’явилися свійські тварини (151-152).

 

62.

 

Чому рослини і тварини потребують охорони (153-155).

 

63.

 

Виготовлення декоративної квітки (с. 155-156).

 

64.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота з теми «Різноманітність рослин і тварин».  Підсумок за семестр.

 

ІІ семестр

Людина та її здоров’я. Організм людини.

65.

 

Яку будову має наше тіло (с. 3-6).

 

66-67.

 

Виготовлення лепбука «Моє тіло» (початок) (с. 6)

 

68.

 

Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12).

 

69.

 

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14).

 

70.

 

Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19).

 

71.

 

Як ми пересуваємося (с. 19-21).

 

 

72.

 

Виготовлення макету людини в русі (дріт, намистини, 2 трубочки для соку) (с. 21-22).

 

73.

 

Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу (с. 22-25).

 

74.

 

Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26).

 

75.

 

Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27).

 

76.

 

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання (с. 28-29).

 

77.

 

Виготовлення моделі дихальної системи (кольоровий папір, картон, 2 пластикові торбинки, 2 трубочки для соку, скотч) (с. 29-30).

 

78.

 

Як перетравлюється їжа (с. 31-32).

 

79.

 

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі (с. 33-34).

 

80.

 

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті  (с. 34-36).

 

81.

 

Виготовлення моделі руки людини (картон, трубочки для напоїв) (с. 36-37).

 

82.

 

Як роль органів чуття (с. 41-43).

 

83.

 

Збереження органів чуття. Створення плаката на тему «Органи чуття мої помічники» (с. 43-44).

 

84.

 

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини            (с. 45-46).

 

85.

 

Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49).

 

86.

 

Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я- неповторний / неповторна» (с. 49).

 

87.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини».

 

Здоровий спосіб життя

88.

 

Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя (с. 50-52).

 

89.

 

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54)

 

90.

 

Виготовлення квітки з паперу (кольоровий папір, паличка для барбекю) (с. 55-56).

 

91.

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61).

 

92.

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63).

 

93.

 

Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок            (с. 64-66).

 

 

94-95.

 

Виготовлення гри «Лабіринт» (коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв) (с. 66-67).

 

96.

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68).

 

97.

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70).

 

98.

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки

(с. 70-71).

 

99.

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами (с. 71-73).

 

100.

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77).

 

101.

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79).

 

102.

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» (с. 80-81).

 

 

103.

 

Чим корисна їжа (с. 81-83).

 

104.

 

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекоме -ндації для правильного харчування (с. 84-85).

 

105-106.

 

Виготовлення макетів овочів і фруктів «Вітамінна компанія» (кольоровий папір і картон) (с. 85-86).

 

107.

 

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб         (с. 86- 87).

 

108.

 

Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89).

 

109.

 

Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати   (с. 90-92).

 

110.

 

Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95).

 

111.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Здоровий спосіб життя».

 

Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава

112.

 

Хто такі земляни (с. 96-98).

 

113.

 

Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99).

 

114.

 

Із чого все починалося (с. 104-107).

 

 

115.

 

Виготовлення рухомої іграшки — тварини (с. 107-109).

 

116.

 

Хто вони — творці української держави (с. 109-112).

 

117.

 

Як знайти Україну на карті світу (с. 113-114).

 

118.

 

Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою та контурною картою України (с. 114-115).

 

 

119.

 

Хто є громадянами України (с. 118-122).

 

 

120-121.

 

Виготовлення кеглів для гри в боулінг (порожні пластикові пляшки, скотч жовтого і блакитного кольору) (с. 123-124).

 

121.

 

Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128).

 

 

122.

 

Створення символа / герба для свого класу (о. 128).

 

123.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава».

 

Наш рідний край

124.

 

За що ми любимо наш рідний край (с. 129-130).

 

125.

 

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті              (с. 130-131).

 

126.

 

Де працюють наші земляки (с. 132-135).

 

 

127.

 

Виготовлення чашки з пластичного матеріалу                 (с. 135-136).

 

128.

 

Чого нас навчають свята (с. 139-143).

 

129.

 

Чим славиться наш рідний край (с. 143-146).

 

130.

 

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147).

 

 

131-132.

 

Створення альбому або колажу з фотографіями, малюнками та текстами на тему «Наш чудовий рідний край» (с. 147-149).

 

133.

 

Чим славетна Україна (с. 149-151).

 

134.

 

Чим славетна Україна (с. 151-154).

 

 

135-136.

 

Виготовлення виробів для ярмарку (техніки і матеріали за вибором) (с. 154-155).

 

137-138.

 

Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158).

 

 

139.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Наш рідний край»

 

140.

 

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
2443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку