Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук (2019)» для 2 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук (2019)» для 2 класу за програмою НУШ.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником

«Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук (2019)»

для 2 класу за програмою НУШ

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.                     

 

Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5).

 

  1.                     

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5).

 

  1.                     

 

Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7).

 

  1.                     

 

Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9).

 

  1.                     

 

Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11).

 

  1.                     

 

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? П 1 с. 11).

 

  1.                     

 

Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13).

 

  1.                     

 

Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15).

 

  1.                     

 

Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17).

 

  1.                

 

При року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19).

 

  1.                

 

Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини 1, с. 20-21).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя (Ч. 1, с. 21).

 

  1.                

 

Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23).

 

  1.                

 

Природні явища (Ч. 1, с. 24-25).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24).

 

  1.                

 

Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27).

 

  1.                

 

Тварини восени (Ч. 1, с. 28-29).

 

  1.                

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч. 1, с. 30-31).

 

  1.                

 

Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота.

 

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Знаю, навіщо правила для учнів (Ч. 1, с. 34-35).

 

  1.                

 

Уроки чемності (Ч. 1, с. 36-37).

 

  1.                

 

Умію дружити (Ч. 1, с. 38-39).

 

  1.                

 

Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41).

 

  1.                

 

Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43).

 

  1.                

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43).

 

  1.                

 

Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? 1, с. 45).

 

  1.                

 

Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47).

 

  1.                

 

Святковий календар зими (Ч. 1, с. 48-49).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота.

 

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49).

 

  1.                

 

Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51).

 

  1.                

 

Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51).

 

  1.                

 

Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53).

 

  1.                

 

Створення мапи захоплень свого класу. Організація виста­вки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53).

 

  1.                

 

Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55).

 

  1.                

 

Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57).

 

  1.                

 

Добро і зло (Ч. 1, с. 58-59).

 

  1.                

 

Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61).

 

  1.                

 

Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63).

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62).

 

  1.                

 

Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65).

 

  1.                

 

Що — з чого (Ч. 1, с. 66-67). Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67).

 

  1.                

 

Діагностувальна робота.

 

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо матеріали: папір і пластик (Ч. 1, с. 68-69).

 

 

Вчитель _______________________

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
30 жовтня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку