Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником
«Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
|
Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5). |
|
|
|
|
Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7). |
|
|
|
|
Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9). |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11). |
|
|
|
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? П 1 с. 11). |
|
|
|
|
Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13). |
|
|
|
|
Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|
|
|
Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17). |
|
|
|
|
При року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
|
|
Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини 1, с. 20-21). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя (Ч. 1, с. 21). |
|
|
|
|
Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23). |
|
|
|
|
Природні явища (Ч. 1, с. 24-25). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24). |
|
|
|
|
Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27). |
|
|
|
|
Тварини восени (Ч. 1, с. 28-29). |
|
|
|
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч. 1, с. 30-31). |
|
|
|
|
Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Знаю, навіщо правила для учнів (Ч. 1, с. 34-35). |
|
|
|
|
Уроки чемності (Ч. 1, с. 36-37). |
|
|
|
|
Умію дружити (Ч. 1, с. 38-39). |
|
|
|
|
Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41). |
|
|
|
|
Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
|
|
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43). |
|
|
|
|
Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? 1, с. 45). |
|
|
|
|
Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47). |
|
|
|
|
Святковий календар зими (Ч. 1, с. 48-49). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49). |
|
|
|
|
Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51). |
|
|
|
|
Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51). |
|
|
|
|
Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53). |
|
|
|
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53). |
|
|
|
|
Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55). |
|
|
|
|
Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57). |
|
|
|
|
Добро і зло (Ч. 1, с. 58-59). |
|
|
|
|
Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61). |
|
|
|
|
Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63). |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62). |
|
|
|
|
Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65). |
|
|
|
|
Що — з чого (Ч. 1, с. 66-67). Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67). |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо матеріали: папір і пластик (Ч. 1, с. 68-69). |
|
|
Вчитель _______________________