Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»
(Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
4 клас
І семестр
3 години на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
І семестр |
||
|
|
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4) |
|
|
Наша країна – Україна (с. 8) |
|
|
Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11) |
|
|
|
|
|
Про що розповідають карти (с. 15) |
|
|
Як орієнтуватися на місцевості (с. 19) |
|
|
Що таке план місцевості(с. 24) |
|
|
Що таке масштаб (с. 28) |
|
|
Яка поверхня України (с. 31) |
|
|
Що змінює поверхню Землі(с. 35) |
|
|
Які країни є сусідами України (с. 38) |
|
|
Ми – громадяни України (с. 44) |
|
|
|
|
|
Про великі права маленької дитини (с. 47) |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Природа України» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
Культурна спадщина України |
||
|
|
Що ми знаємо про свою історію (с. 53) |
|
|
Славетні творці української держави (с. 60) |
|
|
|
|
|
Де шукати скарби України (с. 63) |
Багатства України |
||
|
|
На які природні ресурси багата Україна (с. 68) |
|
|
Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76) |
|
|
Де живе енергія (с. 81) |
|
|
|
|
|
Чим можна замінити корисні копалини(с. 85) |
|
|
Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89) |
|
|
Як заощадити електроенергію (с. 95) |
|
|
|
|
|
На які водні ресурси багата Україна(с. 99) |
|
|
Озера і болота України (с. 104) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Якою буває погода (с. 107) |
|
|
Які скарби приховує Чорне море (с. 112) |
|
|
Які скарби приховує Азовське море (с. 118) |
|
|
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с. 122) |
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
Природні зони України |
||
|
|
Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125) |
|
|
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів (с. 130) |
|
|
Подорожуємо лісостепом (с. 137) |
|
|
Подорожуємо просторами степу (с. 141) |
|
|
Сходження на Говерлу (с. 145) |
|
|
Подорож Кримськими горами (с. 149) |
|
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Природні зони України» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України» |
|
|
|
|
|
|