Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» (Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич) 4 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» (Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич) 4 клас І семестр 3 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»

 (Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

4 клас

І семестр

3  години на тиждень

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

  1.  

 

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4)

  1.                 

 

Наша країна – Україна (с. 8)

  1.                 

 

Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11)

  1.                 

 

  1.                 

 

Про що розповідають карти (с. 15)

  1.                 

 

Як орієнтуватися на місцевості (с. 19)

  1.                 

 

Що таке план місцевості(с. 24)

  1.                 

 

Що таке масштаб (с. 28)

  1.                 

 

Яка поверхня України (с. 31)

  1.             

 

Що змінює поверхню Землі(с. 35)

  1.             

 

Які країни є сусідами України (с. 38)

  1.             

 

Ми – громадяни України (с. 44)

  1.             

 

  1.             

 

Про великі права маленької дитини (с. 47)

  1.             

 

  1.             

 

Діагностувальна робота з теми «Природа України»

  1.             

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України»

Культурна спадщина України

  1.             

 

Що ми знаємо про свою історію (с. 53)

  1.             

 

Славетні творці української держави (с. 60)

  1.             

 

  1.             

 

Де шукати скарби України (с. 63)

Багатства України

  1.             

 

На які природні ресурси багата Україна (с. 68)

  1.             

 

Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76)

  1.             

 

Де живе енергія (с. 81)

  1.             

 

  1.             

 

Чим можна замінити корисні копалини(с. 85)

  1.             

 

Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89)

  1.             

 

Як заощадити електроенергію (с. 95)

  1.             

 

  1.             

 

На які водні ресурси багата Україна(с. 99)

  1.             

 

Озера і болота України (с. 104)

  1.             

 

Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України»

  1.             

 

Аналіз діагностувальної роботи. Якою буває погода (с. 107)

  1.             

 

Які скарби приховує Чорне море (с. 112)

  1.             

 

Які скарби приховує Азовське море (с. 118)

  1.             

 

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с. 122)

  1.             

 

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України»

Природні зони України

  1.             

 

Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125)

  1.             

 

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів (с. 130)

  1.             

 

Подорожуємо лісостепом (с. 137)

  1.             

 

Подорожуємо просторами степу (с. 141)

  1.             

 

Сходження на Говерлу (с. 145)

  1.             

 

Подорож Кримськими горами (с. 149)

  1.             

 

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152)

  1.             

 

Діагностувальна робота з теми «Природні зони України»

  1.             

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України»

  1.             

 

 

  1.             

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Міщенко Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Stan Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
22 серпня 2021
Переглядів
12272
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку