Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 11 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків із зарубіжної літератури для 11 класу на І і ІІ семестр. 2018-2019 навчальні роки. Планування згідно оновленої програми МОН України. Для загальноосвітніх навчальних закладів.

Перегляд файлу

Державне підприємство України

Міжнародний дитячий центр «Артек»

Інноваційний освітній центр

 

«ПОГОДЖЕНО»

Методист

Інноваційного освітнього центру

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор

Інноваційного освітнього центру

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

 

 

 

Календарно-тематичне планування 

занять зі світової літератури

для 11 класів

(35годин, 1 година на тиждень, 2 годин резерв)

За «Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів»

Рівень стандарту

(Доопрацьована та затверджена наказом № 1021 Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 р)

на  2018 / 2019  н.р.

Храпійчук Олени Миколаївни

 

 

Розглянуто на засіданні методичної ради

_________________________________________

_____________________________________________________________________

Протокол № ________ від «_____»__________________20_____  р.

Голова  МР ____________________________________________________

      (ПІБ, підпис)

 

 

 

м. Київ, 2018

ВСТУП

Головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі – прилучення учнів до кращих здобутків зарубіжної літератури та культури, розвиток творчої особистості (читача), формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадянина України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти.

Завдання вивчення зарубіжної літератури в основній школі

Основними завданнями вивчення зарубіжної літератури в основній школі є:

  1. формування стійкої мотивації до читання художньої літератури, до вивчення зарубіжної літератури як скарбниці духовних цінностей людства;
  2. ознайомлення учнів із найкращими зразками оригінальної й перекладної літератури («золотого» фонду класики та сучасної);
  3. поглиблення уявлень про специфіку художньої літератури як мистецтва слова;
  4. формування читацької та мовленнєвої культури;
  5. розвиток умінь і навичок учнів сприймати, аналізувати й інтерпретувати літературний твір у культурному контексті, у зв’язках з іншими видами мистецтва, в аспекті актуальних питань сучасності й становлення особистості;
  6. активізація інтересу до вивчення іноземних мов у процесі читання творів зарубіжних письменників;
  7. формування поваги до різних мов, культур, традицій, толерантного ставлення до всіх рас, народів, народностей і національностей;
  8. виховання любові до української мови і літератури як органічного складника світової культури, прагнення до збереження рідної мови, національних традицій і цінностей в умовах глобалізації світу;
  9. формування духовного світу особистості, її високої моралі, ціннісних орієнтацій;
  10. розвиток творчих здібностей, культури спілкування, критичного мислення;
  11. формування етичних уявлень та естетичних смаків;
  12. розширення культурно-пізнавальних інтересів особистості.

Освітні технології під час вивчення тем:

  •   Інтерактивне навчання
  •   Різнорівневе (диференційоване навчання)
  •   Проблемне навчання
  •   Технологія навчання в співпраці
  •   Ігрові технології навчання
  •   Гейміфікація
  •   Мобільне навчання(вring your own devices)
  •   Бріколаж
  •   Проектне навчання

 


Світова література, 11 клас 

І семестр

К-ть годин

№ п/п

заняття

 

Розділи,теми занять

Дата

Примітки

1

 

ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ

 

 

 

1

Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

 

 

3

 

ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

 

 

 

2

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

 

 

 

3

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина)

 

 

 

4

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (ІІ частина)

 

 

5

 

МОДЕРНІЗМ

 

 

 

5

Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика).

 

 

 

6

Франц Кафка (1883 1924). «Перевтілення».

 

 

 

 

7

Михайло Опанасович Булгаков (1891 1940). «Майстер і Маргарита».

 

 

 

 

8

Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури.

 

 

 

9

Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.).

 

 

 

8

 

ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ

ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

 

 

 

10

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст.

 

 

 

11

Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».

 

 

 

12

Райнер Марія Рільке (1875 1926). «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд). 

 

 

 

13

Федеріко Ґарсіа Лорка (1898 – 1936). «Про царівну Місяцівну», «Гітара».

 

 

 

14

Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців.

Олександр Олександрович Блок (1880 – 1921). «Незнайома».

 

 

 

15

Анна Андріївна Ахматова (А. А. Горенко, 1889 – 1966). Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквієм».

 

 

 

16

Володимир Володимирович Маяковський (1893 – 1930). «А ви могли б?..»,  «Послухайте!», «Борг Україні»

 

 

 

17

Борис Леонідович Пастернак (1890 – 1960). «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч».

 

 

ІІ семестр

2

 

АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

 

 

 

18

Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники.

 

 

 

19

Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Скотоферма» або «1984» (1 твір за вибором учителя).

 

 

3

 

ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТ.

 

 

 

20

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».

 

 

 

21

Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

 

 

 

22

Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».

 

 

 

4

 

ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

 

 

 

23

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.

 

 

 

24

Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».

 

 

 

25

Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927  2014). «Стариган із крилами».

 

 

 

26

Ясунарі Кавабата (1899 – 1972) . «Тисяча журавлів».

 

 

4

 

ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ

 

 

 

27

Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах. 

 

 

 

28

Література постмодернізму

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.

 

 

 

29

Милорад Павич (1929 2009). «Скляний равлик».

 

 

 

30

Хуліо Кортасар (1914 1984). «Менади».

 

 

 

3

 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

 

 

 

31

Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури.

Таїр Халілов (нар. 1940 р.). «До останнього подиху».

 

 

 

32

Джон Майкл Ґрін (нар. 1977). «Провина зірок».

 

 

 

33

Маркус Френк Зузак (нар. 1975). «Крадійка книжок».

 

 

 

Методист ________________                                                                                   ___________

 

 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
2829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку