5 клас (НУШ), 2024/2025 навчальний рік. 1 година на тиждень.
(відповідає модельній навчальній програмі «Зарубіжна література. 5–6 класи»
для закладів загальної середньої освіти (автор – Є. В. Волощук); гриф «Рекомендовано Міністерством освіти
і науки України» (наказ МОН України від 12.07.2021 р. № 795).
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
||
Дата |
|
||||
1
|
ВСТУП Зарубіжна література – надбання світової культури. Оригінальна та перекладна література. Автор і перекладач художнього твору. Національна та зарубіжна літератури. Література національних меншин України. Іншомовна література рідного краю. Друкований та цифровий текст. Складники друкованого тексту. Літературні твори в сучасному інтермедійному просторі |
1 |
|
|
|
2
|
Біблійні перекази. Біблія – духовна скарбниця людства. Біблійні історії про творення світу й перших людей. Причини втрати первісної гармонії людини з Богом і світом. (Створення світу та історія перших людей.) |
1 |
|
|
|
3 |
Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та деталей у розповіді про Різдво. Утвердження цінності співчуття та милосердя в оповідях Ісуса Христа. (Народження Христа.) |
1 |
|
|
|
4 |
Розвиток мовлення №1. Складання плану за малюнками (ілюстраціями) Притча про доброго самарянина.) |
1 |
|
|
|
5. |
У світі казок Усна народна творчість та її жанри (загадки, прислів'я, приказки, пісні, казки тощо). Фольклорна казка.Типи фольклорної казки (чарівна, про тварин, соціально-побутова) |
1 |
|
|
|
6. |
Казки народів світу. Збірки народних казок: «Панчатантра» - перша в світі фольклорна збірка. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Повчальний зміст казки. |
1 |
|
|
|
7. |
Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець» (третя подорож). ТЛ:Поняття «гіпербола», «обрамлення», «мандрівні сюжети». |
1 |
|
|
|
8. |
Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Утілення в образі Синдбада-мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
1 |
|
|
|
9. |
Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів . Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках |
1 |
|
|
|
10. |
Чесноти та вади казкових персонажів. Характеристика образів персонажів. Антитеза як характерний прийом казки. |
1 |
|
|
|
11. |
Польська народна казка «Цвіт папороті». Загальнолюдські ідеали та національний колорит казки. |
1 |
|
|
|
12. |
«Цвіт папороті». Чесноти та вади казкових персонажів. |
1 |
|
|
|
13. |
Діагностичне оцінювання за розділами: «Вступ. Література і фольклор. Казки народів світу». Тестові завдання |
1 |
|
|
|
14. |
Позакласне читання №1. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик» |
1 |
|
|
|
15. |
Позакласне читання №2. Китайська народна казка «Пензлик Маляна» |
1 |
|
|
|
16. |
Розвиток мовлення №2. Складання відгуку про прочитану народну казку за планом (п)
|
|
|
|
|