Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 5 клас НУШ за модельно-навчальною програмою Є.Волощук.1 година на тиждень.
Перегляд файлу
Календарно-тематичне  планування  уроків  зарубіжної  літератури

5  клас (НУШ), 2024/2025 навчальний рік. 1 година на тиждень.

(відповідає модельній навчальній програмі «Зарубіжна література. 5–6 класи»
для закладів загальної середньої освіти (автор – Є. В. Волощук); гриф «Рекомендовано Міністерством освіти
і науки України» (наказ МОН України від 12.07.2021 р. № 795).

Тема  уроку

Кількість годин

Дата

Дата

 

1

 

ВСТУП

Зарубіжна література – надбання світової культури. Оригінальна та перекладна література. Автор і перекладач художнього твору. Національна та зарубіжна літератури. Література національних меншин України. Іншомовна література рідного краю. Друкований та цифровий текст. Складники друкованого тексту. Літературні твори в сучасному інтермедійному просторі

 

1

 

 

2

 

Біблійні перекази.

Біблія – духовна скарбниця людства. Біблійні історії про творення світу й перших людей. Причини втрати первісної гармонії людини з Богом і світом. (Створення

світу та історія перших людей.)

1

 

 

3

Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та деталей у розповіді про Різдво. Утвердження цінності співчуття та милосердя в оповідях Ісуса Христа. (Народження Христа.)

1

 

 

4

Розвиток мовлення №1. Складання плану за малюнками (ілюстраціями) Притча про доброго

самарянина.)

1

 

 

5.

 У світі казок

  Усна народна творчість та її жанри (загадки, прислів'я, приказки, пісні, казки тощо). Фольклорна казка.Типи фольклорної казки (чарівна, про тварин, соціально-побутова)

1

 

 

    6.

 Казки народів світу. Збірки народних казок: «Панчатантра» - перша в світі фольклорна збірка. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Повчальний зміст казки.

 

1

 

 

   7.

Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець» (третя подорож). ТЛ:Поняття «гіпербола», «обрамлення», «мандрівні сюжети».

1

 

 

8.

Утвердження  жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Утілення в образі Синдбада-мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. 

1

 

 

9.

Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів . Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках

1

 

 

10.

Чесноти та вади казкових персонажів. Характеристика образів персонажів. Антитеза як характерний прийом казки.

1

 

 

11.

Польська народна казка «Цвіт папороті». Загальнолюдські ідеали та національний колорит казки.

1

 

 

12.

«Цвіт папороті». Чесноти та вади казкових персонажів.

1

 

 

13.

Діагностичне оцінювання за розділами: «Вступ. Література і фольклор. Казки народів світу». Тестові завдання

1

 

 

14.

Позакласне читання №1. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»

1

 

 

15.

Позакласне читання №2. Китайська народна казка «Пензлик Маляна»

1

 

 

16.

Розвиток мовлення №2. Складання відгуку про прочитану народну казку за планом (п)

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 серпня
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку