Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 11-их класів на 2018 − 2019 н. р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року

Перегляд файлу

 Календарно-тематичне  планування

із зарубіжної  літератури  для  11-их  класів

на    2018  2019 н. р.

 

Пояснювальна записка

 

        Календарно-тематичне планування  складено  відповідно  до  програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки  від 28.10.2010 № 1021,  крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року

 

 Підручник. 

 

 

 

 

Академічний рівень - 70 год. (2 год. на тиждень)

 

 

 

 

11 клас

І

семестр

ІІ  семестр

к-сть

 

к-сть

Контрольні роботи у формі:

3

3

- контрольного класного твору

1

1

- виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2

РМ

2

у+п

2

у+п

ПЧ

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Зміст 

 

К-сть годин

І семестр

Вступ. Із драматургії кінця XIX — початку XX ст.

1

 

Основні тенденції розвитку драматургії кінця XIX — по­чатку XX ст. «Нова драматургія», її засадничі принципи. Творчі знахідки та здобутки  Г. Ібсена, А. Чехова, Б. Шоу

1

2

 

Генрік Ібсен. Життєвий і творчий шлях норвезького письменника, зачи­нателя європейської «нової драматургії». Новаторство Ібсена-драматурга. Роль письменника в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм»)

1

3

 

Твір Генріка Ібсена «Ляльковий дім» — соціально-психологічна драма. Сюжет. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п'єсі

ТЛ: поняття «зовнішня і внутрішня дія»

1

4

 

Аналітична композиція п'єси Генріка Ібсена «Ляльковий дім». Образ Нори. Художні особливості твору «Ляльковий дім»

1

5

 

РМ. Диспут: ваше особисте ставлення до вчинку Нори

1

6

 

Тематична контрольна робота №1

1

Тематична оцінка

 Із літератури першої половини XX ст.

7

 

Бурхливий, суперечливий суспільно-історичний розвиток світу в першій половині XX ст. Зміна світоглядних та есте­тичних систем. Складність і неоднозначність художнього процесу цього періоду

1

8

 

Модернізм як неокласична модель культури, найновіше й найпослідовніше втілення естетико-художнього пере­вороту XX ст. Авангардизм і його основні течії. Доля реалізму. Елітарна та масова культури

ТЛ: поняття «авангардизм», «модернізм»

1

9

 

Європейська модерністська проза першої половини XX ст. Життєвий і творчий шлях австрійського письменника Франца Кафки. Оповідання «Перевтілення»

1

10

 

 Своєрідність світобачення та його художнє втілення в опо­віданні  Франца Кафки «Перевтілення». Грегор Замза і його родина. Особливості стилю письменника

ТЛ:поняття «гротеск»,  «міфотворчість», «екеспресіонізм»

1

11

 

РМ. Творча робота за оповіданням Франца Кафки «Перевтілення» (складання анкети головного героя)

1

12

 

Джеймс Джойс. Життєвий і творчий шлях ірландського письменника-модерніста. Характерні ознаки його поетики: «потік свідомості», пародійність, іронічність, інтертекстуальністі

1

13

 

Психологічне есе Джеймса Джойса «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер

1

14

 

Михайло Булгаков. Життєвий і творчий шлях російського письменника. Булгаков і Київ. Роман «Майстер і Маргарита» як вершина творчості письменника

1

15

 

Проблематика і система образів твору Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита». Особистість і влада, різні аспекти потрактування проблеми

ТЛ: особливості композиції твору (роман в романі)

1

16

 

Твір Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита» — роман-міф. Трансформація міфічних мотивів; поєднання реаль­ності та фантастики

1

17

 

Сатиричне змалювання радянських обивателів і функціо­нерів Москви 30-х років XX ст. у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Іронія і гротеск у картинах зі­ткнення демонічних сил із московською дійсністю

1

18

 

Трагізм долі митця (майстра). Утвердження сили твор­чості й кохання в долі героїв роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»

1

19

+1

РМ. Дискусія «Що таке істина?» за романом Михайла Булгакова «Майстер і Мар­гарита»

1

20

 

Тематична контрольна робота №2 (твір)

1

Тематична оцінка

21

 

Глибинні зрушення в поезії початку XX ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст. Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось»

1

22

 

Ґійом Аполлінер. Життєвий і творчий шлях французького поета. «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»                                            

1

23

 

Федеріко Ґарсія Лорка. Життя та творчість іспанського поета. Поезія. Синтез у творах міфології і фольклору з по­етикою модернізму. «Балада про чорну тугу», «Гітара», «Газела про чорну смерть», «Касида про сон під зорями»

1

24

 

Поетичний практикум. Аналізування синтетичного вияву новітніх течій і тенденцій у західноєвропейській поезії кінця XIX — початку XX ст., представлений творчістю Р. М. Рільке,   Ґ. Аполлінера,    Ф. Ґарсія Лорки

1

25

 

«Срібна доба» російської поезії, розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл у поезії. Трагічні долі митців цієї доби. Життєвий і творчий шлях російського поета Олександра Блока. Символізм його поезій. «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю…», «Скіфи»

1

26

 

Анна Ахматова. Життєвий і творчий шлях російської поетеси. Утілення у творчості А. Ахматової ознак акмеїзму. «Довкола жовтий вечір ліг»,  «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм»                                                                                         

1

27

 

Борис Пастернак. Життєвий і творчий шлях російського поета. Еволюція поезії Б. Пастернака. «Визначення поезії», «По стіні забігали стрілки…», «Зимова ніч»                                                                                                                            

1

28

 

Виразне читання напам'ять віршів поетів «срібної доби»

1

29

 

Тематична контрольна робота №3

1

30

 

 

Презентація творчого проекту «Художні світи російських поетів "срібної доби" В. Маяковського, М. Гумільова,   О. Мандельштама, М. Цвєтаєвої,  С. Єсеніна»

1

31

 

ПЧ. Сторінками художньої літератури І половини ХХ ст.

1

32

 

Систематизація  та  узагальнення вивченого  у    І  семестрі

1

Тематична оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

Із літератури другої половини XX ст.

33

 

Провідні тенденції в розвитку літератури другої половини XX століття

1

34

 

Нові тенденції у світовій літературі 1960 - 1970-х рр.: ак­тивізація провідних жанрів інтелектуальної прози, поезії, драматургії, літератури факту та вплив на белетристику; розвиток наукової фантастики й антиутопії. Переростання модернізму в постмодернізм у літературі останньої трети­ни XX ст.

1

35

 

Бертольд Брехт. Життєвий і творчий шлях німецького письменника.        Б. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика

ТЛ:поняття «епічна драма»

1

36

 

Драма Бертольда Брехта «Життя Галілея». Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень

1

37

 

Неоднозначність образу головного героя твору Бертольда Брехта «Життя Галілео Галілея». Інтелектуальний харак­тер драми

1

38

 

Тематична контрольна робота №4  (твір) 

1

Тематична оцінка

39

 

Альбер Камю. Життєвий та творчий шлях французького письменника; його філософські та естетичні погляди. А. Камю й екзистенціалізм

ТЛ: поняття «екзистенціалізм»

1

40

 

Художнє осягнення подій Другої світової війни у світлі екзистенціальної філософії; абсурд і трагічний стоїцизм у романі Альбера Камю «Чума»

1

41

 

Проблема вибору людини в межовій ситуації та особис­тої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума»

1

42

 

Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю «Чума»

1

43

 

РМ. Характеристика основних образів роману. Проблема вибору у творі

1

44

 

Ернест Хемінгуей. Життєвий і творчий шлях американського письменника. Особливості його поетики й стилю. «Старий і море» — повість-притча про людину. Вплив Е. Хемінгуея на розвиток художньої прози XX ст.

ТЛ:поняття «повість-притча»

1

45

 

«Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея «Старий і море»                                                            

1

46

 

Кавабата Ясунарі. Життя і творчість японського письменника 

1

47

 

Відображення національної етики та естетики в повісті Кавабата Ясунарі «Тисяча журавлів». Гармонія людини і природи — одна з головних проблем твору. Вишукана простота стилю письменника.  

1

48

 

Тематична контрольна робота №5

1

Тематична оцінка

49

 

Габріель Гарсія Маркес. Життєвий і творчий шлях колумбійського письменника

1

50

 

Алегоричний сенс зображення історії родини Буендіа в ху­дожньому часі й просторі роману   Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності»

1

51

 

Проблематика твору Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самот­ності». Органічне поєднання буденного й фантастичного в романі як характерні риси «магічного реалізму»

ТЛ:поняття «магічний реалізм»

1

52

 

РМ. Система образів, національний колорит роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Складання плану-характеристики персонажів твору

1

Із літератури кінця XX поча5тку XXI ст.

53

 

Постмодернізм — одне з найяскравіших літературних явищ другої половини XX ст., його теоретичні засади й художня (літературна) практика. Соціоісторичні, культурно-філософські та естетичні чинники розвитку постмодернізму в художній літературі. Основоположні принципи постмодерністської поетики

1

54

 

Найяскравіші представники постмодерністської прози. Постмодерністське мистецтво, його стосунки з елітарною та масовою культурами. Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини       XX ст.

1

55

 

Милорад Павич. Життєвий і творчий шлях сербського письменника. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму

ТЛ: поняття «постмодернізм»

1

56

 

Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника

1

57

 

Патрік Зюскінд. Життєвий і творчий шлях німецького письменника. Ознаки постмодернізму в повісті «Запахи. Історія одного вбивці»

1

58

59

 

Патрік Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Образ Гренуя та його літературні прототипи

2

60

 

Контрольна  робота за темою «Література кінця ХХ – початку ХХІ ст.» (тестові завдання)

1

61

 

ПЧ. Р. Бредбері «4510 за Фаренгейтом»

1

62

 

Сучасний літературний процес (огляд)

1

63

 

Систематизація  та  узагальнення вивченого  протягом  року  матеріалу

1

Тематична оцінка

 

doc
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
7347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку