Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року
Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури для 11-их класів
на 2018 − 2019 н. р.
Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року
Підручник.
Академічний рівень - 70 год. (2 год. на тиждень)
11 клас |
І семестр |
ІІ семестр |
к-сть
|
к-сть |
|
Контрольні роботи у формі: |
3 |
3 |
- контрольного класного твору |
1 |
1 |
- виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
РМ |
2 у+п |
2 у+п |
ПЧ |
1 |
1 |
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
К-сть годин |
|
І семестр |
||||
Вступ. Із драматургії кінця XIX — початку XX ст. |
||||
1 |
|
Основні тенденції розвитку драматургії кінця XIX — початку XX ст. «Нова драматургія», її засадничі принципи. Творчі знахідки та здобутки Г. Ібсена, А. Чехова, Б. Шоу |
1 |
|
2 |
|
Генрік Ібсен. Життєвий і творчий шлях норвезького письменника, зачинателя європейської «нової драматургії». Новаторство Ібсена-драматурга. Роль письменника в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм») |
1 |
|
3 |
|
Твір Генріка Ібсена «Ляльковий дім» — соціально-психологічна драма. Сюжет. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п'єсі ТЛ: поняття «зовнішня і внутрішня дія» |
1 |
|
4 |
|
Аналітична композиція п'єси Генріка Ібсена «Ляльковий дім». Образ Нори. Художні особливості твору «Ляльковий дім» |
1 |
|
5 |
|
РМ. Диспут: ваше особисте ставлення до вчинку Нори |
1 |
|
6 |
|
Тематична контрольна робота №1 |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||
Із літератури першої половини XX ст. |
||||
7 |
|
Бурхливий, суперечливий суспільно-історичний розвиток світу в першій половині XX ст. Зміна світоглядних та естетичних систем. Складність і неоднозначність художнього процесу цього періоду |
1 |
|
8 |
|
Модернізм як неокласична модель культури, найновіше й найпослідовніше втілення естетико-художнього перевороту XX ст. Авангардизм і його основні течії. Доля реалізму. Елітарна та масова культури ТЛ: поняття «авангардизм», «модернізм» |
1 |
|
9 |
|
Європейська модерністська проза першої половини XX ст. Життєвий і творчий шлях австрійського письменника Франца Кафки. Оповідання «Перевтілення» |
1 |
|
10 |
|
Своєрідність світобачення та його художнє втілення в оповіданні Франца Кафки «Перевтілення». Грегор Замза і його родина. Особливості стилю письменника ТЛ:поняття «гротеск», «міфотворчість», «екеспресіонізм» |
1 |
|
11 |
|
РМ. Творча робота за оповіданням Франца Кафки «Перевтілення» (складання анкети головного героя) |
1 |
|
12 |
|
Джеймс Джойс. Життєвий і творчий шлях ірландського письменника-модерніста. Характерні ознаки його поетики: «потік свідомості», пародійність, іронічність, інтертекстуальністі |
1 |
|
13 |
|
Психологічне есе Джеймса Джойса «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер |
1 |
|
14 |
|
Михайло Булгаков. Життєвий і творчий шлях російського письменника. Булгаков і Київ. Роман «Майстер і Маргарита» як вершина творчості письменника |
1 |
|
15 |
|
Проблематика і система образів твору Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита». Особистість і влада, різні аспекти потрактування проблеми ТЛ: особливості композиції твору (роман в романі) |
1 |
|
16 |
|
Твір Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита» — роман-міф. Трансформація міфічних мотивів; поєднання реальності та фантастики |
1 |
|
17 |
|
Сатиричне змалювання радянських обивателів і функціонерів Москви 30-х років XX ст. у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Іронія і гротеск у картинах зіткнення демонічних сил із московською дійсністю |
1 |
|
18 |
|
Трагізм долі митця (майстра). Утвердження сили творчості й кохання в долі героїв роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» |
1 |
|
19 |
+1 |
РМ. Дискусія «Що таке істина?» за романом Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» |
1 |
|
20 |
|
Тематична контрольна робота №2 (твір) |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||
21 |
|
Глибинні зрушення в поезії початку XX ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст. Життєвий і творчий шлях австрійського поета Райнера Марії Рільке. «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось» |
1 |
|
22 |
|
Ґійом Аполлінер. Життєвий і творчий шлях французького поета. «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй» |
1 |
|
23 |
|
Федеріко Ґарсія Лорка. Життя та творчість іспанського поета. Поезія. Синтез у творах міфології і фольклору з поетикою модернізму. «Балада про чорну тугу», «Гітара», «Газела про чорну смерть», «Касида про сон під зорями» |
1 |
|
24 |
|
Поетичний практикум. Аналізування синтетичного вияву новітніх течій і тенденцій у західноєвропейській поезії кінця XIX — початку XX ст., представлений творчістю Р. М. Рільке, Ґ. Аполлінера, Ф. Ґарсія Лорки |
1 |
|
25 |
|
«Срібна доба» російської поезії, розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл у поезії. Трагічні долі митців цієї доби. Життєвий і творчий шлях російського поета Олександра Блока. Символізм його поезій. «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю…», «Скіфи» |
1 |
|
26 |
|
Анна Ахматова. Життєвий і творчий шлях російської поетеси. Утілення у творчості А. Ахматової ознак акмеїзму. «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм» |
1 |
|
27 |
|
Борис Пастернак. Життєвий і творчий шлях російського поета. Еволюція поезії Б. Пастернака. «Визначення поезії», «По стіні забігали стрілки…», «Зимова ніч» |
1 |
|
28 |
|
Виразне читання напам'ять віршів поетів «срібної доби» |
1 |
|
29 |
|
Тематична контрольна робота №3 |
1 |
|
30
|
|
Презентація творчого проекту «Художні світи російських поетів "срібної доби" В. Маяковського, М. Гумільова, О. Мандельштама, М. Цвєтаєвої, С. Єсеніна» |
1 |
|
31 |
|
ПЧ. Сторінками художньої літератури І половини ХХ ст. |
1 |
|
32 |
|
Систематизація та узагальнення вивченого у І семестрі |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||
ІІ семестр
|
||||
Із літератури другої половини XX ст. |
||||
33 |
|
Провідні тенденції в розвитку літератури другої половини XX століття |
1 |
|
34 |
|
Нові тенденції у світовій літературі 1960 - 1970-х рр.: активізація провідних жанрів інтелектуальної прози, поезії, драматургії, літератури факту та вплив на белетристику; розвиток наукової фантастики й антиутопії. Переростання модернізму в постмодернізм у літературі останньої третини XX ст. |
1 |
|
35 |
|
Бертольд Брехт. Життєвий і творчий шлях німецького письменника. Б. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика ТЛ:поняття «епічна драма» |
1 |
|
36 |
|
Драма Бертольда Брехта «Життя Галілея». Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень |
1 |
|
37 |
|
Неоднозначність образу головного героя твору Бертольда Брехта «Життя Галілео Галілея». Інтелектуальний характер драми |
1 |
|
38 |
|
Тематична контрольна робота №4 (твір) |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||
39 |
|
Альбер Камю. Життєвий та творчий шлях французького письменника; його філософські та естетичні погляди. А. Камю й екзистенціалізм ТЛ: поняття «екзистенціалізм» |
1 |
|
40 |
|
Художнє осягнення подій Другої світової війни у світлі екзистенціальної філософії; абсурд і трагічний стоїцизм у романі Альбера Камю «Чума» |
1 |
|
41 |
|
Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума» |
1 |
|
42 |
|
Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю «Чума» |
1 |
|
43 |
|
РМ. Характеристика основних образів роману. Проблема вибору у творі |
1 |
|
44 |
|
Ернест Хемінгуей. Життєвий і творчий шлях американського письменника. Особливості його поетики й стилю. «Старий і море» — повість-притча про людину. Вплив Е. Хемінгуея на розвиток художньої прози XX ст. ТЛ:поняття «повість-притча» |
1 |
|
45 |
|
«Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея «Старий і море» |
1 |
|
46 |
|
Кавабата Ясунарі. Життя і творчість японського письменника |
1 |
|
47 |
|
Відображення національної етики та естетики в повісті Кавабата Ясунарі «Тисяча журавлів». Гармонія людини і природи — одна з головних проблем твору. Вишукана простота стилю письменника. |
1 |
|
48 |
|
Тематична контрольна робота №5 |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||
49 |
|
Габріель Гарсія Маркес. Життєвий і творчий шлях колумбійського письменника |
1 |
|
50 |
|
Алегоричний сенс зображення історії родини Буендіа в художньому часі й просторі роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності» |
1 |
|
51 |
|
Проблематика твору Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фантастичного в романі як характерні риси «магічного реалізму» ТЛ:поняття «магічний реалізм» |
1 |
|
52 |
|
РМ. Система образів, національний колорит роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності». Складання плану-характеристики персонажів твору |
1 |
|
Із літератури кінця XX — поча5тку XXI ст. |
||||
53 |
|
Постмодернізм — одне з найяскравіших літературних явищ другої половини XX ст., його теоретичні засади й художня (літературна) практика. Соціоісторичні, культурно-філософські та естетичні чинники розвитку постмодернізму в художній літературі. Основоположні принципи постмодерністської поетики |
1 |
|
54 |
|
Найяскравіші представники постмодерністської прози. Постмодерністське мистецтво, його стосунки з елітарною та масовою культурами. Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків другої половини XX ст. |
1 |
|
55 |
|
Милорад Павич. Життєвий і творчий шлях сербського письменника. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму ТЛ: поняття «постмодернізм» |
1 |
|
56 |
|
Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника |
1 |
|
57 |
|
Патрік Зюскінд. Життєвий і творчий шлях німецького письменника. Ознаки постмодернізму в повісті «Запахи. Історія одного вбивці» |
1 |
|
58 59 |
|
Патрік Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Образ Гренуя та його літературні прототипи |
2 |
|
60 |
|
Контрольна робота за темою «Література кінця ХХ – початку ХХІ ст.» (тестові завдання) |
1 |
|
61 |
|
ПЧ. Р. Бредбері «4510 за Фаренгейтом» |
1 |
|
62 |
|
Сучасний літературний процес (огляд) |
1 |
|
63 |
|
Систематизація та узагальнення вивченого протягом року матеріалу |
1 |
|
Тематична оцінка |
||||