Календарно-тематичне планування. Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас (1 семестр).

Про матеріал
Психологія. Календарно-тематичне планування. Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас І семестр (2023-2024 н.р.).
Перегляд файлу

№ з/п

І семестр

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Год.

Дата

  1

2

Слово. Закріплення навички правильного вимовляння поставлених автоматично звуків, їх диференційована вимова та сприйняття на слух. Дотримання правил орфоепії (на основі українських поезій).

Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах; правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази; дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення; спрямовує слухову увагу на звукове та граматичне оформлення мовлення через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; цілеспрямовано запам’ятовує похідні слова з різними словотворчими і граматичними афіксами у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення.

2

11.09

18.09

3

Словосполучення, фрази. Дотримання правил орфоепії. Вивчення тематичного програмного матеріалу (на основі прозового тексту).

1

25.09

4

Словосполучення, фрази. Дотримання правил орфоепії. Вивчення тематичного програмного матеріалу (на основі української пісні.

1

09.10

5

Складоритмічний аспект мовлення (на основі української пісні).

1

16.10

6

Складоритмічний аспект мовлення (на основі української поезії).

1

30.10

7

Удосконалення моторики артикуляційного апарату та мовленнєвого дихання, активізація м’язів артикуляційного апарату. Дотримання правил орфоепії (на основі української думи).

1

06.11

8

Удосконалення моторики артикуляційного апарату та мовленнєвого дихання, активізація м’язів артикуляційного апарату. Дотримання правил орфоепії (на основі української гуморески

1

13.11

9

Удосконалення моторики артикуляційного апарату та мовленнєвого дихання, активізація м’язів артикуляційного апарату. Дотримання правил орфоепії (на основі українських приказок і прислів’їв).

1

27.11

10

Закріплення навички правильного вимовляння поставлених, автоматизованих звуків, їх диференціація на слух у власній вимові. Дотримання правил орфоепії (на основі українських коломийок).

1

04.12

11

Закріплення навички правильного вимовляння поставлених, автоматизованих звуків, їх диференціація на слух у власній вимові. Дотримання правил орфоепії (на основі українських переказів).

1

11.12

12

Закріплення навички правильного вимовляння поставлених, автоматизованих звуків, їх диференціація на слух у власній вимові. Дотримання правил орфоепії (на основі українських колядок і щедрівок).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

18.12

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 січня
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку