Календарно-тематичне планування. Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас ІІ семестр.

Про матеріал
Психологія. Календарно-тематичне планування. Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас ІІ семестр (2023-2024 н.р.).
Перегляд файлу

Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас.

з/п

ІІ семестр

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Год.

Дата

13

Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української щедрівки).

Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах; правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази; дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення; спрямовує слухову увагу на звукове та граматичне оформлення мовлення через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; цілеспрямовано запам’ятовує похідні слова з різними словотворчими і граматичними афіксами у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення.

 

 

1

08.01

14

Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української гуморески).

1

15.01

15

Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української байки).

1

22.01

16

Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української народної  казки)

1

29.01

17

Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української літературної казки).

1

05.02

18

Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української сучасної пісні).

1

12.02

19

Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №1

1

19.02

20

Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №2

1

26.02

21

 

 

 

Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №3

1

04.03

22

Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №4

1

11.03

23

Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з текстом).

1

18.03

24

Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з мультимедійною презентацією).

1

01.04

25

Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з аудіокнигою)

1

08.04

26

Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (на основі монологу).

Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах; правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази; дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення; спрямовує слухову увагу на звукове та граматичне оформлення мовлення через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; цілеспрямовано запам’ятовує похідні слова з різними словотворчими і граматичними афіксами у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення.

1

15.04

 27

Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (на основі діалогу)

1

22.04

28

Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення.

1

29.04

29

Формування вміння розв’язувати задачі на основі словесних інструкцій (наприклад: намалюй трикутник, у якого є тупий кут; знайди на карті…. які річки протікають по території…; послухай рецепт полуничного морозива й запиши його для своїх друзів та інше; ти почув, що ти будеш робити…тощо).

1

06.05

30

Формування слухових уявлень слів зі звуками, що вимовляються учнем правильно, та тими, що ще можуть замінюватися чи змішуватися ним.

1

13.05

31

Збагачення слухового словника похідними словами шляхом цілеспрямованого запам’ятовування похідних слів із різними словотворчими і граматичними афіксами.

1

20.05

32

Підбиття підсумків. Повторення вивченого впродовж року матеріалу.

1

27.05

 

Календарно-тематичне планування складено відповідно до                      Програми з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху, закладів загальної середньої освіти зі спеціальними та/або інклюзивними класами / О.Ф. Федоренко, М.В. Коноваленко, І.В. Автономова, О.М. Різоль. – К., 2022.

Авторський колектив: О.Ф. Федоренко, к.п.н., начальник сектору професійного розвитку педагогічних працівників Українського інституту розвитку освіти, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка; М.В. Коноваленко, вчитель спеціальної школи №9 м. Києва, І.В. Автономова, заступник директора спеціальної загальноосвітньої школи №18 м. Києва; О.М. Різоль, учитель спеціальної загальноосвітньої школи №18 м. Києва.

«Схвалено для використання в освітньому процесі» (рішення експертної

комісії зі спеціальної педагогіки від 17 серпня 2022 року (протокол № 4).

Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та

навчальним програмам за № 6.0040-2022.

 

 

 

ПОГОДЖЕНО  _________________(дата) ЗДНВР Сорока І.А. _______________(підпис)

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 січня
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку