Корекція розвитку. Для учнів із порушенням слуху. 8 клас. |
||||
№ з/п |
ІІ семестр Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати |
Год. |
Дата |
13 |
Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української щедрівки). |
Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах; правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази; дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення; спрямовує слухову увагу на звукове та граматичне оформлення мовлення через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; цілеспрямовано запам’ятовує похідні слова з різними словотворчими і граматичними афіксами у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення.
|
1 |
08.01 |
14 |
Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української гуморески). |
1 |
15.01 |
|
15 |
Закріплення диференціації вимови та сприймання на слух артикуляційно подібних звуків (на основі української байки). |
1 |
22.01 |
|
16 |
Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української народної казки) |
1 |
29.01 |
|
17 |
Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української літературної казки). |
1 |
05.02 |
|
18 |
Формування та удосконалення вміння вільного користування набутими навичками у самостійному усному мовленні (на основі української сучасної пісні). |
1 |
12.02 |
|
19 |
Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №1 |
1 |
19.02 |
|
20 |
Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №2 |
1 |
26.02 |
|
21
|
Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №3 |
1 |
04.03 |
|
22 |
Дотримання правил орфоепії у мовленні (відповідно до програмового вивчення з предмету «Українська мова»). Заняття №4 |
1 |
11.03 |
|
23 |
Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з текстом). |
1 |
18.03 |
|
24 |
Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з мультимедійною презентацією). |
1 |
01.04 |
|
25 |
Формування слухової уваги для практичного засвоєння граматичної та морфологічної систем словозміни у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення шляхом формування спрямованості слухової уваги на звукове та граматичне оформлення мовлення (правильне використання відповідних закінчень, суфіксів тощо) через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (робота з аудіокнигою) |
1 |
08.04 |
|
26 |
Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (на основі монологу). |
Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах; правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази; дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення; спрямовує слухову увагу на звукове та граматичне оформлення мовлення через слухове порівняння і співставлення числових форм самостійних частин мови, родової приналежності слів у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; помічає зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового /слухозорового сприймання зверненого мовлення; цілеспрямовано запам’ятовує похідні слова з різними словотворчими і граматичними афіксами у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення. |
1 |
15.04 |
27 |
Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення (на основі діалогу) |
1 |
22.04 |
|
28 |
Формування слухового спостереження за мовними явищами шляхом розвитку уміння помічати зміну граматичної форми одного і того самого слова у процесі слухового/слухозорового сприймання зверненого мовлення. |
1 |
29.04 |
|
29 |
Формування вміння розв’язувати задачі на основі словесних інструкцій (наприклад: намалюй трикутник, у якого є тупий кут; знайди на карті…. які річки протікають по території…; послухай рецепт полуничного морозива й запиши його для своїх друзів та інше; ти почув, що ти будеш робити…тощо). |
1 |
06.05 |
|
30 |
Формування слухових уявлень слів зі звуками, що вимовляються учнем правильно, та тими, що ще можуть замінюватися чи змішуватися ним. |
1 |
13.05 |
|
31 |
Збагачення слухового словника похідними словами шляхом цілеспрямованого запам’ятовування похідних слів із різними словотворчими і граматичними афіксами. |
1 |
20.05 |
|
32 |
Підбиття підсумків. Повторення вивченого впродовж року матеріалу. |
1 |
27.05 |
Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху, закладів загальної середньої освіти зі спеціальними та/або інклюзивними класами / О.Ф. Федоренко, М.В. Коноваленко, І.В. Автономова, О.М. Різоль. – К., 2022.
Авторський колектив: О.Ф. Федоренко, к.п.н., начальник сектору професійного розвитку педагогічних працівників Українського інституту розвитку освіти, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка; М.В. Коноваленко, вчитель спеціальної школи №9 м. Києва, І.В. Автономова, заступник директора спеціальної загальноосвітньої школи №18 м. Києва; О.М. Різоль, учитель спеціальної загальноосвітньої школи №18 м. Києва. «Схвалено для використання в освітньому процесі» (рішення експертної комісії зі спеціальної педагогіки від 17 серпня 2022 року (протокол № 4). Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 6.0040-2022.
ПОГОДЖЕНО _________________(дата) ЗДНВР Сорока І.А. _______________(підпис) |