Календарно-тематичне планування курсу інформатики для 7-х класів (1 год. на тиждень, разом 35 год)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. Служби Інтернету(6 год) |
|||
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота №1. «Електронне листування» |
|
|
|
Хмарні сервіси. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Он-лайнові перекладачі. |
|
|
|
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Практична робота №2. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті |
|
|
|
Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного проекту. Узагальнення знань та вмінь із теми «Служби Інтернету». (тести) |
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
|||
|
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів. |
|
|
|
Форматування об’єктів електронної таблиці. |
|
|
|
Редагування та форматування електронних таблиць. Практична робота №3. «Уведення , редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
|
Адресація. Формули. |
|
|
|
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення.. |
|
|
|
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Практична робота №4. «Використання вбудованих функцій» |
|
|
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
|
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
|
Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті. Узагальнення знань та вмінь із теми «Опрацювання табличних даних» (комплексна практична робота). |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 3. Алгоритми та програми( 19 год) |
|||
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Практична робота №5. Побудова інформаційних моделей.. |
|
|
|
Поняття змінної та її значення. |
|
|
|
Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних. |
|
|
|
Практична робота №6.Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм. |
|
|
|
Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження. |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних. |
|
|
|
Практична робота №7.Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням. |
|
|
|
Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення. Узагальнення знань та вмінь з підтеми «Алгоритми та програми» (практична робота та тести) |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних. |
|
|
|
Практична робота №8.Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
|
|
Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
Створення ігрового проекту. |
|
|
|
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. |
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
Презентація та оцінювання проектів. Узагальнення знань та вмінь із теми «Алгоритми та програми» (презентація проекту). |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|