Календарно-тематичне планування "Логопедичні заняття", 5 клас (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Логопедичні заняття", 5 клас (індивідуальна форма навчання) за Програмою з корекційно-розвиткових занять «Логопедичні заняття» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Черноусова Н.М., Пахар С.О., Загорулько Л.В., Дубенок О.В.)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 Логопедичні заняття

5 клас (індивідуальне навчання)

І семестр

0,5 год на тиждень

 

з/п

Дата

Зміст  уроку

Прим.

 

 

Розділ 1. «Слово. Речення»

 

1

 

Слово. Речення. Складання речень за сюжетним малюнком. Складання речень за опорними словами. Складання речень за зразком. Лексична тема «Осінь».

 

 

 

 

Розділ 2. «Звуко-складовий аналіз слів»

 

2

 

Склади. Складоутворююча роль голосних. Звуковий аналіз простих (двоскладових, трискладових) слів із відкритими, закрити складами, зі збігом приголосних).

Голосні А, У, О,  И, Е, І.

 

3

 

Звуки Ш-З, С-Ш. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

4

 

Звуки З-Ж. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

5

 

 Звуки і букви Л, Р. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

6

 

Звуки К-Г. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

7

 

Звуки П-Б, Т-Д. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

8

 

Узагальнення вивченого. Корекція слухової уваги, сприйняття. Закріплення характеристики звуків.

                                        ІІ семестр

 

9

 

Звуки З-С. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

10

 

Звуки В-Ф. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

11

 

 

 

  Звуки Ч-Т. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

                             

 

12

 

Звуки С-Ц. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

13

 

Звуки Ц-ТС. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

 

14

 

Звуки Ч-Щ. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Порівняння звуків. Артикуляція звуків.

 

 

 

15

 

Звуки Ч-Ц. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.

 

 

16

 

Деформоване словосполучення. Закріплення уміння вживати граматичну форму слів-предметів і слів-ознак, узгоджуючи за родами і числом.

 

17

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Боровская Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
2329
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку