КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Логопедичні заняття
5 клас (індивідуальне навчання)
І семестр
0,5 год на тиждень
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Прим. |
|
|
|
Розділ 1. «Слово. Речення» |
|
|
1 |
|
Слово. Речення. Складання речень за сюжетним малюнком. Складання речень за опорними словами. Складання речень за зразком. Лексична тема «Осінь». |
|
|
|
|
Розділ 2. «Звуко-складовий аналіз слів» |
|
|
2 |
|
Склади. Складоутворююча роль голосних. Звуковий аналіз простих (двоскладових, трискладових) слів із відкритими, закрити складами, зі збігом приголосних). Голосні А, У, О, И, Е, І. |
|
|
3 |
|
Звуки Ш-З, С-Ш. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків. |
|
|
4 |
|
Звуки З-Ж. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків. |
|
|
5 |
|
Звуки і букви Л, Р. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків. |
|
|
6 |
|
Звуки К-Г. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
7 |
|
Звуки П-Б, Т-Д. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
8 |
|
Узагальнення вивченого. Корекція слухової уваги, сприйняття. Закріплення характеристики звуків. ІІ семестр |
|
|
9 |
|
Звуки З-С. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
10 |
|
Звуки В-Ф. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
11
|
|
Звуки Ч-Т. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
12 |
|
Звуки С-Ц. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
13 |
|
Звуки Ц-ТС. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
14 |
|
Звуки Ч-Щ. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Порівняння звуків. Артикуляція звуків.
|
|
|
15 |
|
Звуки Ч-Ц. Вимова звуків, співвідношення звуків і букв. Корекція вимови. Позначення звуків буквами на письмі. Артикуляція звуків.
|
|
|
16 |
|
Деформоване словосполучення. Закріплення уміння вживати граматичну форму слів-предметів і слів-ознак, узгоджуючи за родами і числом. |
|
|
17 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
1