Диференціація [И-І]МЕТА: ВЧИТИ ДІТЕЙ РОЗРІЗНЯТИ ЗВУКИ [И-І] , ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ СЛІВ;розширювати словниковий запас за темою «Частини тіла»ВЧИТЕЛЬ- ЛОГОПЕД: ЗАХАРОВА Н. О.
Номер слайду 2
АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА.«ХОБОТ»ЗМІСТ: РОТ ЗАКРИТИЙ, ГУБИ ЗІМКНЕНІ. ВИТЯГНУТИ ГУБИ ВПЕРЕД, УТРИМУВАТИ В ЦЬОМУ ПОЛОЖЕННІ 10—15 СЕКУНД. .«ГОЛКА »ЗМІСТ: ВІДКРИТИ РОТ, ВУЗЬКИЙ ЯЗИК ВИСУНУТИ ДАЛЕКО ВПЕРЕД, УТРИМУВАТИ 10—15 СЕКУНД..«ПАРКАН»ЗМІСТ: ЗУБИ ЗІМКНЕНІ. РОЗТЯГТИ ГУБИ В УСМІШЦІ, ПОКАЗУЮЧИ ЗУБИ. УТРИМУВАТИ 10—15 СЕКУНД.
Номер слайду 3
АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА.«ЧАШКА»ЗМІСТ: ШИРОКО ВІДКРИТИ РОТ. ШИРОКИМ ЯЗИКОМ ПОТЯГТИСЯ ДО ВЕРХНІХ ЗУБІВ, АЛЕ НЕ ТОРКАТИСЯ ЇХ. ДИТИНІ МОЖНА СКАЗАТИ: «УЯВИ, ЩО Я НАЛИЛА У ТВОЮ ЧАШКУ ВОДУ, А ТИ МУСИШ ЇЇ ТРИМАТИ, НЕ ВИЛИВАЮЧИ». УТРИМУВАТИ ЯЗИК У ТАКОМУ ПОЛОЖЕННІ 10— 15 СЕКУНД. .«ГІРКА»ЗМІСТ: ТРОХИ ВІДКРИТИ РОТ І ЗРОБИТИ СПИНКОЮ ЯЗИКА ГІРКУ. УТРИМУВАТИ 10—15 СЕКУНД. .«ГРИБОК»ЗМІСТ: УСМІХНУТИСЯ, ТРОХИ ВІДКРИТИ РОТ І ПРИСМОКТАТИ ШИРОКИЙ ЯЗИК ДО ПІДНЕБІННЯ, ПОТІМ ВІДКРИТИ РОТ ШИРОКО. (ЯЗИК НАГАДУВАТИМЕ ТОНКУ ШАПКУ ГРИБА, А РОЗТЯГНЕНА ПІД'ЯЗИКОВА ЗВ'ЯЗКА — ЙОГО НІЖКУ.) УТРИМУВАТИ 10—15 СЕКУНД.
Номер слайду 4
РІЗНІ ЗВУКИИ – В АБЕТЦІ ДИВНЕ ДИВО,И – ЦЕ ЛІТЕРА ВАЖЛИВА. СЛІВ ВОНА НЕ ПОЧИНАЄ,А ВАГУ ВЕЛИКУ МАЄ. ПОДИВИСЬ НАДВОРІ КІТ. ПОДИВИСЬ У МОРІ КИТ.
Номер слайду 5
ПРОЧИТАЙ ПАРИ СЛІВСИЛА – СІЛА ТИН – ТІНЬ ДИМ - ДІМ ЛИС – ЛІС ЛИН – ЛІНЬ КИНЬ - КІНЬ
Номер слайду 6
ЗНАЙДИ ВТРАЧЕНІ БУКВИІЛ…СД…МБ…КВ…ЄИЛ…СД…МБ…КВ…ЄПОМІРКУЙ: ЧИ ОДНАКОВЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ СЛОВА У ПЕРШОМУ І ДРУГОМУ СТОВПЧИКУ?
Номер слайду 7
Д/Г «СКАЖИ М’ЯКИЙ СКЛАД»БИ - БІТИ – Т.. ПИ - П.. СИ - С.. РИ - Р.. ЛИ – Л.. БИ - БІТИ – Т.. ПИ - П.. СИ - С.. РИ - Р.. ЛИ – Л..
Номер слайду 8
ВІДГАДАЙ ЗАГАДКИЄ ЧОРНА І ЧЕРВОНА,А ПОЖИВНА Ж БО ЯКА!ЗВЕТЬСЯ ЦЕЙ ПРОДУКТ ЧУДОВИЙНЕ ІНАКШЕ, ЯК…ЗАГАДКУ МАЄЦЯ БУКВА КАЗКОВА: НЕ ПОЧИНАЄЖОДНОГО СЛОВА!ЛЮБА МАМОЧКО, НУ ДЕ ТИ?ПОДАВАЙ СКОРІШ СЕРВІЗ. ДІСТАВАЙ СМАЧНІ ЦУКЕРКИ,ТІ, ЩО ЗВУТЬСЯ ТАК … НАЗВИ ПЕРШИЙ ЗВУК У ВІДГАДКАХ
Номер слайду 9
рука руки Д/Г “Один - багато”око очі ніс носи нога ноги. Назви останній звук в словах множини