Планування складено за чинною програмою та розраховано на 4 години на тиждень. Всього на рік - 140 годин. Додано діагностичну та підсумкову контрольні роботи - на початку та наприкінці навчального року відповідно.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Херсонської
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №46
Херсонської міської ради
_____________
«__» вересня 2018 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
З МАТЕМАТИКИ
для 6-А класу
на І/ІІ семестри 2018/2019 н.р.
Учитель: Волобуєва Анжела Іванівна
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів математики та інформатики Протокол №___ від ________ 2018 р. Керівник методичного об’єднання _____________ |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи ___________ ___________ «__» серпня 2018 р.
|
Програмне та навчально-методичне забезпечення
6 - А клас. Математика.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
64 |
4 |
1+5 |
3 |
II |
76 |
4 |
6 |
2 |
Усього |
140 |
4 |
11+1 |
5 |
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Укладачі програми (2012 р.): Бурда М.І., Мальований Ю.І. , Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В., Якір М.С. Розвантаження програми (2015 р.): Бурда М.І., Паньков А.В., Якір М.С., Номіровський Д.А. Оновлення програми (2017 р.): Бурда М.І., Кудренко Б.В., Біляніна О.Я., Азаренкова А.І., Буковська О.І., Кіндюх Т.С., Лисенко О.Є., Миляник А.В., Панова Н.В., Паньков А.В. Підручник: Тарасенкова Н.А. Математика: учебник для 6 кл. общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке./ Н.А.Тарасенкова, И.Н.Богатырёва, О.П.Бочко, О.Н.Коломиец, З.А.Сердюк. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. |
В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, як здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії.
Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної математичної компетентності через вирішення загальних освітніх завдань:
Крім того, навчання математики має зробити певний внесок у формування ключових компетентностей:
Такі ключові компетентності, як вміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх навчальних предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як
спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
6-A клас
МАТЕМАТИКА
І семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
примітка |
Тема 1: Подільність чисел, прості і складені числа (10 годин) |
||||
1 2 |
|
|
Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі. Діагностична контрольна робота. |
Д.к.р.+1 |
3 4 |
|
|
Дільники та кратні натурального числа. Ознаки подільності на 2, 5, 10, 3, 9 Прості та складені числа. Розкладання натуральних чисел на прості множники. |
|
5 6 |
|
|
Спільні дільники кількох чисел. Найбільший спільний дільник (НСД) кількох чисел. |
|
7 8 |
|
|
Взаємно прості числа. Спільні кратні кількох чисел. Найменше спільне кратне (НСК) кількох чисел |
|
9 10 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Тематичне оцінювання №1 з теми: «Подільність чисел, прості і складені числа» |
К.р.1 |
Тема 2: Звичайні дроби (26 годин) |
||||
11 12 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Повторення відомостей про звичайні дроби. Основна властивість звичайного дробу. Скорочення звичайних дробів. |
|
13 14 |
|
|
Спільний знаменник кількох звичайних дробів. Найменший спільний знаменник (НСЗ) кількох дробів. Зведення звичайних дробів до НСЗ. Порівняння звичайних дробів. |
|
15 16 |
|
|
Порівняння звичайних дробів. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
17 18 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
19 20 |
|
|
Додавання і віднімання цілих і дробових чисел. Додавання і віднімання цілих і дробових чисел |
|
21 22 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Тематичне оцінювання №2 з теми: “Звичайні дроби. Додавання і віднімання дробових чисел ”. |
К.р.2
|
23 24 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Множення звичайних дробів. Властивості множення. |
|
25 26 |
|
|
Задачі на множення дробів Задачі на множення дробів |
|
27 28 |
|
|
Ділення звичайних дробів. Ділення цілих і дробових чисел. |
|
29 30 |
|
|
Знаходження числа за його дробом. Знаходження числа за його дробом. |
|
31 32 |
|
|
Самостійна робота Перетворення звичайних дробів у десяткові і навпаки. |
|
33 34 |
|
|
Розв’язування задач на всі дії з дробами. Самостійна робота |
|
35 36 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №3 з теми: “Множення і ділення звичайних дробів”. |
К.р.3
|
Тема 3: Відношення і пропорції (24 год + 4 год із резерву = 28 годин) |
||||
37 38 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Відношення. Пропорція. Основні властивості пропорції. |
|
39 40 |
|
|
Розв’язування рівнянь на основні пропорції . Пряма пропорційна залежність. |
|
41 42 |
|
|
Масштаб. Поділ числа в поданому відношенні. |
|
43 44 |
|
|
Обернена пропорційна залежність. Обернена пропорційна залежність. |
|
45 46 |
|
|
Відсоткові відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки. |
|
47 48 |
|
|
Розв’язування текстових задач на суміші, сплави. Розв’язування текстових задач на відсотковий вміст. |
|
49 50 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №4 з теми: “Відношення і пропорції.” |
К.р.4 |
51 52 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Коло. Довжина кола. Круг. |
|
53 54 |
|
|
Площа круга. Круговий сектор. |
|
55 56 |
|
|
Кругові та стовпчасті діаграми. Кругові та стовпчасті діаграми. |
|
57 58 |
|
|
Кругові та стовпчасті діаграми. Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. |
|
59 60 |
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Відношення і пропорції» Аналіз тематичної контрольної роботи. |
К.р.5 |
61 62 |
|
|
Розв’язування сюжетних задач на розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо). Розв’язування сюжетних задач на прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок комунальних платежів. |
|
63 64 |
|
|
Розв’язування сюжетних задач на розрахунок власних та родинних фінансів, вміння розпоряджатись власними коштами. Розв’язування сюжетних задач на вміння в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо. |
|
Кількість контрольних робіт у І семестрі: |
|
Діагностична к.р. |
+1 |
«Подільність чисел» |
1 |
«Звичайні дроби» |
2 |
«Відношення і пропорції» |
2 |
Разом |
5+1 |
6-A клас
МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
Примітка |
Тема 4: Раціональні числа і дії над ними (40 год+22 год із резерву = 62 год) |
||||
65 66 |
|
|
Додатні і від’ємні числа. Число 0. Координатна пряма, координата точки. |
|
67 68 |
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа. |
|
69 70 |
|
|
Модуль раціонального числа. Порівняння раціональних чисел. |
|
71 72 |
|
|
Порівняння раціональних чисел. Порівняння раціональних чисел. |
|
73 74 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №6 з теми: “Раціональні числа” |
К.р.6 |
75 76 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел. |
|
77 78 |
|
|
Властивості додавання. Властивості додавання. |
|
79 80 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. Властивості віднімання. |
|
81 82 |
|
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. |
|
83 84 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №7 з теми: «Додавання та віднімання раціональних чисел» |
К.р.7
|
85 86 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Множення раціональних чисел. |
|
87 88 |
|
|
Властивості множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел. |
|
89 90 |
|
|
Степінь від’ємного числа з натуральним показником . Степінь від’ємного числа з натуральним показником. |
|
91 92 |
|
|
Розподільна властивість множення. Розподільна властивість множення. |
|
93 94 |
|
|
Зведення подібних доданків Зведення подібних доданків |
|
95 96 |
|
|
Ділення раціональних чисел. Ділення раціональних чисел. |
|
97 98 |
|
|
Ділення раціональних чисел. Зведення подібних доданків. |
|
99 100 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №8 з теми: «Множення і ділення раціональних чисел» |
К.р.8
|
101 102 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Рівняння. Основні властивості рівняння. |
|
103 104 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Розв’язування рівнянь. |
|
105 106 |
|
|
Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. |
|
107 108 |
|
|
Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. |
|
109 110 |
|
|
Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. |
|
111 112 |
|
|
Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. |
|
113 114 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №9 з теми: «Рівняння» |
К.р.9 |
115 116 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Перпендикулярні прямі та їх побудова. |
|
117 118 |
|
|
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих. |
|
119 120 |
|
|
Прямокутна система координат. Координатна площина. |
|
121 122 |
|
|
Координатна площина. Приклади графіків залежностей між величинами |
|
123 124 |
|
|
Координатна площина. Графіки залежностей між величинами |
|
125 126 |
|
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу. Контрольна робота №10 з теми: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
К.р.10 |
Тема 5: Повторення (14 годин із резерву) |
||||
127 128 |
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
129 130 |
|
|
Перетворення виразів. Перетворення виразів. |
|
131 132 |
|
|
Розв’язування текстових задач. Розв’язування текстових задач. |
|
133 134 |
|
|
Розв’язування завдань геометричного змісту. Розв’язування завдань геометричного змісту. |
|
135 136 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Контрольна робота №11 з теми: «Повторення» |
К.р.11 |
137 138 |
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. Розв’язування задач з вивчених тем. Захист проектів. |
|
139 140 |
|
|
Захист проектів. Захист проектів. |
|
Кількість контрольних робіт у ІІ семестрі: |
|
«Раціональні числа і дії над ними» |
5 |
Повторення |
1 |
Разом |
6 |
Кількість контрольних робіт у 2017-2018 н.р.: |
|
І семестр |
5+1 |
ІІ семестр |
6 |
Разом |
11+1 |