Урок на тему "Відношення.Пропорція"

Про матеріал

Урок на тему "Відношення.Пропорція" у 6 класі. Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок. Матеріал містить документ з конспектом уроку, а також презентацію. Урок побудований з використанням наскрізної лінії "Екологічна безпека"

Перегляд файлу

Урок

Тема. Відношення. Пропорція

Мета. Формувати уміння та навички учнів застосовувати основну властивість пропорції до розв’язування рівнянь, прикладних задач; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до математики, почуття громадянської відповідальності за навколишнє середовище.

Тип уроку. Застосування знань, умінь та навичок.

Засоби навчання. Підручник, мультимедійні засоби наочності, допоміжні матеріали.

Епіграф:

Охорона природи – це стан гармонії між людиною та землею…

Ольдо Леопольд

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Вчитель вітається з учнями, перевіряє присутність учнів на уроці, налаштовує на позитивну співпрацю.

  1. Перевірка домашнього завдання

Вчитель перевіряє виконання домашнього завдання шляхом самоперевірки.

  1. Оголошення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель. Можливо, ви запитаєте, чому зараз за розкладом урок математики, а епіграф говорить про природу?

 Навколишнє середовище є невідємною частиною кожного з нас. Його потрібно берегти, а не сприймати як джерело матеріальних благ та задоволення людських потреб.

 У сучасних умовах необдуманого використання природних ресурсів подальший розвиток людства неможливий. За допомогою математики спробуймо оцінити існуючі проблеми та зробити кроки до їх вирішення.

  1. Актуалізація опорних знань

Вчитель. На дошці є дерево, але воно закидане сміттям. Спробуйте, відповівши на запитання, очистити його.

1.Чому дорівнює значення відношення чисел 20 і 4? (5)

2. Відношення якого числа до числа 7 дорівнює 3? (21)

3. Відношення числа 18 до числа а дорівнює 3. Чому дорівнює число а?  (6)

4. Закінчіть складання пропорції: «Число 16 відноситься до числа 8, як число 12 до числа …» (6)

5. Продовжіть  речення: «Якщо пропорція правильна, то добуток її середніх членів дорівнює ….» (добутку крайніх членів)

      

  1. Застосування знань, умінь, навичок

Вчитель. Існує багато способів розправи зі сміттям. Розвязавши рівняння, ми дізнаємось багато нового. (розвязуючи кожне рівняння, на екрані зявляються нові способи розправи зі сміттям)

  1. ;
  2. ;
  3. : .

Вчитель. Який із способів вважаєте найкращим?

Робота в групах

Діти поділяються на 3 групи. Завдання: «Визначте, яким способом позбутися кожного з поданих предметів».

1 група: шкірка від банана, батарейка, поліетиленовий пакет, скло, штани;

2 група: пляшка з-під миючого засобу, шкірка від картоплі, газета, іграшка, лампа;

3 група: шкарпетка, пластикова пляшка, туалетний папір, листя, шкірка від яблука.

Фізкультхвилинка

Задача. Луцьк має площу 42000. Площа ділянки, яку отруює одна батарейка відноситься до площі Луцька, як 1:2100. Знайдіть площу ділянки, яку отруює одна батарейка. (20 )

Вчитель. У лісовій зоні – це місце проживання 1 їжака,2 кротів, 2 дерев та 2000 дощових червяків.

  1. Підсумки уроку

Вчитель. Те, що можна ще переробити, потрібно здавати у спеціальні пункти. Адже наша дбайливість про природу збереже життя тваринам та людям.

Обговорення запитань.

  1. Домашнє завдання

Опрацювати параграф, виконати вправи з підручника.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пропорція

Номер слайду 2

Спалювання

Номер слайду 3

Закопування

Номер слайду 4

Закопування Одяг з натуральних тканин розкладається за 2-3 роки, при цьому, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу, чого не скажеш про синтетичні матеріали, період розкладання яких становить до 40 років.

Номер слайду 5

Переробка

Номер слайду 6

Номер слайду 7

zip
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку