Календарно-тематичне планування. Математика. Алгебра 10 клас. Рівень стандарту (2 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з алгебри для 10 класу, рівень стандарту, предмет-Математика, 2 години на тиждень
Перегляд файлу

 

Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас

(2 години на тиждень)

(I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, всього -70 год)

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

(на 1,5 годи)

за планом

  1.  

ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВАЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС 9 КЛАСУ

 

4

вхідна

  1.  

ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ

15

17

1

  1.  

ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ

18

23

     2

  1.  

ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ

14

19

     2

  1.  

ІV.ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 

7

    1

  1.  

РЕЗЕРВ

7

 

 

Усього

54

70

6+вхідна

 (I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, всього -70 год)

№ уроку

Дата

план

Дата

факт

Теми уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

 

Повторення .Нерівності та їх системи. Числові послідовності

 

  1.  

 

 

Повторення . Квадратична функція. Квадратні нерівності

 

  1.  

 

 

Діагностична контрольна робота

 

Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (15+2=17 год)

Учень/учениця:

користується різними способами задання функцій;

знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;

встановлює за графіком функції її основні властивості;

встановлює властивості функцій;

обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;

розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; 

моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

  1.  

 

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Найбільше і найменше значення функції .

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Степенева функція з натуральним показником

 

  1.  

 

 

Степенева функція із цілим показником

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.  Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Означення кореня  п-го степеня

 

  1.  

 

 

Властивості кореня п-го степеня

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Означення та властивості степеня з раціональним показником

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Ірраціональні рівняння

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 1 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №1. Теоретичний залік

 

Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 +6=24год)

Учень/учениця:

вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;

встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;

розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;

ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;

перетворює нескладні тригонометричні вирази;

застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

  1.  

 

 

         Радіанне вимірювання кутів.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Математичний диктант

 

  1.  

 

 

Тригонометричні функції числового аргументу.

 

  1.  

 

 

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. 

 

  1.  

 

 

Самостійна робота   Властивості та графіки тригонометричних функцій

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота  

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 2 за темою: «Тригонометричні функції»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи № 2. Теоретичний залік

 

  1.  

 

 

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

ІІ семестр

  1.  

 

 

Формули додавання

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Математичний диктант

 

  1.  

 

 

Ро     Формули зведення 

 

  1.  

 

 

 Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Самостійна робота   Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння cos x=b

 

  1.  

 

 

Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння sin x =b і tg x=b

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні  тотожності, тригонометричні рівняння»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №3. Теоретичний залік

 

Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14+5=19 год)

Учень/учениця:

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції вданій точці; 

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції; 

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

  1.  

 

 

Задачі на миттєву швидкість і дотичну до графіка функції. Поняття похідної

 

  1.  

 

 

Правила обчислення похідних

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Рівняння дотичної

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота №4 «Похідна. Обчислення похідної»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №4 . Ознаки зростання і спадання функції

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач.

 

  1.  

 

 

Точки екстремуму функції

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Найбільше і найменше значення функції

 

  1.  

 

 

Побудова графіків функцій . Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 5 за темою: «Похідна та її застосування»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №5. Застосування похідної до дослідження функцій.

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (7 год)

  1.  

 

 

Функції, їхні властивості та графіки. Тригонометричні функції

 

  1.  

 

 

Тригонометричні рівняння.

 

  1.  

 

 

Корінь п-го степеня. Степінь з раціональним показником

 

  1.  

 

 

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Підсумкова контрольна робота №6

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №6. Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Планування
Додано
5 січня 2023
Переглядів
2386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку