Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(2 години на тиждень)
(I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, всього -70 год)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою (на 1,5 годи) |
за планом |
|||
|
ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВАЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС 9 КЛАСУ |
|
4 |
вхідна |
|
ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ |
15 |
17 |
1 |
|
ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ |
18 |
23 |
2 |
|
ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ |
14 |
19 |
2 |
|
ІV.ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|
7 |
1 |
|
РЕЗЕРВ |
7 |
|
|
Усього |
54 |
70 |
6+вхідна |
(I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, всього -70 год)
№ уроку |
Дата план |
Дата факт |
Теми уроку |
Примітки |
||
І семестр |
||||||
|
|
|
Повторення .Нерівності та їх системи. Числові послідовності |
|
||
|
|
|
Повторення . Квадратична функція. Квадратні нерівності |
|
||
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (15+2=17 год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
||||||
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Найбільше і найменше значення функції . |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Степенева функція з натуральним показником |
|
||
|
|
|
Степенева функція із цілим показником |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Означення кореня п-го степеня |
|
||
|
|
|
Властивості кореня п-го степеня |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Ірраціональні рівняння |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||
|
|
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №1. Теоретичний залік |
|
||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 +6=24год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
||||||
|
|
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Математичний диктант |
|
||
|
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу. |
|
||
|
|
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
|
Самостійна робота Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи № 2. Теоретичний залік |
|
||
|
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
ІІ семестр |
||
|
|
|
Формули додавання |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Математичний диктант |
|
||
|
|
|
Ро Формули зведення |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
|
Самостійна робота Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння cos x=b |
|
||
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння sin x =b і tg x=b |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні тотожності, тригонометричні рівняння» |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №3. Теоретичний залік |
|
||
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14+5=19 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції вданій точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
||||||
|
|
|
Задачі на миттєву швидкість і дотичну до графіка функції. Поняття похідної |
|
||
|
|
|
Правила обчислення похідних |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Рівняння дотичної |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||
|
|
|
Контрольна робота №4 «Похідна. Обчислення похідної» |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №4 . Ознаки зростання і спадання функції |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
||
|
|
|
Точки екстремуму функції |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Найбільше і найменше значення функції |
|
||
|
|
|
Побудова графіків функцій . Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №5. Застосування похідної до дослідження функцій. |
|
||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (7 год) |
||||||
|
|
|
Функції, їхні властивості та графіки. Тригонометричні функції |
|
||
|
|
|
Тригонометричні рівняння. |
|
||
|
|
|
Корінь п-го степеня. Степінь з раціональним показником |
|
||
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. Домашня контрольна робота |
|
||
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №6. Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
||