11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Календарно-тематичне планування Мистецтво, 7 клас.(Інтелектуальні порушення)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до "ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ СВІТ МИСТЕЦТВА 6-9 КЛАСИ Автор: Дмитрієва Ірина Володимирівна"
Перегляд файлу

№ за/п

Дата

Тема

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

  1.  

 

Про що говорить мистецтво.

Активізація емоційно-почуттєвої сфери.

  1.  

 

Мова образотворчого мистецтва.

 

Формування естетичного ставлення до навколишньої дійсності й мистецтва.

  1.  

 

Як працює художник.

Розвиток естетичного сприймання художніх образів   образотворчого мистецтва

  1.  

 

Творчі професії

 

Поглиблення й розширення знань про специфіку різних видів творчих професій.

  1.  

 

Багатство барв у навколишньому світі та мистецтві. Колір у навколишньому світі.

Розвиток сприймання навколишнього світу кольорів. Розвиток кольорочутливості ока.

  1.  

 

Виражальні можливості кольору. Підсумкове заняття

Вироблення вміння виражати свої почуття, емоції, душевні переживання та думки мовою кольору.

  1.  

 

Декоративно-ужиткове мистецтво

Розвиток естетичного ставлення до праці і творів народних майстрів.

  1.  

 

Практична робота. Створення декоративної композиції.

Відпрацювання вміння аналізувати художньо-образотворчі засоби народного мистецтва та відтворювати їх у власних роботах.

  1.  

 

Мистецтво флористики. Особливості мистецтва флористики.

Розвиток наочно-образного й логічного мислення

  1.  

 

Практична робота. Створення композиції з природного матеріалу.

Відпрацювання композиційних навичок у процесі виконання практичної роботи.

  1.  

 

Мистецтво дизайну.

Становлення здатності адекватно оцінювати красу предметів побуту.

  1.  

 

Професії, пов’язані з естетичним оформленням у побуті.

Розвиток мислення на основі аналізу предметів та об'єктів навколишньої дійсності, порівняння зовнішньої форми предметів побуту з їх внутрішнім змістом і призначенням.

  1.  

 

Світ наших речей. Сучасна мода

Формування культури зовнішнього вигляду людини на засадах краси й доцільності, почуття стильової єдності одягу.

  1.  

 

Книга – твій друг і супутник Практична робота. Виконання макету книжки.

Підсумкове заняття

Поглиблення загальних уявлень про книжкову графіку та виражальні засоби малюнка.

  1.  

 

Гармонія скульптури

Розширення уявлень про мистецтво скульптури, послідовність роботи скульптора.

  1.  

 

Практична робота. Організація колективної фотовиставки.

Розвиток особистісних якостей: наполегливості, уміння працювати самостійно й у колективі.

  1.  

 

Архітектура як частина культури народу. Архітектурні пам’ятники м. Києва. Церковні храми

Розширення уявлень про архітектуру як мистецтво проектування й будівництва споруд.

  1.  

 

Мистецтво на вулицях рідного міста

Активізація інтересу до архітектурних пам'ятників рідного краю

  1.  

 

Музика мого народу.

Актуалізація знань про музичне мистецтво й пісенний тип музики.

  1.  

 

Жанрові особливості народних пісень.

Розширення уявлень про народну музику, види народних пісень

  1.  

 

Народні музичні інструменти

Виховання любові й поваги до традицій українського народу.

  1.  

 

Характеристика діяльності народних музикантів

Стимулювання відчуття краси народної музики.

  1.  

 

Виразне виконання українських пісень

Розвиток музичного слуху.

  1.  

 

Український фольклор.

Поглиблення свідомих художньо-естетичних знань про влучність, точність, красу усної творчості рідного народу

  1.  

 

Виразне виконання фрагментів народних творів. Виконання творчих вправ. Підсумкове заняття

Активізація пізнавального інтересу до мистецтва слова, наочно-образного та логічного мислення, образної пам'яті.

  1.  

 

У світі казки чарівної.

Збагачення знань про народну та авторську казку.

  1.  

 

Мистецтво театру. Правила поведінки в театрі. Театральна афіша.

Збагачення уявлень про театральне мистецтво, його види.

  1.  

 

Ляльковий театр. Інтерпретація подій у ляльковій виставі.

Формування знань про особливості мови театрального мистецтва.

  1.  

 

Мова танцю. Особливості ритмізації і пластичності рухів у хореографії. Підсумкове заняття

Виховання естетичного інтересу до театрального мистецтва.

  1.  

 

Цирк.

Розвиток пізнавальної, емоційно-чуттєвої сфер на ґрунті збагачення уявлень про циркове мистецтво, засоби його виразності.

 

  1.  

 

Кіномистецтво.

Розвиток елементів творчої уяви через сприймання художніх образів творів кіномистецтва, використання прийому «входження» в картину.

  1.  

 

Художня фотографія.

Розвиток пізнавального інтересу та пізнавальної активності

  1.  

 

Музеї мистецтва.

Виховання поваги до культурних цінностей.

  1.  

 

Сучасна українська музична культура.

Виховання культури слухання музики.

  1.  

 

Взаємодія мистецтв.

Підсумкове заняття.

Поглиблення уявлень про зв'язок різних видів мистецтва.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 7 клас, Планування
Інкл
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
19 березня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку