№ за/п |
Дата |
Тема |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
|
|
Про що говорить мистецтво. |
Активізація емоційно-почуттєвої сфери. |
|
|
Мова образотворчого мистецтва.
|
Формування естетичного ставлення до навколишньої дійсності й мистецтва. |
|
|
Як працює художник. |
Розвиток естетичного сприймання художніх образів образотворчого мистецтва |
|
|
Творчі професії
|
Поглиблення й розширення знань про специфіку різних видів творчих професій. |
|
|
Багатство барв у навколишньому світі та мистецтві. Колір у навколишньому світі. |
Розвиток сприймання навколишнього світу кольорів. Розвиток кольорочутливості ока. |
|
|
Виражальні можливості кольору. Підсумкове заняття |
Вироблення вміння виражати свої почуття, емоції, душевні переживання та думки мовою кольору. |
|
|
Декоративно-ужиткове мистецтво |
Розвиток естетичного ставлення до праці і творів народних майстрів. |
|
|
Практична робота. Створення декоративної композиції. |
Відпрацювання вміння аналізувати художньо-образотворчі засоби народного мистецтва та відтворювати їх у власних роботах. |
|
|
Мистецтво флористики. Особливості мистецтва флористики. |
Розвиток наочно-образного й логічного мислення |
|
|
Практична робота. Створення композиції з природного матеріалу. |
Відпрацювання композиційних навичок у процесі виконання практичної роботи. |
|
|
Мистецтво дизайну. |
Становлення здатності адекватно оцінювати красу предметів побуту. |
|
|
Професії, пов’язані з естетичним оформленням у побуті. |
Розвиток мислення на основі аналізу предметів та об'єктів навколишньої дійсності, порівняння зовнішньої форми предметів побуту з їх внутрішнім змістом і призначенням. |
|
|
Світ наших речей. Сучасна мода |
Формування культури зовнішнього вигляду людини на засадах краси й доцільності, почуття стильової єдності одягу. |
|
|
Книга – твій друг і супутник Практична робота. Виконання макету книжки. Підсумкове заняття |
Поглиблення загальних уявлень про книжкову графіку та виражальні засоби малюнка. |
|
|
Гармонія скульптури |
Розширення уявлень про мистецтво скульптури, послідовність роботи скульптора. |
|
|
Практична робота. Організація колективної фотовиставки. |
Розвиток особистісних якостей: наполегливості, уміння працювати самостійно й у колективі. |
|
|
Архітектура як частина культури народу. Архітектурні пам’ятники м. Києва. Церковні храми |
Розширення уявлень про архітектуру як мистецтво проектування й будівництва споруд. |
|
|
Мистецтво на вулицях рідного міста |
Активізація інтересу до архітектурних пам'ятників рідного краю |
|
|
Музика мого народу. |
Актуалізація знань про музичне мистецтво й пісенний тип музики. |
|
|
Жанрові особливості народних пісень. |
Розширення уявлень про народну музику, види народних пісень |
|
|
Народні музичні інструменти |
Виховання любові й поваги до традицій українського народу. |
|
|
Характеристика діяльності народних музикантів |
Стимулювання відчуття краси народної музики. |
|
|
Виразне виконання українських пісень |
Розвиток музичного слуху. |
|
|
Український фольклор. |
Поглиблення свідомих художньо-естетичних знань про влучність, точність, красу усної творчості рідного народу |
|
|
Виразне виконання фрагментів народних творів. Виконання творчих вправ. Підсумкове заняття |
Активізація пізнавального інтересу до мистецтва слова, наочно-образного та логічного мислення, образної пам'яті. |
|
|
У світі казки чарівної. |
Збагачення знань про народну та авторську казку. |
|
|
Мистецтво театру. Правила поведінки в театрі. Театральна афіша. |
Збагачення уявлень про театральне мистецтво, його види. |
|
|
Ляльковий театр. Інтерпретація подій у ляльковій виставі. |
Формування знань про особливості мови театрального мистецтва. |
|
|
Мова танцю. Особливості ритмізації і пластичності рухів у хореографії. Підсумкове заняття |
Виховання естетичного інтересу до театрального мистецтва. |
|
|
Цирк. |
Розвиток пізнавальної, емоційно-чуттєвої сфер на ґрунті збагачення уявлень про циркове мистецтво, засоби його виразності.
|
|
|
Кіномистецтво. |
Розвиток елементів творчої уяви через сприймання художніх образів творів кіномистецтва, використання прийому «входження» в картину. |
|
|
Художня фотографія. |
Розвиток пізнавального інтересу та пізнавальної активності |
|
|
Музеї мистецтва. |
Виховання поваги до культурних цінностей. |
|
|
Сучасна українська музична культура. |
Виховання культури слухання музики. |
|
|
Взаємодія мистецтв. Підсумкове заняття. |
Поглиблення уявлень про зв'язок різних видів мистецтва. |