13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Презентація «Дизайн масових заходів.Реклама, фірмовий стиль »

Про матеріал
Презентація до уроку мистецтва 7 клас за темою « Дизайн масових заходів. Реклама, фірмовий стиль» допомогає візуалізувати уяву про дизайн , принципи дизайну,рекламу , фірмовий стиль.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мистецтво 7 клас Дизайн масових заходів. Реклама, фірмовий стиль. Вчителька Руссу Є. Г.

Номер слайду 2

Дизайн

Номер слайду 3

Дизайн – це предмет художньо-конструкторської діяльності в сфері проектування зовнішнього вигляду речей оточуючого середовища з метою надання їм естетичності та ергономічності, який характеризується новизною та оригінальністю.

Номер слайду 4

Принципи дизайну: Естетика - це не просто “коли красиво”, а один з напрямків філософії, що використовує елементи мистецтвознавства. Ергономіка - це теж ціла наука, головна функція якої полягає в забезпеченні придатності предметів для використання людиною

Номер слайду 5

Без участі дизайнерів неможливо уявити організацію та проведення жодної події мистецького призначення, зокрема, оформлення фестивалів і конкурсів, шоу та виставок, телепередач, створення відеокліпів тощо.

Номер слайду 6

Сучасний шоу-бізнес потребує великої кількості дизайнерів, які здатні сформувати імідж естрадної зірки чи популярного телеведучого. Шоу-бізнес різноплановий, багатожанровий і включає не лише естрадну музику, а й видовищні спортивні змагання, кіноіндустрію, конкурси краси, народні гуляння, бали, карнавали, маскаради тощо.

Номер слайду 7

Телепрограми репрезентують багатожанрове розмаїття розважальної індустрії: інформаційні, спортивні, розважальні, зокрема вікторини, ток-шоу, концерти зірок тощо. Подібні програми, а також кінопокази привертають до себе велику кількість аудиторії та рекламодавців. До найбільш дорогих продуктів масової культури належать фестивалі, конкурси театралізовані вистави. Одним із найпоширеніших продуктів у шоу-бізнесі є виробництво музичних компакт-дисків, які замінили сьогодні грамплатівки й навіть касети.

Номер слайду 8

Дизайн диска альбому українського етно-рок-гурту «Дримба. Да. Дзиґа»

Номер слайду 9

Дизайнерів залучають до розроблення реклами різноманітних масових заходів, які сприяють популяризації шоу-індустрії. Існує безліч носіїв реклами: відео, аудеоролики, різноманітна поліграфічна продукція (афіші та оголошення, плакати, календарі, буклети,візитівки, листівки) тощо. Надзвичайно потужну силу впливу має реклама на телебаченні та в Інтернеті.

Номер слайду 10

Дизайн студії телешоу «Танцюють всі!» (Україна)

Номер слайду 11

У сучасну епоху Інтернету , щоб дізнатися про умови проведення певного заходу, варто відвідати вебсайт, який виступає джерелом інформації і потужним рекламним засобом.

Номер слайду 12

У наш час особливого значення серед різноманіття інших чинників впливу на масову аудиторію набуває фірмовий стиль. Його розробляють для того , щоб підкреслити характерні особливості та індивідуальність популярного бренду. Логотип конкурсу Євробачення-2017

Номер слайду 13

Зразки елементів фірмового стилю Євробачення-2017 в Україні

Номер слайду 14

Розробку фірмового стилю музичних і хореографічних фестивалів і телевізійних конкурсів, зокрема, популярних дитячих і юнацьких, здійснюють сотні дизайнерських і рекламних агентств. Вони забезпечують єдиний візуальний образ для конкретного масового заходу чи творчого колективу, що сприяє кращому запам’ятовуванню інформації про них, здатність відрізняти їх від багатьох інших.

Номер слайду 15

Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:* фірмового напису (логотипа);* фірмових шрифтів;* талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ)* фірмового гасла, слогана (оригінального девізу);* корпоративних ( фірмових) кольорів. Талісмани Олімпійських ігор

Номер слайду 16

Основні носії елементів фірмового стилю — це, передусім, друкована реклама: плакати, листівки, оголошення, каталоги, буклети, запрошення, квитки, дипломи тощо, також диски, подарункова сувенірна продукція та призи (статуетки, кубки, вимпели, прапорці).

Номер слайду 17

Елементи фірмового стилю обов’язково мають бути присутніми в оформленні екстер’єру та інтер’єру будь-якого розважального шоу, а саме: на настінному панно, банерах, об’ємній емблемі, що розміщуються в концертному залі, у фойє, перед входом у приміщення, де відбувається концерт. При створенні фірмового стилю необхідно пам’ятати про те, що обраний стиль в ідеалі має добре виглядати як на маленькій візитівці, так і на рекламному щиті, як у кольорі, так і в чорно-білому варіанті.

Номер слайду 18

Дякую за увагу

pptx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
14 квітня
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку