Сучасний шоу-бізнес потребує великої кількості дизайнерів, які здатні сформувати імідж естрадної зірки чи популярного телеведучого. Шоу-бізнес різноплановий, багатожанровий і включає не лише естрадну музику, а й видовищні спортивні змагання, кіноіндустрію, конкурси краси, народні гуляння, бали, карнавали, маскаради тощо.
Телепрограми репрезентують багатожанрове розмаїття розважальної індустрії: інформаційні, спортивні, розважальні, зокрема вікторини, ток-шоу, концерти зірок тощо. Подібні програми, а також кінопокази привертають до себе велику кількість аудиторії та рекламодавців. До найбільш дорогих продуктів масової культури належать фестивалі, конкурси театралізовані вистави. Одним із найпоширеніших продуктів у шоу-бізнесі є виробництво музичних компакт-дисків, які замінили сьогодні грамплатівки й навіть касети.
Дизайнерів залучають до розроблення реклами різноманітних масових заходів, які сприяють популяризації шоу-індустрії. Існує безліч носіїв реклами: відео, аудеоролики, різноманітна поліграфічна продукція (афіші та оголошення, плакати, календарі, буклети,візитівки, листівки) тощо. Надзвичайно потужну силу впливу має реклама на телебаченні та в Інтернеті.
Розробку фірмового стилю музичних і хореографічних фестивалів і телевізійних конкурсів, зокрема, популярних дитячих і юнацьких, здійснюють сотні дизайнерських і рекламних агентств. Вони забезпечують єдиний візуальний образ для конкретного масового заходу чи творчого колективу, що сприяє кращому запам’ятовуванню інформації про них, здатність відрізняти їх від багатьох інших.
Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:* фірмового напису (логотипа);* фірмових шрифтів;* талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ)* фірмового гасла, слогана (оригінального девізу);* корпоративних ( фірмових) кольорів. Талісмани Олімпійських ігор
Елементи фірмового стилю обов’язково мають бути присутніми в оформленні екстер’єру та інтер’єру будь-якого розважального шоу, а саме: на настінному панно, банерах, об’ємній емблемі, що розміщуються в концертному залі, у фойє, перед входом у приміщення, де відбувається концерт. При створенні фірмового стилю необхідно пам’ятати про те, що обраний стиль в ідеалі має добре виглядати як на маленькій візитівці, так і на рекламному щиті, як у кольорі, так і в чорно-білому варіанті.