№ з/п
|
дата
|
Зміст уроку
|
прим
|
|
|
Модуль 1. Безпека в умовах воєнного стану
|
|
1
|
|
Ознаки безпеки і небезпеки. Причини й наслідки небезпечних ситуацій. Що робити під час сигналу «Повітряна тривога»? Що має бути в тривожній валізці? Чому треба періодично переглядати вміст тривожної валізки?
|
|
2
|
|
Обстріли. Чим небезпечні різні типи обстрілів? Які правила поведінки при різних типах атак та обстрілів?
Обговорення наслідків недотримання правил / інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я.
|
|
3
|
|
Сам вдома. Безпечні та корисні практики поведінки, якщо дитина сама вдома, на вулиці. Що робити в умовах повітряної тривоги, якщо ти сам удома?
|
|
4
|
|
Укриття. Безпечна поведінка в укритті. Повітряна небезпека (перебування в приміщенні та поза ним). Чому треба дотримуватись правил етичної поведінки в укритті?
|
|
5
|
|
Евакуація з місця перебування під час тривоги Як підготуватися до евакуації з населеного пункту?
|
|
6
|
|
Індивідуальна робота: створення мапи евакуації під час повітряної тривоги коли ти повертаєшся зі школи додому
|
|
|
|
Модуль 2. Мінна безпека
|
|
7
|
|
Потенційні небезпеки. Безпечні та небезпечні предмети. Створення мапи думок «Що таке потенційні небезпеки».
|
|
8
|
|
Обговорення в загальному колі проблемного запитання: «Які предмети можна вважати безпечними?» Пройти тестування.
|
|
9
|
|
Мінна безпека. Які потенційні мінні загрози існують у довкіллі, та як їх уникнути? Безпечна поведінка у разі мінної загрози
|
|
10
|
|
Попереджувальні знаки мінної небезпеки різних місцевостей. Саморобні та офіційні знаки. Чи є території у моєму районі, які вважаються місцями мінної небезпеки? Чи вони якось позначені? За якими ще ознаками, окрім спеціальних позначок, можна визначити мінну небезпеку?
|
|
11
|
|
Розроблення презентацій щодо попереджувальних знаків мінної небезпеки різних місцевостей.
|
|
12
|
|
Безпечні та небезпечні маршрути. Чому вкрай важливо повернутися шляхом, яким прийшов? Наслідки недотримання мінної безпеки для людини.
Гра в асоціації для запамʼятовування зовнішніх ознак небезпек.
|
|
13
|
|
Рятувальні служби. Алгоритми дій при виявленні небезпеки.
Відпрацювання алгоритму виклику необхідних рятувальних служб та того, яку інформацію їм слід повідомити.
|
|
|
|
Модуль 3. На варті безпеки в час дозвілля
|
|
14
|
|
Безпека оселі.
Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.
|
|
15
|
|
Пожежна безпека оселі.
Умови і причини виникнення пожеж та їхні наслідки. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.
|
|
16
|
|
Поведінка під час пожежі.
Стадії розвитку пожежі. Гасіння пожежі на початковій стадії. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.
|
|
17
|
|
Особливості безпеки влітку і взимку.
Правила безпечної поведінки у різні пори року? Спільне й відмінне.
Моделювання життєвих ситуацій, що можуть статися на воді у різні пори року(влітку / взимку).
|
|
18
|
|
Відпочинок під час літніх канікул. Ймовірні небезпеки у мандрівках, поведінка біля водойм (озеро, ріка, море) та при грозі на відкритій території..
|
|
19
|
|
Розроблення презентацій щодо ймовірних небезпек при відпочинку влітку
|
|
20
|
|
Узагальнення
|
|