ІІ семестр
№ уроку |
К-сть годин |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (17 год) |
||||
65 |
1 |
|
Орфографічний словник. Орфограма (практично). |
|
66 |
1 |
|
Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення. |
|
67 |
1 |
|
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Вимова префіксів з-, с-. |
|
68 |
1 |
|
Вимова і правопис префіксів роз-, без-. |
|
69 |
1 |
|
Спрощення в групах приголосних. |
|
70 |
|
|
Спрощення в групах приголосних. |
|
71 |
1 |
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а], [е] –[і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]. |
|
72 |
1 |
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′],[ц′], [с′]. |
|
73 |
1 |
|
Укладання пам’ятки щодо дотримання найпоширеніших чергувань приголосних звуків. |
|
74 |
1 |
|
Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності). |
|
75 |
1 |
|
Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності). |
|
76 |
1 |
|
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. |
|
77 |
1 |
|
Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення). |
|
78 |
1 |
|
Правила вживання апострофа. |
|
79 |
1 |
|
Правила вживання апострофа. |
|
80 |
1 |
|
Основні правила переносу. |
|
81 |
1 |
|
Контрольна робота. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (ІІІ частина) (тестування). |
|
Відомості із синтаксису й пунктуації (53 год) |
||||
82 |
1 |
|
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
83 |
1 |
|
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
84 |
1 |
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
|
85 |
1 |
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
|
86 |
1 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). |
|
87 |
1 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). |
|
88 |
1 |
|
Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення). |
|
89 |
1 |
|
Аудіозапис для шкільної радіогазети повідомлення, що містить окличні й неокличні речення. |
|
90 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. |
|
91 |
1 |
|
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). |
|
92 |
1 |
|
Контрольний диктант. |
|
93 |
1 |
|
Другорядні члени речення. Додаток. |
|
94 |
1 |
|
Другорядні члени речення. Означення. |
|
95 |
1 |
|
Другорядні члени речення. Обставина. |
|
96 |
1 |
|
Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення. |
|
97 |
1 |
|
Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення. |
|
98 |
1 |
|
Контрольна робота. Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення (тестування). |
|
99 |
1 |
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). |
|
100 |
1 |
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). |
|
101 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»). |
|
102 |
1 |
|
Кома між однорідними членами. |
|
103 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. |
|
104 |
1 |
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. |
|
105 |
1 |
|
Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи. |
|
106 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. |
|
107 |
1 |
|
Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. |
|
108 |
|
|
Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи. |
|
109 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
110 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
111 |
1 |
|
Звертання. Непоширені й поширені звертання. |
|
112 |
|
|
Розділові знаки при звертанні (повторення). |
|
113 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу. |
|
114 |
1 |
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). |
|
115 |
1 |
|
Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
116 |
|
|
Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи. |
|
117 |
1 |
|
Вживання розділових знаків при вставних словах та звертаннях. Тренувальні вправи. |
|
118 |
1 |
|
Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень). |
|
119 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці). |
|
120 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. |
|
121 |
1 |
|
Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів (тестування). |
|
122 |
1 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
123 |
1 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
124 |
1 |
|
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
125 |
1 |
|
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
126 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»). |
|
127 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»). |
|
128 |
1 |
|
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою овою. |
|
129 |
1 |
|
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. |
|
130 |
1 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору. |
|
131 |
1 |
|
Діалог. Тире при діалозі. |
|
132 |
1 |
|
Діалог. Тире при діалозі. |
|
133 |
1 |
|
Інсценування байки, текст якої містить діалог. |
|
134 |
1 |
|
Контрольна робота. Складні речення. Пряма мова. Діалог (тестування). |
|
Повторення в кінці року (6 год) |
||||
135 |
1 |
|
Лексикологія. |
|
136 |
1 |
|
Будова слова й орфографія. |
|
137 |
1 |
|
Фонетика й графіка. |
|
138 |
1 |
|
Орфоепія й орфографія. |
|
139 |
1 |
|
Синтаксис і пунктуація. |
|
140 |
1 |
|
Підсумковий урок. |
|