Календарно-тематичне планування на 2 семестр з української мови (5 клас)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків української мови у 5 класі на 2 семестр стане у нагоді вчителямя, які викладають у 5 класі.
Перегляд файлу

ІІ семестр

 

№ уроку

К-сть годин

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (17 год)

65

1

 

Орфографічний словник. Орфограма (практично).

 

66

1

 

Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

 

67

1

 

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Вимова префіксів з-, с-.

 

68

1

 

Вимова і правопис префіксів роз-, без-.

 

69

1

 

Спрощення в групах приголосних.

 

70

 

 

Спрощення в групах приголосних.

 

71

1

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних і

приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а], [е] –[і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].

 

72

1

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних і

приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′],[ц′], [с′].

 

73

1

 

Укладання пам’ятки щодо дотримання найпоширеніших чергувань приголосних звуків.

 

74

1

 

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності).

 

75

1

 

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності).

 

76

1

 

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

77

1

 

Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення).

 

78

1

 

Правила вживання апострофа.

 

79

1

 

Правила вживання апострофа.

 

80

1

 

Основні правила переносу.

 

81

1

 

Контрольна робота. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (ІІІ частина) (тестування).

 

Відомості із синтаксису й пунктуації (53 год)

82

1

 

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

 

83

1

 

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

84

1

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

 

85

1

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

 

86

1

 

Речення з одним головним членом (загальне

ознайомлення).

 

87

1

 

Речення з одним головним членом (загальне

ознайомлення).

 

88

1

 

Види речень за метою висловлення; за емоційним

забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

 

89

1

 

Аудіозапис для шкільної радіогазети повідомлення, що містить окличні й неокличні речення.

 

90

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Особливості будови

розповіді та елементарного роздуму.

 

91

1

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення

(практично).

 

92

1

 

Контрольний диктант.

 

93

1

 

Другорядні члени речення. Додаток.

 

94

1

 

Другорядні члени речення. Означення.

 

95

1

 

Другорядні члени речення. Обставина.

 

96

1

 

Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.

 

97

1

 

Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.

 

98

1

 

Контрольна робота. Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення (тестування).

 

99

1

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

 

100

1

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

 

101

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого  народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти

природу»).

 

102

1

 

Кома між однорідними членами.

 

103

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору.

 

104

1

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

 

105

1

 

Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи.

 

106

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

107

1

 

Тире при узагальнювальних словах у реченнях з

однорідними членами.

 

108

 

 

Тире при узагальнювальних словах у реченнях з

однорідними членами. Тренувальні вправи.

 

109

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

110

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

111

1

 

Звертання. Непоширені й поширені звертання.

 

112

 

 

Розділові знаки при звертанні (повторення).

 

113

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу.

 

114

1

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

 

115

1

 

Виділення вставних слів на письмі комами.

 

116

 

 

Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи.

 

117

1

 

Вживання розділових знаків при вставних словах та звертаннях. Тренувальні вправи.

 

118

1

 

Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).

 

119

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

 

120

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

 

121

1

 

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів (тестування).

 

122

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

123

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

124

1

 

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

125

1

 

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

126

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).

 

127

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).

 

128

1

 

Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою овою.

 

129

1

 

Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

130

1

 

Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору.

 

131

1

 

Діалог. Тире при діалозі.

 

132

1

 

Діалог. Тире при діалозі.

 

133

1

 

Інсценування байки, текст якої містить діалог.

 

134

1

 

Контрольна робота. Складні речення. Пряма мова. Діалог (тестування).

 

Повторення в кінці року (6 год)

135

1

 

Лексикологія.

 

136

1

 

Будова слова й орфографія.

 

137

1

 

Фонетика й графіка.

 

138

1

 

Орфоепія й орфографія.

 

139

1

 

Синтаксис і пунктуація.

 

140

1

 

Підсумковий урок.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
14 січня 2021
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку