Вчитель української мови та літератури
Перещепинської гімназії «Крок»
Новомосковського району
Дніпропетровської області
Лялька Альона Миколаївна
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України (від 07.06.2017 № 804 зі змінами)
Українська мова: підруч. для 8 кл.закл. загальн.серед. освіти.- 2-ге вид. перероб./ Олександр Авраменко, Тамара Борисюк, Ольга Почтаренко.- Київ: Грамота, 2021.- 192 с.:іл.
Календарно-тематичне планування з української мови
8 клас
(70 годин на рік, 2 година на тиждень)
І семестр.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
I семестр |
IIсеместр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
2 |
1 |
Говоріння: |
|
|
діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Примітки |
|
|
№ |
дата |
|
||
|
|
|
|
Вступ |
|
1 |
|
|
|
Вступ. Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання та впливу. |
|
2 |
|
|
|
РМ №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
|
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
3 |
|
|
|
Лексикологія. Фразеологія |
|
4 |
|
|
|
Морфологія й орфографія |
|
5 |
|
|
|
Основні правила правопису |
|
6 |
|
|
|
РМ №2. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
|
7 |
|
|
|
РМ №3. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі |
|
8 |
|
|
|
Вхідний моніторинг (диктант) |
Тематична |
|
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація Словосполучення й речення |
|
9 |
|
|
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
|
10 |
|
|
|
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
|
11 |
|
|
|
РМ №4 Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю |
|
12 |
|
|
|
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) |
|
13 |
|
|
|
Аналіз контрольного переказу. РМ № 5. Граматична помилка та її умовне позначення (практично). Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки |
|
14 |
|
|
|
Контрольна робота №1. За темою « Повторення вивченого. Словосполучення. Речення» (різнорівневі тестові завдання) |
Тематична |
|
|
|
|
Просте речення. Двоскладне речення |
|
15 |
|
|
|
Підмет. Способи вираження підмета |
|
16 |
|
|
|
Присудок. Способи вираження присудка. Простий і складений присудки |
|
17 |
|
|
|
Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Тире між підметом та присудком |
|
18 |
|
|
|
РМ №6. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця |
|
19 |
|
|
|
Тире між підметом і присудком |
|
20 |
|
|
|
Додаток |
|
21 |
|
|
|
Означення. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
|
22 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір на основі почутого |
|
23 |
|
|
|
Аналіз контрольного твору. РМ №7. Ділові папери. Протокол |
|
24 |
|
|
|
Обставина. Види обставин (за значенням), способи вираження їх |
|
|
|
|
|
Просте односкладне, неповне речення |
|
25 |
|
|
|
Односкладні прості речення. Називні, означено-особові, неозначено-особові речення. |
|
26 |
|
|
|
Узагальнено-особові речення. Безособові речення |
|
27 |
|
|
|
Проміжний моніторинг (диктант) |
|
28 |
|
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення. |
|
29 |
|
|
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
|
30 |
|
|
|
Контрольна робота № 2. За темою « Просте односкладне, двоскладне, неповне речення «(тестові завдання) |
Тематична |
31 |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого з теми |
|
32 |
|
|
|
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
|
|
|
Діалог |
|
|
|
|
|
Усний переказ |
|
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|