КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА І СЕМЕСТР 7 КЛАС ГЕОМЕТРІЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на І семестр з геометрії, 7 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з геометрії

для  7-х класів

на І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

Понеділок

П’ятниця : 2 год

 

 

ІІ семестр

 

Понеділок

П’ятниця : 2 год

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

7

 

 

 

68

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

37

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Геометрія: підручник для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / А.Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М, С, Якір.  – Х.: Гімназія, 2015. – 221 с. : іл..

 

Загальна кількість С/р

3

Загальна кількість ТКР

3 ( 2 ТКР + 1 сем.)

    Кількість семестрових робіт

1 (16.12.22)

Загальна кількість ТО

4

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ у/п

Дата прове-дення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Формування ключових компетентностей

Наскрізні лінії

Примітка

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ ( 7 год)

  1.  

 

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок. Вимірювання відрізків.

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

 

 

 

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів.

Ставлення: усвідомлення важливості математики як універсальної мови науки, техніки та технологій.

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

 

  1.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

  1.  

 

Промінь. Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

 

  1.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань і вмінь. Підготовка до ТКР

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота №1

ТО1

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ  (14год)

  1.  

 

Суміжні та вертикальні кути, їх властивості

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює:

·    що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

·    суть доведення від супротивного;

формулює:

·   ·  означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

·  ·  властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

·   ·   ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та екології на основі статистичних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. 

Навчальні ресурси: навчальні проекти, задачі соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

 

Громадянська відповідальність (колективна діяльність, що розвиває толерантність щодо різних думок)

 

 

 

  1.  

 

Суміжні та вертикальні кути, їх властивості

 

  1.  

 

Розв’язування вправ.

Самостійна робота №1

 

  1.  

 

Паралельні та перпендикулярні прямі, їх властивості

 

  1.  

 

Паралельні та перпендикулярні прямі, їх властивості

 

  1.  

 

Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Кут між двома прямими, що перетинаються

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох прямих січною

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох прямих січною

 

  1.  

 

Розв’язування вправ.

Самостійна робота №2

ТО2

  1.  

 

Ознаки паралельності прямих

 

  1.  

 

Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

  1.  

 

Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

  1.  

 

 

Узагальнення і систематизація знань і вмінь. Підготовка до ТКР

 

  1.  

 

 

 

Тематична контрольна робота № 2

ТО3

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (10 год)

  1. 2№

 

Аналіз ТКР. Трикутник і його елементи. Висота, бісектриса і медіана трикутника

Учень/учениця:

наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

формулює:

·   · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

·   ·   властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;

·   ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

 

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас.

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань.

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення теорем

 

Екологічна безпека й сталий розвиток

 

 

 

Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки

 

 

 

Рівнобедрений трикутник

 

 

 

Рівнобедрений трикутник

 

 

 

Розв’язування вправ

Самостійна робота №3

 

 

 

Нерівність трикутника. Співвідношення між сторонами та кутами трикутника

 

 

 

Сума кутів трикутника

 

 

 

СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

 

 

Аналіз семестрової контрольної роботи

 

 

 

Підсумковий урок

ТО4

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку