КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри
для 9-х класів
на І семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр
|
ІІ семестр
|
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
9
|
68
|
30
|
38
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Алгебра: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / Н.С. Прокопенко, Ю. О. Захарійченко, Н, Л. Кінащук. – Х.: Ранок, 2017. – 288 с. : іл.. |
Загальна кількість С/р |
1 |
Загальна кількість ТКР |
3 ( 2 ТКР + 1 сем.) |
Кількість семестрових робіт |
1 (13.12.22) |
Загальна кількість ТО |
4 |
№ у/п |
Дата прове-дення |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Формування ключових компетентностей |
Наскрізні лінії |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ (4 год) |
||||||
|
|
Раціональні вирази |
Розв’язує вправи на: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо.
|
Ініціативність і підприємливість Уміння: розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати. Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію; Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.
|
|
|
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
||||
|
|
Квадратні рівняння |
ТО1 |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота №1 |
||||
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (16 год) |
||||||
|
|
Числові нерівності |
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей, обґрунтовує властивості числових нерівностей записує розв’язки нерівностей зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків наводить приклади: нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями; числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.
Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію; Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення:розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя |
|
|
|
|
Доведення числових нерівностей |
||||
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|||
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
||||
|
|
Додавання і множення нерівностей |
|
|||
|
|
Оцінювання значення виразу |
||||
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. |
ТО2 |
|||
|
|
Об'єднання та переріз числових проміжків Самостійна робота №1 |
||||
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. |
|
|||
|
|
Рівносильні нерівності |
||||
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. |
|
|||
|
|
Рівносильні нерівності |
||||
|
|
Об’єднання та переріз множин. |
|
|||
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування |
||||
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування Підготовка до ТКР |
ТО3 |
|||
|
|
Тематична контрольна робота №2 |
|
|
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (10 год ) |
||||||
21. |
|
Аналіз ТКР. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції |
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці характеризує функцію за її графіком пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції, розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; складання і розв’язування рівнянь як математичних моделей прикладних задач.
|
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані.. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач на побудову графіків. Спілкування державною мовою: Уміння робити висновки на основі інформації, поданої на графіках, доводити правильність тверджень. Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах архітектури.
|
|
|
22. |
|
Розв’язування задач і вправ |
||||
23. |
|
Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості |
|
|||
24. |
|
Зростання і спадання функції. Найбільше і найменше значення функції |
||||
25. |
|
Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); |
|
|||
26. |
|
Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); |
||||
27. |
|
Підготовка до семестрової контрольної роботи |
|
|||
28. |
|
СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
||||
29. |
|
Аналіз семестрової к/р |
ТО4 |
|||
30. |
|
Підсумковий урок |