КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА І СЕМЕСТР 9 КЛАС АЛГЕБРА

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на І семестр з алгебри, 9 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

                                                                                                                                

 

 

 

                КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з алгебри

для  9-х класів

на І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

9

 

 

 

 

 

68

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

38

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Алгебра: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / Н.С. Прокопенко, Ю. О. Захарійченко, Н, Л. Кінащук.  – Х.: Ранок, 2017. – 288 с. : іл..

 

Загальна кількість С/р

1

Загальна кількість ТКР

3 ( 2 ТКР + 1 сем.)

    Кількість семестрових робіт

1 (13.12.22)

Загальна кількість ТО

4

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ у/п

Дата прове-дення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Формування ключових компетентностей

Наскрізні лінії

Примітка

ПОВТОРЕННЯ (4 год)

  1.  

 

 

 

Раціональні вирази

Розв’язує вправи на: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді;

застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники;

розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо.

 

Ініціативність і підприємливість

Уміння: розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію;

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

 

Підприємливість і фінансова грамотність

 

  1.  

 

Квадратні корені. Дійсні числа

  1.  

 

 

 

Квадратні рівняння

 

 

 

ТО1

  1.  

 

Діагностична контрольна робота №1

Тема 1. НЕРІВНОСТІ  (16 год)

  1.  

 

 

Числові нерівності

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей,

обґрунтовує властивості числових нерівностей

записує розв’язки нерівностей

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків

наводить приклади:  нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною

 зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями; числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей  у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.

 

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію;

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

Екологічна грамотність і здорове життя:

Уміння розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення:розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя

  

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

  1.  

 

Доведення числових нерівностей

  1.  

 

 

Основні властивості числових нерівностей

 

  1.  

 

Основні властивості числових нерівностей

  1.  

 

 

Додавання і множення нерівностей

 

 

 

 

  1.  

 

Оцінювання значення виразу

  1.  

 

 

 

Нерівності з однією змінною. Числові проміжки.

 

 

 

 

ТО2

  1.  

 

Об'єднання та переріз числових проміжків

Самостійна робота №1

  1.  

 

 

Лінійні нерівності з однією змінною.

 

  1.  

 

Рівносильні нерівності

  1.  

 

 

Лінійні нерівності з однією змінною.

 

  1.  

 

Рівносильні нерівності

  1.  

 

 

Об’єднання та переріз множин.

 

 

 

  1.  

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

  1.  

 

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

Підготовка до ТКР

 

 

 

ТО3

  1.  

 

Тематична контрольна робота №2

 

 

 

Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (10 год )

21.

 

 

Аналіз ТКР. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

характеризує функцію за її графіком

пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+аf (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції,

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; складання і розв’язування   рівнянь  як математичних моделей прикладних задач.

 

 

Інформаційно – цифрова компетентність:

Уміння структурувати дані..

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач на побудову графіків.

Спілкування державною мовою:

Уміння  робити висновки на основі інформації, поданої на графіках, доводити правильність тверджень.

Обізнаність і самовираження у сфері культури:

Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах архітектури.

 

 

Громадянська відповідальність (робота в групах)

 

22.

 

Розв’язування задач і вправ

23.

 

 

 

Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості

 

24.

 

Зростання і спадання функції. Найбільше і найменше значення функції

25.

 

 

 

Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а);

f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);

 

26.

 

Перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);

27.

 

 

Підготовка до семестрової контрольної роботи

 

28.

 

СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

29.

 

Аналіз семестрової к/р

ТО4

30.

 

Підсумковий урок

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку