КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри
для здобувачів освіти 9 класу
індивідуальної форми навчання
на І семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр
1 год |
ІІ семестр
1 год |
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
9
|
34
|
15
|
19
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Алгебра: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / Н.С. Прокопенко, Ю. О. Захарійченко, Н, Л. Кінащук. – Х.: Ранок, 2017. – 288 с. : іл.. |
Загальна кількість С/р |
1 |
Загальна кількість ТКР |
2 ( 1 ТКР + 1 сем.) |
Кількість семестрових робіт |
1 (12.12.22) |
Загальна кількість ТО |
2 |
№ у/п |
Дата прове-дення |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Формування ключових компетентностей |
Наскрізні лінії |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ (1 год) |
||||||
|
|
Повторення курсу 8 класу |
|
|
|
|
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (8 год) |
||||||
|
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей |
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей, обґрунтовує властивості числових нерівностей записує розв’язки нерівностей зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків наводить приклади: нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями; числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною |
Математична компетентність: Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.
Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію; Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення:розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя |
|
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|||
|
|
Додавання і множення нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|||
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. |
|
|||
|
|
Об'єднання та переріз числових проміжків Самостійна робота №1 |
|
|||
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|||
|
|
Об’єднання та переріз множин. Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. Підготовка до ТКР |
|
|||
|
|
Тематична контрольна робота №1 |
ТО1
|
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (6 год ) |
||||||
10. |
|
Аналіз ТКР. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції |
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці характеризує функцію за її графіком пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції, розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; складання і розв’язування рівнянь як математичних моделей прикладних задач.
|
Інформаційно – цифрова компетентність: Уміння структурувати дані.. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання. усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач на побудову графіків. Спілкування державною мовою: Уміння робити висновки на основі інформації, поданої на графіках, доводити правильність тверджень. Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах архітектури.
|
|
|
11. |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|||
12. |
|
Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості |
|
|||
13. |
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості |
|
|||
14. |
|
СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
|
|||
15. |
|
Підсумковий урок |
ТО2 |