КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА І СЕМЕСТР 9 КЛАС ГЕОМЕТРІЯ (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на І семестр з геометрії, 9 клас індивідуальної форми навчання (1 год/тиждень). Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

                КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з геометрії

для  здобувачів освіти 9 класу

індивідуальної форми навчання

на І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

1 год

 

 

 

ІІ семестр

 

1 год

 

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

9

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

18

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Геометрія: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов, Видавни – Х.: Ранок, 2017. – 256 с. : іл..

 

Загальна кількість С/р

1

Загальна кількість ТКР

2 ( 1 ТКР + 1 сем.)

    Кількість семестрових робіт

1 (15.12.22)

Загальна кількість ТО

2

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ у/п

Дата прове-дення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Формування ключових компетентностей

Наскрізні лінії

Примітка

ПОВТОРЕННЯ (1 год)

  1.  

 

Повторення курсу 8 класу

 

 

 

 

 

Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ  (9 год)

  1.  

 

Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Розв'язування вправ

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

Соціальна і громадська компетентність:

Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та екології на основі статистичних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. 

Навчальні ресурси: навчальні проекти, задачі соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

  1.  

 

Тригонометричні тотожності. Розв'язування вправ. Підготовка до ТКР

 

  1.  

 

Самостійна робота №1

«Тригонометричні  тотожності»

 

  1.  

 

Прямокутна система координат на площині.

 

  1.  

 

Координати середини відрізка

 

7..

 

Відстань між двома точками із заданими координатами

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

Соціальна і громадська компетентність:

Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

 

Громадянська відповідальність

 

8.

 

Рівняння кола. Рівняння  прямої

 

9.

 

Розв'язування типових задач. Підготовка до ТКР

 

10.

 

Тематична контрольна робота №1

«Декарові координати на площині»

ТО1

Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ  (6 год)

11.

 

Аналіз ТКР. Поняття вектора. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів. Координати вектора

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:

відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Уміння вчитися упродовж життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

Інформаційно-цифрова компетентність:

Ставлення: усвідомлення важливості ІКТ

 для ефективного розв’язування задач.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях:

Уміння будувати та досліджувати математичні моделі природних об’єктів та процесів.

Ставлення: усвідомлення важливості математики як універсальної мови науки, техніки та технологій.

Математична компетентність:

Уміння прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач, використовувати знання у життєвих ситуаціях.

 

 

Екологічна безпека й сталий розвиток

 

12.

 

Додавання векторів. Побудова суми векторів. Віднімання векторів. Побудова різниці векторів

 

13.

 

Множення вектора на число. Скалярний добуток векторів

 

14.

 

Розв’язування задач і вправ векторним методом. Підготовка до семестрової к/р

 

15.

 

СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

16.

 

Підсумковий урок

ТО2

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
3 січня 2023
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку