КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з геометрії
для здобувачів освіти 9 класу
індивідуальної форми навчання
на І семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр
1 год
|
ІІ семестр
1 год
|
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
9
|
34
|
16
|
18
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Геометрія: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов, Видавни – Х.: Ранок, 2017. – 256 с. : іл.. |
Загальна кількість С/р |
1 |
Загальна кількість ТКР |
2 ( 1 ТКР + 1 сем.) |
Кількість семестрових робіт |
1 (15.12.22) |
Загальна кількість ТО |
2 |
№ у/п |
Дата прове-дення |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Формування ключових компетентностей |
Наскрізні лінії |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ (1 год) |
||||||
|
|
Повторення курсу 8 класу |
|
|
|
|
Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (9 год) |
||||||
|
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Розв'язування вправ |
Учень/учениця: наводить приклади співвідношень, указаних у змісті; пояснює: · що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури; · як можна задати на координатній площині: пряму; коло;
формулює теореми про: записує та пояснює: · формули координат середини відрізка, відстані між двома точками; · рівняння кола, прямої; зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат; обчислює: · координати середини відрізка; · відстань між двома точками, заданих своїми координатами; доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка; застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач |
Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині Соціальна і громадська компетентність: Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших Екологічна грамотність і здорове життя Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та екології на основі статистичних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, задачі соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя |
|
|
|
|
Тригонометричні тотожності. Розв'язування вправ. Підготовка до ТКР |
|
|||
|
|
Самостійна робота №1 «Тригонометричні тотожності» |
|
|||
|
|
Прямокутна система координат на площині. |
|
|||
|
|
Координати середини відрізка |
|
|||
7.. |
|
Відстань між двома точками із заданими координатами |
Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині Соціальна і громадська компетентність: Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших. Спілкування державною мовою Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.
|
|
||
8. |
|
Рівняння кола. Рівняння прямої |
|
|||
9. |
|
Розв'язування типових задач. Підготовка до ТКР |
|
|||
10. |
|
Тематична контрольна робота №1 «Декарові координати на площині» |
ТО1 |
|||
Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (6 год) |
||||||
11. |
|
Аналіз ТКР. Поняття вектора. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів. Координати вектора |
Учень/учениця: наводить приклади співвідношень, указаних у змісті; пояснює: · що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури; · як можна задати на координатній площині: пряму; коло; формулює теореми про: відстань між двома точками; координати середини відрізка; записує та пояснює: · формули координат середини відрізка, відстані між двома точками; · рівняння кола, прямої; зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат; обчислює: · координати середини відрізка; · відстань між двома точками, заданих своїми координатами; доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка; застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач |
Уміння вчитися упродовж життя: Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети. Інформаційно-цифрова компетентність: Ставлення: усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Уміння будувати та досліджувати математичні моделі природних об’єктів та процесів. Ставлення: усвідомлення важливості математики як універсальної мови науки, техніки та технологій. Математична компетентність: Уміння прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач, використовувати знання у життєвих ситуаціях.
|
|
|
12. |
|
Додавання векторів. Побудова суми векторів. Віднімання векторів. Побудова різниці векторів |
|
|||
13. |
|
Множення вектора на число. Скалярний добуток векторів |
|
|||
14. |
|
Розв’язування задач і вправ векторним методом. Підготовка до семестрової к/р |
|
|||
15. |
|
СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
|
|||
16. |
|
Підсумковий урок |
ТО2 |