"Календарно-тематичне планування на І семестр у 8 класі до підручника Карпюк"

Про матеріал
Це є календарно - тематичне планування уроків на І семестр зі змістовими лініями. Уроків 3 рази на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк   8 клас.I семестр.

Дата

 

Підтема

Змістові лінії

Мовний інвентар

Сприймання на слух

Усне

продукування

Зорове

сприймання

Писемне продукування

Домашнє завдання

 

 

 

Лексичний

матеріал

 

Граматичний матеріал

 

Фонетика

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Промисловість та фінансова грамотність

 

8 – А/ 8 - Б

Introduction

1

3.09

3.09

Тобі сподобалися твої канікули?

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Go sightseeing,accommodation,to book,a resort

Past Simple

Ї

Впр.1,2 с.13

Впр.1,с.12

Впр.2,с.4

Впр.1,с.14

Впр. 7, с. 7

2

6.09

 

5.09

Знову в школі

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

 

 

 

Повторення ЛО

Present та Past simple

[Λ]

 

 

Впр. 1а, б, с. 8,

 

Скласти діалог

3

7.09

 

7.09

Мої літні канікули

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

[i],[e],[]

Song

Making up sentences

впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

 

 

 

 

Unit 1: Family and Friends

4

10.09

 

10.09

Сім’я та друзі

 

Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям

 

Демонструє розуміння цінності праці для сімї та суспільства

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметни-ки

 

Впр.1,с.19

Interviewing

Впр. 1, с. 18

Впр.3, с.18

Впр. 2, с. 18

5

13.09

 

12.09

Чи ти хороший друг?

 

Вчиться розумінню того, що усі люди різні

 

 

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

er [ə]

Впр.1,2,с.19-20

Text “A Good friend”

Expressing opinion

Впр.3, с.20

Впр. 1, с. 19

Описа-ти свого найкращого друга

6

14.09

 

14.09

Друзі та дружба

Пояснює взаємозвязок людини і навколишнього середовища

 

 

 

ЛО теми

Present Simple

Читання голосних у відер.складі

A poem

Впр.1,с.21Впр.2,с.22

Впр.4, с.22,Впр.6,с.23

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

7

17.09

 

17.09

Порівняння

 

Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами

 

 

ЛО теми

As…as or not so…as

Читання голосних у закр.складі

Is it good to have many friends?

Answer the questions

Broken senten-ces

Впр. 1, с. 25

Написати 5 речень порівнянь

8

 

 

20.09

 

19.09

Чи ти справжній друг?

 

 

 

Дотримується толерантності у спілкуванні

 

 

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

[w]

Pupils’ answers

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.1, с.26

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

9

21.09

 

21.09

Написання листа другу

 

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті

 

ЛО теми

Tenses

[t],[d]

Song

Впр. 1, с. 29

Letter sample

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

10

24.09

 

24.09

Друзі в школі і дома

 

Усвідомлює важливість пунктуальності

 

 

 

Past continuous

[g]

 

 

Роздатковий матер.

 

Нап.10речень про друж.

11

27.09

 

26.09

 

 

Моя школа

 

Оцінює шкільні правила

 

 

 

 

Oo[u],[u:]

 

Впр.1,с.46

 

 

Написати розповідб про школу.

12

28.09

 

28.09

Значення дружби

 

Обговорює особливості взаємодії особистості і групи

 

 

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

Ea[i]

My best friend

Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47

Впр.4,с.47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

13

1.10

 

1.10

Контрольна робота №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт.матер

Unit 2: Healthy lifestyle

14

4.10

 

 

3.10

Здоровий спосіб життя

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоровя

Розуміє цінність здоровя для матеріального благополуччя людини

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid

Tenses

Ar[a:]

Впр. 2, с. 30

Впр.1, с.30,Впр.5,с.32

Впр.2,с30

Впр.7,с.32

Впр. 4, с. 31

15

5.10

 

5.10

Здорові звички

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоровя

 

A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time

Conditional

Or[o]

Впр. 4б, с. 35

Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35

Впр.3,с34

Впр. 6, с. 36

Впр. 7, с. 36

16

8.10

 

8.10

Бути здоровим важливо

 

 

 

Демонструвати розуміння режиму дня на здоровя

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

Ck[k]

Why is exercising wise?

What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37

Впр. 1, с. 37

Впр.3,4 с.38

 

 

Впр. 7, с. 39

17

11.10

 

10.10

Що робити,щоб бути здоровим.

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

 

indoor, outdoor

 

C[s],[k]

Poem

 

 

Впр.,4 с.38

 

 

18

12.10

 

12.10

Який ти?

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр. 2б, с. 41

Впр.1, с.39, Впр.2а,      с. 41

Впр.1,с.39 Впр.2, с.41

Впр.4,с.

42

Впр. 3, с. 41

19

18.10

 

17.10

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

 

Розуміє вплив екології на здоровєя людини

 

 

 

Vocabulary box p. 43

Tenses

Er[:]

Video

Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45

Впр.6,с.43

Впр.7б)с.44

Впр. 8, с. 44

20

19.10

 

19.10

Написання електронних листів.

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

ЛО теми

Tenses

 

Song

Compo-nents of healthy lifestyle

Впр. 1, с. 45

Впр. 2, с. 45

Впр. 3, с. 45

21

22.10

 

22.10

Спорт і здоров’я.

Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток

Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби

Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом

 

 

 

Ir[:]

 

Впр.8,с.50

Впр.7,с.49, Впр.9, с.51,

 

Впр.9, с.51,

22

25.10

 

24.10

У тебе здоровий спосіб життя?

 

 

 

 

ЛО теми

Giving advice

Ch[tʃ]

Poem

Впр.11,с.52

Впр.10с.51

Впр.12,с.53

Впр. 13, с. 53

23

26.10

 

26.10

Домашнє читання

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини

 

 

Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely

Tenses

 

 

Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57

Впр.1,с.54, Впр.4,с.56

Впр. 2, с. 56

Впр. 7, с. 57

24

5.11

 

5.11

Повторення матеріалу

 

 

 

 

 

РЗ

25

8.11

 

7.11

Контрольна робота№2

 

 

 

 

 

Повтор.матеріалу

Unit 3: What’s your school like?

26

9.11

 

 

9.11

Який вигляд має твоя школа?

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі у шкільному житті

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Sh[ʃ]

Впр.2, с.62

Впр.1,с.62

Впр.4,с.63

Впр.3,с.63

Впр. 5, с. 63

27

12.11

 

12.11

Може завтра піде дощ

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

 

 

 

ЛО теми

Should may/might

 

Dialogues

Впр. 2, с. 65

Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64

Впр.4-5,с.66

Впр. 3, с. 65

28

15.11

 

14.11

Школи у Великій Британії

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary

 

 

British schools

Впр.1а)с.68

Впр.1б)с.68

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

29

16.11

 

16.11

Школи у Великій Британії

 

Пропонує варіанти участі у житті класу

 

 

typical, to take an exam

 

X[ks]

 

Впр.3-4,с.70

 

 

Розпов. Про школи в ВБ

30

19.11

 

 

19.11

Обладнання моєї школи.

 

 

Обговорює значення виконання правил поведінки для здоровя

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead

Tenses

U[u],[Λ]

Dan’s opinion about his school

Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75

Впр.6,с.71Впр.1,с.73

Впр.8,с.73 Впр.2,с.77

Впр. 7, с. 73

31

22.11

 

 

21.11

Моє шкільне життя.

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному середовищі

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

 

 

Song

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.6,с.76

Впр.4,с75 Впр.1,с.

77

Впр.8,с.

78

Впр. 7б, с. 77

32

23.11

 

23.11

Контрольна робота№3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 4 Are You a Good Team?

33

26.11

 

26.11

Наші вчителі.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian

 

Th[Θ]

My favorite teacher

Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

Впр.3б)с.81

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

34

29.11

 

 

28.11

Чи щаслива ти людина?

 

Обговорює особливості взаємодії особистості і групи

 

 

ЛО теми

Past Continuous

 

Pupils’ answers

Впр. 3, с. 85

Впр. 1, с. 84

Впр.2,с.

Впр. 5, с. 86

35

30.11

 

30.11

Люди.які мене підтримують

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

 

 

ЛО . що описують людей

 

G[d]

Монолог.

 

 

85Впр.4,с.86

Розповідь

36

3.12

 

3.12

Я і суспільство

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Present perfect

Y[i],[ai]

Впр. 1, с. 87

 

 

Гр.. Галицинский

РЗ

37

6.12

 

 

5.12

Що я можу зробити для інших?

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

responsible,

Present perfect

Qu[kw]

 

 

Впр.1а)с.87

Гр.. Галицинский

РЗ

38

7.12

 

 

7.12

Це змушує мене почуватися краще

 

 

Планує траєкторію власного життя

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88

Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90

Впр.8, с.90

Впр.3,с.88

Впр.7,с.89

39

10.12

 

 

10.12

Ти щасливий в школі

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

Ng[ɧ]

Впр.4,с.94

Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96

Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97

Впр.2,

с.97

Впр.3, с.93

40

13.12

 

 

12.12

Моє навчання у школі

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

ЛО теми

Past Continuous

Should,  must,  have to

 

Song

Впр.5с)с.102

Впр.3,с.98, Впр.5, с.100

Впр.2,

с.98 Впр.4,

с.100

Впр. 9, с. 105

41

14.12

14.12

Контрольна робота№4

42

17.12

 

17.12

Контроль аудіювання

Повторити лексику

 

43

20.12

19.12

Контроль говоріння

Повторити правила

44

21.12

21.12

Контроль читання

Повторити мовленнєві зразки

 

45

24.12

24.12

Контроль письма

Написати план зимових канікул

46

27.12

26.12

Моя сучасна школа

47

28.12

28.12

Узагальнення і повторення

48

29.12

29.12

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
3997
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку