Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк 8 клас.I семестр. |
||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата
|
Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонетика |
||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Промисловість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||
|
8 – А/ 8 - Б |
Introduction |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
3.09 3.09 |
Тобі сподобалися твої канікули? |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort |
Past Simple |
[æЇ |
Впр.1,2 с.13 |
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.14 |
Впр. 7, с. 7 |
||||||||||||||||
2 |
6.09
5.09 |
Знову в школі |
Обговорює участь в шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Повторення ЛО |
Present та Past simple |
[Λ] |
|
|
Впр. 1а, б, с. 8, |
|
Скласти діалог |
||||||||||||||||
3 |
7.09
7.09 |
Мої літні канікули |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
[i],[e],[ᴐ] |
Song |
Making up sentences |
впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10 |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
||||||||||||||||
|
|
|
|
Unit 1: Family and Friends |
||||||||||||||||||||||||||
4 |
10.09
10.09 |
Сім’я та друзі |
|
Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям |
|
Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
|
Впр.1,с.19 |
Interviewing |
Впр. 1, с. 18 |
Впр.3, с.18 |
Впр. 2, с. 18 |
||||||||||||||||
5 |
13.09
12.09 |
Чи ти хороший друг? |
|
Вчиться розумінню того, що усі люди різні |
|
|
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
er [ə] |
Впр.1,2,с.19-20 Text “A Good friend” |
Expressing opinion |
Впр.3, с.20 |
Впр. 1, с. 19 |
Описа-ти свого найкращого друга |
||||||||||||||||
6 |
14.09
14.09 |
Друзі та дружба |
Пояснює взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
|
|
|
ЛО теми |
Present Simple |
Читання голосних у відер.складі |
A poem |
Впр.1,с.21Впр.2,с.22 |
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
||||||||||||||||
7 |
17.09
17.09 |
Порівняння |
|
Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами |
|
|
ЛО теми |
As…as or not so…as |
Читання голосних у закр.складі |
Is it good to have many friends? |
Answer the questions |
Broken senten-ces |
Впр. 1, с. 25 |
Написати 5 речень порівнянь |
||||||||||||||||
8
|
20.09
19.09 |
Чи ти справжній друг?
|
|
Дотримується толерантності у спілкуванні |
|
|
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
[w] |
Pupils’ answers |
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28
|
||||||||||||||||
9 |
21.09
21.09 |
Написання листа другу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті |
|
ЛО теми |
Tenses |
[t],[d] |
Song |
Впр. 1, с. 29 |
Letter sample |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
||||||||||||||||
10 |
24.09
24.09 |
Друзі в школі і дома |
|
Усвідомлює важливість пунктуальності |
|
|
|
Past continuous |
[g] |
|
|
Роздатковий матер. |
|
Нап.10речень про друж. |
||||||||||||||||
11 |
27.09
26.09
|
Моя школа |
|
Оцінює шкільні правила |
|
|
|
|
Oo[u],[u:] |
|
Впр.1,с.46 |
|
|
Написати розповідб про школу. |
||||||||||||||||
12 |
28.09
28.09 |
Значення дружби |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості і групи |
|
|
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Ea[i] |
My best friend |
Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47 |
Впр.4,с.47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
||||||||||||||||
13 |
1.10
1.10 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт.матер |
||||||||||||||||
Unit 2: Healthy lifestyle |
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
4.10
3.10 |
Здоровий спосіб життя |
|
|
Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я |
Розуміє цінність здоров’я для матеріального благополуччя людини |
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
Tenses |
Ar[a:] |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр.7,с.32 |
Впр. 4, с. 31 |
||||||||||||||||
15 |
5.10
5.10 |
Здорові звички |
|
|
Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоров’я |
|
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
Or[o] |
Впр. 4б, с. 35 |
Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35 |
Впр.3,с34 |
Впр. 6, с. 36 |
Впр. 7, с. 36 |
||||||||||||||||
16 |
8.10
8.10 |
Бути здоровим важливо
|
|
|
Демонструвати розуміння режиму дня на здоров’я |
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Ck[k] |
Why is exercising wise? |
What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38
|
Впр. 7, с. 39 |
||||||||||||||||
17 |
11.10
10.10 |
Що робити,щоб бути здоровим. |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
indoor, outdoor |
|
C[s],[k] |
Poem |
|
|
Впр.,4 с.38
|
|
||||||||||||||||
18 |
12.10
12.10 |
Який ти? |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр. 2б, с. 41 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 |
Впр.4,с. 42 |
Впр. 3, с. 41 |
||||||||||||||||
19 |
18.10
17.10 |
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.
|
Розуміє вплив екології на здоровєя людини |
|
|
|
Vocabulary box p. 43 |
Tenses |
Er[ᴣ:] |
Video |
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 |
Впр.7б)с.44 |
Впр. 8, с. 44 |
||||||||||||||||
20 |
19.10
19.10 |
Написання електронних листів. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Song |
Compo-nents of healthy lifestyle |
Впр. 1, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 3, с. 45 |
||||||||||||||||
21 |
22.10
22.10 |
Спорт і здоров’я. |
Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток |
Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби |
Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом |
|
|
|
Ir[ᴣ:] |
|
Впр.8,с.50 |
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, |
|
Впр.9, с.51, |
||||||||||||||||
22 |
25.10
24.10 |
У тебе здоровий спосіб життя? |
|
|
|
|
ЛО теми |
Giving advice |
Ch[tʃ] |
Poem |
Впр.11,с.52 |
Впр.10с.51 |
Впр.12,с.53 |
Впр. 13, с. 53 |
||||||||||||||||
23 |
26.10
26.10 |
Домашнє читання |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely |
Tenses |
|
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57 |
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56 |
Впр. 2, с. 56 |
Впр. 7, с. 57 |
||||||||||||||||
24 |
5.11
5.11 |
Повторення матеріалу |
|
|
|
|
|
РЗ |
||||||||||||||||||||||
25 |
8.11
7.11 |
Контрольна робота№2 |
|
|
|
|
|
Повтор.матеріалу |
||||||||||||||||||||||
Unit 3: What’s your school like? |
||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
9.11
9.11 |
Який вигляд має твоя школа? |
Обговорює участь в шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі у шкільному житті |
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Sh[ʃ] |
Впр.2, с.62 |
Впр.1,с.62 |
Впр.4,с.63 |
Впр.3,с.63 |
Впр. 5, с. 63 |
||||||||||||||||
27 |
12.11
12.11 |
Може завтра піде дощ |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
|
Dialogues |
Впр. 2, с. 65 |
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64 |
Впр.4-5,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
||||||||||||||||
28 |
15.11
14.11 |
Школи у Великій Британії |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary |
|
|
British schools |
Впр.1а)с.68 |
Впр.1б)с.68 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
||||||||||||||||
29 |
16.11
16.11 |
Школи у Великій Британії |
|
Пропонує варіанти участі у житті класу |
|
|
typical, to take an exam |
|
X[ks] |
|
Впр.3-4,с.70 |
|
|
Розпов. Про школи в ВБ |
||||||||||||||||
30 |
19.11
19.11 |
Обладнання моєї школи. |
|
|
Обговорює значення виконання правил поведінки для здоров’я |
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead |
Tenses |
U[u],[Λ] |
Dan’s opinion about his school |
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75 |
Впр.6,с.71Впр.1,с.73 |
Впр.8,с.73 Впр.2,с.77 |
Впр. 7, с. 73 |
||||||||||||||||
31 |
22.11
21.11 |
Моє шкільне життя. |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному середовищі |
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
|
Song |
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.6,с.76 |
Впр.4,с75 Впр.1,с. 77 Впр.8,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
||||||||||||||||
32 |
23.11
23.11 |
Контрольна робота№3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Unit 4 Are You a Good Team? |
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
26.11
26.11 |
Наші вчителі. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian |
|
Th[Θ] |
My favorite teacher |
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84 |
Впр.3б)с.81 |
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83 |
||||||||||||||||
34 |
29.11
28.11 |
Чи щаслива ти людина? |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості і групи |
|
|
ЛО теми |
Past Continuous |
|
Pupils’ answers |
Впр. 3, с. 85 |
Впр. 1, с. 84 |
Впр.2,с. |
Впр. 5, с. 86 |
||||||||||||||||
35 |
30.11
30.11 |
Люди.які мене підтримують |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
|
ЛО . що описують людей |
|
G[dᴣ] |
Монолог. |
|
|
85Впр.4,с.86 |
Розповідь |
||||||||||||||||
36 |
3.12
3.12 |
Я і суспільство |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Present perfect |
Y[i],[ai] |
Впр. 1, с. 87 |
|
|
Гр.. Галицинский |
РЗ |
||||||||||||||||
37 |
6.12
5.12 |
Що я можу зробити для інших? |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
responsible, |
Present perfect |
Qu[kw] |
|
|
Впр.1а)с.87 |
Гр.. Галицинский |
РЗ |
||||||||||||||||
38 |
7.12
7.12 |
Це змушує мене почуватися краще
|
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88 |
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90 |
Впр.8, с.90 |
Впр.3,с.88 |
Впр.7,с.89 |
||||||||||||||||
39 |
10.12
10.12 |
Ти щасливий в школі |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я |
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
Ng[ɧ] |
Впр.4,с.94 |
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96 |
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.93 |
||||||||||||||||
40 |
13.12
12.12 |
Моє навчання у школі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
ЛО теми |
Past Continuous Should, must, have to |
|
Song |
Впр.5с)с.102 |
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100 |
Впр.2, с.98 Впр.4, с.100 |
Впр. 9, с. 105 |
||||||||||||||||
41 |
14.12 14.12 |
Контрольна робота№4 |
||||||||||||||||||||||||||||
42 |
17.12
17.12 |
Контроль аудіювання |
Повторити лексику
|
|||||||||||||||||||||||||||
43 |
20.12 19.12 |
Контроль говоріння |
Повторити правила |
|||||||||||||||||||||||||||
44 |
21.12 21.12 |
Контроль читання |
Повторити мовленнєві зразки
|
|||||||||||||||||||||||||||
45 |
24.12 24.12 |
Контроль письма |
Написати план зимових канікул |
|||||||||||||||||||||||||||
46 |
27.12 26.12 |
Моя сучасна школа |
||||||||||||||||||||||||||||
47 |
28.12 28.12 |
Узагальнення і повторення |
||||||||||||||||||||||||||||
48 |
29.12 29.12 |
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||||