Календарно-тематичне планування на ІІ семестр Prepare 6 вчитель Андрусишин У.Б.

Про матеріал
Підготувала вчитель англійської мови Андрусишин Уляна Богданівна. Матеріал призначений для викладання у ЗЗСО.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік _2023-2024        Семестр____ІI______ Вчитель: Андрусишин Уляна Богданівна

Клас:6         Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Eating Out

46

08.01.

 

08.01.

Їжа, напоїта ресторани

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

 

 

 

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови.

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

•Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chickenlegs

cola

cream

freshvegetables

grapes

lemonade

mineralwater

pasta with tomatosauce

mushroom

salad

softdrinks

strawberry

 

Вивчити слова с.64 на диктант

47

09.01.

09.01.

Їжа, напоїта ресторани

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

Словниковий диктант

Вивчити слова с.128Роздыл 11

48

10.01.

 

10.01.

Вулична їжа

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli

friedonions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilledmeat

curry

chips

Словниковий диктант

Впр.07,66 письм.вивчити слова в.1,с.66

49

11.01.

12.01.

Вулична їжа

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

звуки/ʌ/ і /ɒ/

Самостійна робота

Повторити вивчену лексику Розділ 11

The Latest Technology

50

15.01

 

15.01.

Електронні гаджети

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

•Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitnesstracker

gamesconsole

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

Вивчити слова с.128

51

16.01.

 

16.01.

Електронні гаджети

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметникинайвищогоступеняпорівняння.

Словниковий диктант

Впр.3,4.с.69

52

17.01.

 

17.01.

Комп'ютери та інтернет

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

•Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

Відровісти на запитання с.71 письмово

53

18.01.

 

19.01.

Комп'ютери та інтернет

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендаціїз приводу використання та можливостей гаджета.

 

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

Написати другу лист з порадами про гаджет

Life Skills. ICT literacy

54

22.01.

 

 

22.01.

Створення блогу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

• оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

•Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують;

•Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

specialdays and holidays

sports

travel

 

Розробка Проєкту за темою

55

23.01.

 

 

23.01.

Створення блогу

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

ділятьсясвоїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

Повторити вивчену лексику

56

24.01.

 

24.01.

Всесвітня мережа інтернет. Систематизація та узагальнення знань.                                                                                                         Впр.3,с.75

Healthy Bodies

57

25.01.

 

26.01.

Захворювання

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eyehurts

cold

headache

paininmyfoot.

sick

brokenarm

toothache

stomachache

 

Вивчити слова в.1,с.76

58

29.01.

 

29.01.

Захворювання

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

Словниковий диктант

Впр.3,4,с.77.

59

30.01.

 

30.01.

Здоров’я

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

Впр.2.с.79

60

31.01.

 

31.01.

Здоров'я

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.Самостійна робота

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

Впр.1,с.79 письмово.

GettingAroundtheTown

61

01.02.

 

02.02.

Місця міста

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

•Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображеньпро різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

busstops

a playground

a roundabout

streets

trafficlights

 

Вивчити слова с.80.

62

05.02.

 

05.02.

Місця міста

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Приймен-ники місця. Словниковий диктант

В.5,с.81

63

06.02.

 

06.02.

Місця міста

•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

В.2,3,с.83 письмово

64

07.02.

 

07.02.

Місця міста

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складені іменники

 

Підготувати проект про моє місто

Culture. Ukraine. Natural Attractions

65

08.02.

 

09.02.

Природні визначні пам'яткиУкраїни.

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів;

•Розуміютьвпливроботи на життя людини;

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Розробка проєкту

66

12.02

 

12.02.

Природні визначні пам'яткиУкраїни.

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

Захист проекту

Впр.1,2,3,с.84

67

13.02.

13.02.

Природні визначні пам'яткиУкраїни.

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

 

 

 

Впр.9,с.85

68

14.02.

 

14.02.

Природні визначні пам'яткиУкраїни.

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

Повторити вивчену лексику

Mysteries in Nature

69

15.02.

 

16.02.

Географічні особливості

Описує простими мовними засобамиулюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Зорове сприймання,співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

Вивчити слова на диктант

70

19.02.

 

19.02.

Географічні особливості

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Pastcontinuous Словниковий диктант

Впр.3,с.88

71

20.02.

 

20.02.

Погода

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

Говоріння в.1,с.89письмово.

72

21.02.

 

21.02.

Погода

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

Самостійна робота

Описати сьогодніш-ню погоду

AmazingAnimals

73

22,02.

 

23.02.

Тварини

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

•Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості;

•Закликаютьінших до бесіди;

•Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

Вивчити слова письмово

74

26.02.

 

26.02.

Тварини

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

Словниковий диктант

Описати якусь тваринку

75

27.02.

 

27.02.

Тварини

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті.

Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння.

 

 

Впр.5,с.91 письмово

76

28.02

 

28.02.

Тварини

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Написання історії.

Фразові дієслова.Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

В.3,с.92 письмово

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

77

29.02.

 

01.03.

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюютьпроєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначаютьдокази та їхнюнадійність;

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

• оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

Скласти речення які тварини тобі подобаються

78

04.03.

 

04.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Презентація проєкту

 

 

Повторити вивчену лексику теми

79

05.03.05.03.

Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101

WhatAre You Watching?

80

06.03.

 

06.03.

Телебачення та розваги

Можуть поділитись інформацією проулюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

ondemand

on TV

programme

records

remotecontrol

stream

talentshow

thenews

 

Вивчити слова письмово

81

07.03.08.03.

Телебачення та розваги

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

 

Future with going to Словниковий диктант

Склсти речення за зразками

82

11.03.

 

11.03.

Телебачення та розваги

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

•ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

Орисати улюблену телепередачу

83

12.03.

 

12.03.

Телебачення та розваги

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

Повторити вивчену лексику

Magazines And Books

84

13.03.

 

13.03.

Журнали, книги, вистави та фільми

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

•демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів;

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

Вивчити слова

85

14.03.

 

15.03.

Журнали, книги, вистави та фільми

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

Словниковий диктант

Впр.2,3с.155

86

18.03.

 

18.03.

Журнали, книги, вистави та фільми

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека:розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

Намалювати улюбленого героя та описати його

87

19.03.

 

19.03.

Журнали, книги, вистави та фільми

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

Розповідь про улюбленого героя

as, because, so та when

Переписати зразки речень на с.131

Culture. British TV Around The World

88

20.03.

 

20.03.

Британські телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюютьсвої та іншісуспільніриси;

•Розуміютьвпливрізних культур на власнежиття;

Сприймання письмового тексту протелевізійні програми.

 

scubadiving

naturalhabitat

miss

planet

acrobatics

 

Вивчити слова письмово

89

21.03.

 

22.03.

Британські телепрограми

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

 

Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка.

 

Словниковий диктант

Переказувати факти с.106

90

01.04.

 

01.04

Британські телепрограми

Планують розклад телепрограм.

 

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми.

Перегляд відео.

Переказ фактів про Британські телепередач-чі

 

Самостійна робота

Впр.8,с.107

91

02.04.

 

02.04.

Британські телепрограми

Планують розклад телепрограм і

презентують його класу.

 

 

 

 

Захист проектів

Розділ 18,с.131 письмово

SchoolCanBeFun!

92

 

 

03.04.

 

03.04.

У школі

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність:

•усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

Спілкування:

•демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів;

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

Словіниковий диктант

Слова с.132

Письмово

93

04.04.

 

05.04.

У школі

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимоваhave to / has to

have to / don’t have to

Словникокий диктант

Скласти речення з модальними дієсловами

94

08.04.

08.04

У школі

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

Намалювати свою школу і описати її.

95

09.04.

09.04

У школі

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Розповідь про школу з опорою на малюнок

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя.

Schoolcollocations

 

Повторити вивчену лексику

Families

96

10.04.

10.04.

 

 

Сім’я

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризуватиінформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

 

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

Вивчити слова

97

11.04.

12.04.

 

Моя сім’я

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

Словниковий диктант

Впр.2,3 с.157 письмово

98

15.04.

15.04.

Брати і сестри

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

Повторити розповідь про сім ю.

99

16.04.

16.04.

Сім’я

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

Скласти 6 реч. зі ступеннями порівняння прикметників

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

100

17.04.

 

17.04.

Емоційні навички

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

•Можутьстворитипереконливий постер чи веб-сторінку, користуючисьвласнимитворчимиідеями;

• Послуговуютьсяуявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіямисучасностічиісторичногоминулого, а такожрізнихідей;

 

Критичне мислення:

• визначаютьдокази та їхнюнадійність;

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

• оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

Вивчити слова

101

18.04.

 

19.04.

Емоційні навички

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

Словниковий диктант

Впр.7,с.117

102

22.04.

 

22.04.

Родинні зв' язки

 

 

 

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Складання речень

Намалювати родинне дерево

103

23.04

 

23.04.

Побут у моїй родині.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

 

 

 

 

 

Вивчити слова

104

24.04.

24.04.

Наші родинні свята.

 

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

 

 

Словниковий диктант

Написвти про день народження одного члена сім ї

105

25.04.

 

26.04.

Мої батьки.

 

 

 

 

 

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Складання речень.

Розповісти про своїх батьків

106

29.04.

29.04.

Мій дім- моя фортеця.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

 

 

 

Present Simple у розповідних реченнях.

 

 

 

Намалювати свій дім.

107

30.04.

 

30.04.

Суперечки у сім' ї.

 

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

 

Must/

mustn't

 

 

Складання запитань.

Скласти діалог за темою.

108

01.05.

01.05.

У сімейному колі спілкування.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

 

 

 

 

 

 

Складання діалогів.

В.3,с.157 письмово

109

02.05.

03.05.

Характери моїх батьків.

 

 

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

 

 

 

Розділ 18 с131 на диктант

110

06.05.

 

06.05.

Мій дім.

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

 

 

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

 

 

Словниковий диктант

Впр.4,с.116 письмово

111

07.05.

07.05.

Моє помешкання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати проект с 117

112

08.05.

 

08.05.

Моя вулиця.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Відповіді на запитання про вулицю.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання тексту на слух та візуально про вулицю.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Захист проектних робіт

Впр.2,с.115

113

09.05.

10.05.

Мої домашні обов 'язки.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

 

 

 

 

Модальні дієслова.Тренувальні вправи.

Скласти бокс домашніх обов язків.

114

13.05.

 

13.05.

 Домашні улюбленці.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

 

 

 

 

 

 

Описові речення.

Описати домашнього улюбленця.

115

14.05.

14.05.

Друзі моєї сі-  м' ї.

 

Відповіді на запитання про сім’ю.

 

 

 

Презентація малюнків та опису дом.улюбленця.

Future Simple will-won't

 

Впр.3,с.118

116

15.05.

 

15.05.

Мої найкращі друзі.

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

 

 

 

 

 

Future Simple will-won't

 

Впр.1,2 с.119

117

16.05.

17.05.

Літні канікули.

 

 

 

 

 

 

Future Simple will-won't

Складання речень.

Описати свої літні канікули.

118

20.05.

20.05.

Контроль аудіювання

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

119

21.05.

21.05.

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

120

22.05.

22.05.

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

Повторити лексико-граматичний матеріал

121

23.05.

24.05.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

122

27.05.

27.05.

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити розділи 1-10

123

28.05.

28.05.

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити розділи 11-20

125

29.05.

29.05.

Підсумковий      

урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

126

30.05.

31.05.

 

Узагальнюю-чий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
2 січня
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку