НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік _2023-2024 Семестр____ІI______ Вчитель: Андрусишин Уляна Богданівна
Клас:6 Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Семестр IІ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eating Out |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
08.01.
08.01. |
Їжа, напоїта ресторани |
Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.
|
Питання і відповіді щодо улюбленої їжі. Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови. Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). •Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні. |
Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби. |
burger chickenlegs cola cream freshvegetables grapes lemonade mineralwater pasta with tomatosauce mushroom salad softdrinks strawberry |
|
Вивчити слова с.64 на диктант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
09.01. 09.01. |
Їжа, напоїта ресторани |
Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей. |
Зорове сприймання тексту з порівнянням. |
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Порівняльні прикметники Словниковий диктант |
Вивчити слова с.128Роздыл 11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
10.01.
10.01. |
Вулична їжа |
Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.
|
Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео. |
Розповідь про вуличну їжу. |
noodles chilli friedonions omelette seafood pancakes sweets grilledmeat curry chips |
Словниковий диктант |
Впр.07,66 письм.вивчити слова в.1,с.66 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
11.01. 12.01. |
Вулична їжа |
Створення діалогу з партнером про вуличну їжу. |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
Розмова з партнером про вуличну іжу. |
звуки/ʌ/ і /ɒ/ |
Самостійна робота |
Повторити вивчену лексику Розділ 11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The Latest Technology |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
15.01
15.01. |
Електронні гаджети |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. Розповідає про свої гаджети та їх використання. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
•Підприємливість та технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі. |
Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн. Зорове сприймання тексту. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
e-reader fitnesstracker gamesconsole headphones keyboard laptop mouse printer screen smartphone speaker tablet |
|
Вивчити слова с.128 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
16.01.
16.01. |
Електронні гаджети |
Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.
|
|
Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння. |
Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння. |
Прикметникинайвищогоступеняпорівняння. Словниковий диктант |
Впр.3,4.с.69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
17.01.
17.01. |
Комп'ютери та інтернет |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові. |
Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
•Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання. Безпечна поведінка онлайн. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім. |
|
|
Відровісти на запитання с.71 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
18.01.
19.01. |
Комп'ютери та інтернет |
Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендаціїз приводу використання та можливостей гаджета.
|
Сприймання на слух тексту. |
Написання листа другові з порадами про гаджет. |
digital download machine memory save software virus |
|
Написати другу лист з порадами про гаджет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Life Skills. ICT literacy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
22.01.
22.01. |
Створення блогу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі. |
Презентація створеного проєкту Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Критичне мислення: • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій; • оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: •Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують; •Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання тексту на слух. |
|
activities animals fashion food life experiences music specialdays and holidays sports travel |
|
Розробка Проєкту за темою |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
23.01.
23.01. |
Створення блогу |
Пишуть і розробляють публікацію в блозі та ділятьсясвоїм постом з іншими учнями. |
Зорове сприймання тексту про створення блогу. |
Написання і презентація проєкту |
|
|
Повторити вивчену лексику |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
24.01.
24.01. |
Всесвітня мережа інтернет. Систематизація та узагальнення знань. Впр.3,с.75 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Healthy Bodies |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
25.01.
26.01. |
Захворювання |
Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я. |
Запитання і відповіді про здоров’я. |
Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Критичне мислення: • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;
|
Прослуховування аудіо про види захворювань. |
Розмова про погані звички для здоров’я. |
temperature eyehurts cold headache paininmyfoot. sick brokenarm toothache stomachache |
|
Вивчити слова в.1,с.76 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
29.01.
29.01. |
Захворювання |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. |
Зорове сприймання тексту про захворювання.
|
Побудова діалогу лікар – пацієнт. |
Вимова беззвучних приголос-них. |
should / shouldn’t Словниковий диктант |
Впр.3,4,с.77. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
30.01.
30.01. |
Здоров’я |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про біг та його користь. Поради щодо покращення свого життя. |
Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків. |
|
Здоров’я |
|
Впр.2.с.79 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
31.01.
31.01. |
Здоров'я |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
Сприймання тексту на слух.Самостійна робота |
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
Здоров’я |
|
Впр.1,с.79 письмово. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GettingAroundtheTown |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
01.02.
02.02. |
Місця міста |
Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.
|
Запитання і відповіді про різні місця у місті. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображеньпро різні місця міста. |
Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. |
bridges busstops a playground a roundabout streets trafficlights |
|
Вивчити слова с.80. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
05.02.
05.02. |
Місця міста |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі. |
Сприймання тексту на слух. |
Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць. |
|
Приймен-ники місця. Словниковий диктант |
В.5,с.81 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
06.02.
06.02. |
Місця міста |
•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про подорож до Единбургу. |
Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання). |
Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу. Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру. |
Складання діалогів за представленою моделлю. |
Фрази для проведення дозвілля. |
|
В.2,3,с.83 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
07.02.
07.02. |
Місця міста |
Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
Сприймання тексту про різні місця в місті на слух. |
Написання короткого повідомлення про відомі місця. |
Складені іменники |
|
Підготувати проект про моє місто |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Culture. Ukraine. Natural Attractions |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
08.02.
09.02. |
Природні визначні пам'яткиУкраїни. |
Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України. |
Опис природних пам’яток України.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів; •Розуміютьвпливроботи на життя людини; |
Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України. |
|
forest river lake sea mountain cave hill waterfall |
|
Розробка проєкту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
12.02
12.02. |
Природні визначні пам'яткиУкраїни. |
Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни. |
|
Розповідь про відомі місця країни та їх опис. |
|
Захист проекту |
Впр.1,2,3,с.84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
13.02. 13.02. |
Природні визначні пам'яткиУкраїни. |
Можуть розповісти про визначні пам’ятки України. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни. |
|
|
|
Впр.9,с.85 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
14.02.
14.02. |
Природні визначні пам'яткиУкраїни. |
Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні. |
Презентація проєкту. |
|
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Повторити вивчену лексику |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mysteries in Nature |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
15.02.
16.02. |
Географічні особливості |
Описує простими мовними засобамиулюблені місця або речі пов’язані з природою. |
Розповідь про речі пов’язані з природою. |
Розвиток умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Зорове сприймання,співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми. |
|
cliff field island lake mountain river snow water |
|
Вивчити слова на диктант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
19.02.
19.02. |
Географічні особливості |
Зорове сприймання тексту про похід у гори. |
Обговорення подій, що стались в минулому. |
Вимова висхідної та спадної інтонації. |
Pastcontinuous Словниковий диктант |
Впр.3,с.88 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
20.02.
20.02. |
Погода |
Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією. |
Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс. |
Обгартовує та доносить свою думку за новою інформацією. |
|
|
Говоріння в.1,с.89письмово. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
21.02.
21.02. |
Погода |
Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі. |
|
Усний опис дивного створіння. |
Погода та погодні умови |
Самостійна робота |
Описати сьогодніш-ню погоду |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AmazingAnimals |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
22,02.
23.02. |
Тварини |
Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації. |
Розповідь про ставлення до тварин. |
Комунікативні уміння: •Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості; •Закликаютьінших до бесіди; •Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Огляд відео про диких домашніх тварин. |
Відповідь на запитання про різних тварин. |
bear chicken duck elephant insect lion monkey mouse rabbit rat |
|
Вивчити слова письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
26.02.
26.02. |
Тварини |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Опис минулих подій. |
Зорове сприймання тексту. |
Діалогічна бесіда-опис минулих подій. |
|
Past simple і past continuous Словниковий диктант |
Описати якусь тваринку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
27.02.
27.02. |
Тварини |
Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію. |
Опис тварин, їх умінь. |
Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. |
Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння. |
|
|
Впр.5,с.91 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
28.02
28.02. |
Тварини |
Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках. |
Сприймання на слух тексту про людей та тварин. |
Написання історії. |
Фразові дієслова.Вимова звуків /u:/ та /ʊ/ |
|
В.3,с.92 письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
29.02.
01.03. |
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проєкту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюютьпроєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Критичне мислення: • визначаютьдокази та їхнюнадійність; • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій; • оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприйняття тексту про захист тварин. |
|
|
|
Скласти речення які тварини тобі подобаються |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
04.03.
04.03.
|
Соціальна відповідальність |
Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
Презентація проєкту |
|
|
Повторити вивчену лексику теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
05.03.05.03. |
Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WhatAre You Watching? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
06.03.
06.03. |
Телебачення та розваги |
Можуть поділитись інформацією проулюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні. |
Порівняння різних видів телевізійних програм. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність;
|
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
Розповідь про улюблені телепередачі. |
cartoons channels fan live ondemand on TV programme records remotecontrol stream talentshow thenews |
|
Вивчити слова письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
07.03.08.03. |
Телебачення та розваги |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати. |
Зорове сприймання короткого тексту. |
Усний опис планів із залученням вивченої граматики |
|
Future with going to Словниковий диктант |
Склсти речення за зразками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
11.03.
11.03. |
Телебачення та розваги |
Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
|
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприймання тексту про талант-шоу. |
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Розваги |
|
Орисати улюблену телепередачу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
12.03.
12.03. |
Телебачення та розваги |
Описує простими мовними засобами розваги. |
Бесіда про улюблену програму на телебаченні. |
Сприймання тексту на слух про співаків. |
Розповідь про улюблене програму на телебаченні |
Розваги |
|
Повторити вивчену лексику |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Magazines And Books |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
13.03.
13.03. |
Журнали, книги, вистави та фільми |
Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку. |
Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми. |
Спілкування: •демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів; Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Огляд відео про книжки та журнали. |
Розповідь про улюблені книги та журнали. |
advertise-ment article cartoon headline information interview photograph review |
|
Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
14.03.
15.03. |
Журнали, книги, вистави та фільми |
Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності. |
Зорове сприймання тексту. Сприймання тексту на слух. |
Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. |
|
Making suggestions Словниковий диктант |
Впр.2,3с.155 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
18.03.
18.03. |
Журнали, книги, вистави та фільми |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. |
Здоров’я і безпека:розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок. |
Розповідь про книги та персонажів. Обґрунтування думки. |
|
|
Намалювати улюбленого героя та описати його |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
19.03.
19.03. |
Журнали, книги, вистави та фільми |
Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
Сприймання тексту на слух про радіо програму. |
Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. |
Розповідь про улюбленого героя |
as, because, so та when |
Переписати зразки речень на с.131 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Culture. British TV Around The World |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
20.03.
20.03. |
Британські телепрограми |
Дізнаються про британські телепрограми. |
Опис різних видів телепрограм. Розповідь про телепрограми представлені у Британії. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів; •Базуючись на фактах, порівнюютьсвої та іншісуспільніриси; •Розуміютьвпливрізних культур на власнежиття; |
Сприймання письмового тексту протелевізійні програми. |
|
scubadiving naturalhabitat miss planet acrobatics |
|
Вивчити слова письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
21.03.
22.03. |
Британські телепрограми |
Можуть розповісти про телепрограми Британії. |
|
Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка. |
|
Словниковий диктант |
Переказувати факти с.106 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
01.04.
01.04 |
Британські телепрограми |
Планують розклад телепрограм. |
|
Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми. Перегляд відео. |
Переказ фактів про Британські телепередач-чі |
|
Самостійна робота |
Впр.8,с.107 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
02.04.
02.04. |
Британські телепрограми |
Планують розклад телепрограм і презентують його класу. |
|
|
|
|
Захист проектів |
Розділ 18,с.131 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
SchoolCanBeFun! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
03.04.
03.04. |
У школі |
Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок. |
Опис активностей під час шкільних поїздок. Опис справ, які вони повинні та не повинні робити. |
Громадянська відповідальність: •усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди
Спілкування: •демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів; |
Зорове співвіднесення зображень зі словами. Сприймання тексту на слух. |
|
canoeing cooking on a fire dancing at a disco going on a nature walk going round a museum going to an amusement park sailing visiting a farm visiting an aquarium watching a show |
Словіниковий диктант |
Слова с.132 Письмово |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
04.04.
05.04. |
У школі |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером. |
Вимоваhave to / has to |
have to / don’t have to Словникокий диктант |
Скласти речення з модальними дієсловами |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
08.04. 08.04 |
У школі |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення різних шкіл та методів навчання. |
Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприйняття тексту. Відео огляд. |
Розповідь про свою школу, що подобається що ні. |
|
|
Намалювати свою школу і описати її. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
09.04. 09.04 |
У школі |
Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
Розповідь про школу з опорою на малюнок |
Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. |
Schoolcollocations |
|
Повторити вивчену лексику |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Families |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
10.04. 10.04.
|
Сім’я |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризуватиінформацію в таблиці. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.
Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;
|
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
aunt cousin grandchild granddaughter grandfather grandmother grandparent grandson nephew niece uncle |
|
Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
11.04. 12.04.
|
Моя сім’я |
|
Опис своєї родини за зразком. |
Вимова букви і |
Adverbs of manner Словниковий диктант |
Впр.2,3 с.157 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
15.04. 15.04. |
Брати і сестри |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Бесіда про членів родини. |
Зорове сприйняття тексту про родину. |
Розповідь по свою родину. |
Родина |
|
Повторити розповідь про сім ю. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
16.04. 16.04. |
Сім’я |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Прослуховування інтерв’ю дітей про родину. |
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
Adverbs of degree |
Скласти 6 реч. зі ступеннями порівняння прикметників |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
17.04.
17.04. |
Емоційні навички |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
Креативність: •Можутьстворитипереконливий постер чи веб-сторінку, користуючисьвласнимитворчимиідеями; • Послуговуютьсяуявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіямисучасностічиісторичногоминулого, а такожрізнихідей;
Критичне мислення: • визначаютьдокази та їхнюнадійність; • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій; • оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Зорове сприйняття тексту про дружбу. |
|
essential close mark advice alone friendship |
|
Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
18.04.
19.04. |
Емоційні навички |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
Словниковий диктант |
Впр.7,с.117 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
22.04.
22.04. |
Родинні зв' язки |
|
|
|
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
Складання речень |
Намалювати родинне дерево |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
23.04
23.04. |
Побут у моїй родині. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
|
|
|
|
|
Вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
24.04. 24.04. |
Наші родинні свята. |
|
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
|
|
Словниковий диктант |
Написвти про день народження одного члена сім ї |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
25.04.
26.04. |
Мої батьки. |
|
|
|
|
|
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
Складання речень. |
Розповісти про своїх батьків |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
106 |
29.04. 29.04. |
Мій дім- моя фортеця. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
|
|
|
Present Simple у розповідних реченнях. |
|
|
|
Намалювати свій дім. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
107 |
30.04.
30.04. |
Суперечки у сім' ї. |
|
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
|
Must/ mustn't |
|
|
Складання запитань. |
Скласти діалог за темою. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
108 |
01.05. 01.05. |
У сімейному колі спілкування. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
|
|
|
|
|
|
Складання діалогів. |
В.3,с.157 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
109 |
02.05. 03.05. |
Характери моїх батьків. |
|
|
|
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
|
|
|
Розділ 18 с131 на диктант |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
110 |
06.05.
06.05. |
Мій дім. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
|
|
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
|
|
Словниковий диктант |
Впр.4,с.116 письмово |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
111 |
07.05. 07.05. |
Моє помешкання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект с 117 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
112 |
08.05.
08.05. |
Моя вулиця. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Відповіді на запитання про вулицю. |
|
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання тексту на слух та візуально про вулицю. |
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
Захист проектних робіт |
Впр.2,с.115 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
113 |
09.05. 10.05. |
Мої домашні обов 'язки. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
|
|
|
|
Модальні дієслова.Тренувальні вправи. |
Скласти бокс домашніх обов язків. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
114 |
13.05.
13.05. |
Домашні улюбленці. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
|
|
|
|
|
|
Описові речення. |
Описати домашнього улюбленця. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
115 |
14.05. 14.05. |
Друзі моєї сі- м' ї. |
|
Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
|
|
Презентація малюнків та опису дом.улюбленця. |
Future Simple will-won't |
|
Впр.3,с.118 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
116 |
15.05.
15.05. |
Мої найкращі друзі. |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
|
|
|
|
|
Future Simple will-won't |
|
Впр.1,2 с.119 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
117 |
16.05. 17.05. |
Літні канікули. |
|
|
|
|
|
|
Future Simple will-won't |
Складання речень. |
Описати свої літні канікули. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
118 |
20.05. 20.05. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
119 |
21.05. 21.05. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
120 |
22.05. 22.05. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
121 |
23.05. 24.05. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
122 |
27.05. 27.05. |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити розділи 1-10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
123 |
28.05. 28.05. |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити розділи 11-20 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
125 |
29.05. 29.05. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
126 |
30.05. 31.05.
|
Узагальнюю-чий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||