Календарно тематичне планування навчального матеріалу «Математика» 6 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики у 6 класі на 2024 -2025 н.р. (6 годин на тиждень, 210 годин на рік. Математика: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти/ автор: Джон Ендрю Біос, рекомендований МОН України (наказ від 08.02.2022 № 140) та модельною навчальною програмою «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики для 6 класу

на 2024-2025 н/р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна програма з математики для учнів 6 класів, створена на основі Модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В.).

 

  Математика: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (у двох частинах)/ автор: Джон Ендрю Біос, рекомендований МОН України (наказ від 08.03.2023 № 254)

 

* - додаткові теми, які є не обов’язковими за програмою (вчитель на власний розсуд визначає чи опрацьовувати даний матеріал)

 

 

 

 

6 годин на тиждень / 210 год на рік

 

№ з/п

Тема, зміст навчального матеріалу

Кіль-ть годин

Дата

Д/З

І семестр (16 тижнів, 96 уроків)

Розділ 1. Натуральні числа та дії з ними (повторення) (6 год.)

Очікувані результати: Записує числа до 10 000 000 цифрами і буквами.

Визначає розряд, в якому знаходиться кожна цифра.

Продовжує числові послідовності.

Порівнює  числа в межах 10 000 000.

Використовує знаки <,> для порівняння чисел.

Округлює числа до заданого розряду.

Додає та віднімає натуральні числа до 10 000 000.

Виконує множення та ділення натуральних чисел в стовпчик.

Розв’язує завдання, які містять дужки і декілька дій, використовує правило «ПоДуМноДіДоВі».

Читає та розуміє тексти математичного змісту.

Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

1.

Впорядкування та округлення чисел. Числові послідовності

1

 

 

2.

Додавання і віднімання натуральних чисел

1

 

 

3.

Множення і ділення на 10, 100, 1000

1

 

 

4.

Множення і ділення на двоцифрове число

1

 

 

5.

Виконання кількох дій

1

 

 

6.

Контрольна робота № 1 (діагностувальна)

1

 

 

   7

Аналіз контрольної роботи.

Проєкт «Оплата житлово-комунальних послуг»

 

 

 

Розділ 2. Подільність натуральних чисел  (15 год.)

Очікувані результати: Розуміє поняття «Дільники», «Кратні», «Прості числа», «Складені числа».

Знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10. Розв’язує вправи, що передбачають їх використання.

Вміє знаходити спільний дільник, спільне кратне, розкладати складене число на прості множники.

Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій.

8

Дільники і подільність

1

 

 

9-10

Ознаки подільності

2

 

 

11

Спільний дільник

1

 

 

12

Прості та складені числа

1

 

 

13

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 1

1

 

 

14

Розклад складеного числа на прості множники

1

 

 

15-16

Кратні. Спільне кратне

2

 

 

17-18

Розв’язування задач

2

 

 

19

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 2

1

 

 

20

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

21

Контрольна робота № 2

1

 

 

22

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

1

 

 

23

Проєкт «Рекламна акція»

 

 

 

Розділ 3. Звичайні дроби та дії  над ними (21 год.)

Очікувані результати: Відрізняє правильні, неправильні та мішані дроби.

Перетворює звичайні дроби в мішані дроби і навпаки.

Порівнює дроби з однаковими, різними знаменниками та мішані дроби.

Додає та віднімає дроби з однаковими, використовує властивості додавання..

Виконує множення та ділення звичайних дробів.

Вміє знаходити дріб від числа та число за його дробом.

Розв’язує задачі на декілька дій.

Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації.

Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

24

Звичайні дроби

1

 

 

25-26

Рівність дробів. Основна властивість дробу

2

 

 

27

Порівняння дробів

1

 

 

28

Додавання і віднімання дробів

1

 

 

29-30

Додавання і віднімання мішаних дробів

2

 

 

31-32

Розв’язування рівнянь

2

 

 

33

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 3

1

 

 

34-35

Множення дробів

2

 

 

36-37.

Ділення дробів

2

 

 

38-39

Розв’язування рівнянь

2

 

 

40

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 4

1

 

 

41-42

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

2

 

 

43-44

Розв’язування задач

3

 

 

45

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 5

1

 

 

46

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

47

Контрольна робота № 3

1

 

 

48

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

1

 

 

49

Проєкт «Плануємо розпорядок дня»

 

 

 

Розділ 4. Десяткові дроби та дії над ними  (15 год.)

Очікувані результати: Розуміє сутність поняття десяткового дробу.

Читає і записує десяткові дроби.

Перетворює звичайні дроби в десяткові і навпаки. Записує мішані дроби у вигляді десяткових дробів.

Впорядкує десяткові дроби.

Округлює десяткові дроби до зазначеного  розряду.

Додає та віднімає десяткові дроби.

Виконує множення і ділення десяткових дробів, в тому числі на 10, 100.

Розпізнає та інтерпретує числову інформацію.

Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій.

50

Тисячні. Запис тисячних

1

 

 

51

Розрядні доданки

1

 

 

52

Порівняння десяткових дробів

1

 

 

53

Перетворення десяткового дробу в звичайний або мішаний дріб

1

 

 

54

Перетворення звичайного та мішаного дробу  в десятковий дріб

1

 

 

55

Округлення дробів

1

 

 

56

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 6

1

 

 

57

Додавання тисячних. Віднімання тисячних

1

 

 

58

Множення десяткових дробів

1

 

 

59-60

Ділення десяткових дробів

2

 

 

61

Множення і ділення на 10, 100, 1000

1

 

 

62

Розв’язування задач

1

 

 

63

Розв’язування задач. Самостійна робота № 7

1

 

 

64

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

65

Контрольна робота № 4

1

 

 

66

Аналіз КР. Проєкт «Запрошуємо на розпродаж»

1

 

 

Розділ 5-6. Відсотки. Відношення і пропорції  (17 год.)

Очікувані результати: Розуміє сутність поняття відсотки.

Вміє знаходити відсоток від числа, відсоткове відношення двох чисел.

Розв’язує комбіновані сюжетні задачі.

Знає поняття «Відношення», «Пропорція». Наводить приклади пропорційних величин.

Розв’язує завдання з відношеннями.

Вміє застосовувати основну властивість пропорції.

Розв’язує задачі на пряму та обернену пропорційність.

Вміє працювати з масштабом.

Вирізняє у проблемній ситуації математичні дані.

Ухвалює рішення щодо вибору раціонального способу розв’язування проблеми.

Представляє математичну інформацію в різних формах (числовій, табличній тощо), аналізує її, робить висновки.

67

Аналіз контрольної роботи. Знаходження відсотку від числа

1

 

 

68

Відсоткове відношення двох чисел

1

 

 

69

Відношення

1

 

 

70-71

Відношення і пропорції

2

 

 

72

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 8

1

 

 

73-74

Сюжетні задачі

2

 

 

75

Основна властивість пропорції

1

 

 

76-77

Пряма та обернена пропорційність

2

 

 

78

Масштаб

1

 

 

79-80

Розв’язування задач

2

 

 

81

Розв’язування задач. Самостійна робота № 9

1

 

 

82

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

83

Контрольна робота № 5

1

 

 

84

Аналіз КР. Інтегрований модуль «Математика у світі природи та мистецтва»

1

 

 

85

Проєкт «Круті слайми-яскраві емоції»

1

 

 

Розділ 7. Коло, круг (10 год.)

Очікувані результати: Доречно використовує математичні поняття. Розрізняє: коло і круг.

Вимірює довжини відрізків,  градусні міри кутів, користується креслярськими інструментами для розв’язування проблемної ситуації.

Розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі.

Визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації

86

Поняття кола і круга. Радіус і діаметр 

1

 

 

87

Довжина кола, дуга

1

 

 

88

Плаща круга. Круговий сектор

1

 

 

89

Розв'язування сюжетних задач

1

 

 

90

Проєкт "Містечко числа Пі"

1

 

 

91

Розв’язування врав і задач

1

 

 

92

Розв’язування задач

1

 

 

93

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота № 10

1

 

 

94

Розв’язування задач

1

 

 

95

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

96

Контрольна робота № 6

1

 

 

ІІ семестр (19 тижнів, 114 год)

Розділ 8. Дані та ймовірність (12 год.)

Очікувані результати: Вміє будувати кругову діаграму.

Записує, читає та представляє дані у табличній та графічній формах.

Перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми, аналізує її, робить висновки.

Знає поняття «Ймовірність події».

Вміє застосовувати комбінаторні правила додавання і множення для обчислення ймовірностей події, знаходити середнє значення величини.

97

Аналіз контрольної роботи. Кругова діаграма.

1

 

 

98

Ймовірність події.

1

 

 

99

Застосування комбінаторних правил додавання і множення для обчислення ймовірностей події.

1

 

 

100

Розв’язування задач. Самостійна робота № 11.

1

 

 

101

Розв’язування вправ.

*Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

1

 

 

102-103

Розв’язування задач.

 

2

 

 

104

Розв’язування задач. Самостійна робота № 12.

1

 

 

105

Проєкт «Гральний кубик – цікаве заняття»

1

 

 

106

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

107

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

108

Контрольна робота № 7

1

 

 

Розділ 9. Цілі числа та дії над ними (15 год.)

Очікувані результати: Розуміє поняття «від’ємні числа», «цілі числа», «модуль числа».

Наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих чисел.

Вміє додавати та віднімати,

множити і ділити цілі числа.

Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій

109

Аналіз контрольної роботи. Від’ємні та додатні числа. Цілі числа. Координатна пряма.

1

 

 

110

Цілі та протилежні числа

1

 

 

111

Модуль числа

1

 

 

112

Додавання та віднімання цілих чисел

1

 

 

113

Розв’язування вправ

1

 

 

114

Множення і ділення цілих чисел

1

 

 

115

Виконання кількох дій

1

 

 

116

Розв’язування вправ. Самостійна робота №13

1

 

 

117

Властивості додавання та множення

1

 

 

118

Розв'язування сюжетних задач

1

 

 

119

Розв’язування задач.

1

 

 

120

Проєкт «Від’ємні числа в нашому житті»

1

 

 

121

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 14.

1

 

 

122

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

123

Контрольна робота № 8.

1

 

 

Розділ 10. Раціональні числа та дії над ними (17 год.)

Очікувані результати: Розуміє поняття «Раціональні числа».

Наводить приклади раціональних чисел.

Вміє порівнювати раціональні числа,

додавати і віднімати, множити і ділити раціональні числа.

Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації.

Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

124

Аналіз контрольної роботи. Раціональні числа.

1

 

 

125

Порівняння раціональних чисел.

1

 

 

126

Додавання раціональних чисел.

1

 

 

127

Віднімання раціональних чисел.

1

 

 

128

Розв’язування вправ

1

 

 

129

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 15.

1

 

 

130

Множення раціональних чисел

1

 

 

131

Розв’язування вправ

1

 

 

132

Ділення раціональних чисел

1

 

 

133

Розв’язування вправ

1

 

 

134

Розв’язування сюжетних задач

1

 

 

135

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

136

Розв’язування задач. Самостійна робота № 16.

1

 

 

137

Розв’язування задач.

1

 

 

138

Проєкт «Географія України»

1

 

 

139

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

140

Контрольна робота № 9.

1

 

 

Розділ 11. Напрямок (10 год.)

Очікувані результати: Розуміє поняття «Напрямок».

Вміє визначати напрямок за чотирьохточковим і восьмиточковим компасом.

Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій.

141

Аналіз контрольної роботи. Напрямок.

1

 

 

142

Чотирьохточковий компас.

1

 

 

143

Восьмиточковий компас.

1

 

 

144

Розв’язування вправ.

*Координатна площина.

1

 

 

145

Розв’язування вправ.

1

 

 

146

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 17.

1

 

 

147

Проєкт «Вивчаємо карти»

1

 

 

148

Розв’язування вправ.

1

 

 

149

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

150

Контрольна робота № 10.

1

 

 

Розділ 12. Кути і чотирикутники (12 год.)

Очікувані результати: Розуміє поняття «Кут».

Вміє називати, знаходити кути, зокрема в трикутнику, чотирикутнику.

Вміє будувати паралелограм, знаходити периметр в площу складених фігур.

Відбирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовності дій з математичними об’єктами для виокремлення проблеми і розв’язування проблемних ситуацій

151

Аналіз контрольної роботи. Кути трикутника.

1

 

 

152

Чотирикутники

1

 

 

153

Побудова паралелограма.

1

 

 

154

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

155

Розв’язування задач. Самостійна робота № 18

1

 

 

156

Периметр і площа складених фігур.

1

 

 

157

Розв’язування задач

1

 

 

158

Розв’язування задач. Самостійна робота № 19

1

 

 

159

Проєкт «Ігрова зона»

1

 

 

160

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

161

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

162

Контрольна робота № 11.

1

 

 

Розділ 13. Просторові геометричні фігури (12 год)

Очікувані результати: Розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі.

Вміє знаходити об’єм куба, прямокутного паралелепіпеда, циліндра.

Визначає об’єм рідини, розв’язує задачі.

Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними методами.

Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблеми, виокремленої із проблемної ситуації.

163

Аналіз контрольної роботи. Об’ємні фігури. Розгортки об’ємних фігур

1

 

 

164

Уявлення про площу поверхні

1

 

 

165

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 20

1

 

 

166

Об’єм куба, прямокутного паралелепіпеда, циліндра.

1

 

 

167

Розв’язування вправ

1

 

 

168

Об’єм рідини. Одиниці об’єму.

1

 

 

169

Розв’язування сюжетних задач

1

 

 

170

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 21

1

 

 

171

Розв’язування вправ

1

 

 

172

Проєкт «Плануємо аквапаті»

1

 

 

173

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

174

Контрольна робота № 12

1

 

 

Розділ 14. Вимірювання величин (9 год)

Очікувані результати: Розуміє поняття «величина».

Знає одиниці вимірювання довжини, маси, об’єму.

Вміє перетворювати більші одиниці вимірювання в менші та навпаки.

Виконує перетворення результатів дій додавання і віднімання.

Виокремлює простіші проблеми у складі пропонованої проблемної ситуації.

175

Аналіз контрольної роботи. Перетворення більших одиниць вимірювання в менші.

1

 

 

176

Перетворення менших одиниць вимірювання в більші

1

 

 

177

Перетворення результатів дій додавання і віднімання

1

 

 

178

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 22

1

 

 

179

Розв’язування сюжетних задач

1

 

 

180

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 23.

1

 

 

181

Проєкт_14_«Числова послідовність Фібоначчі»

1

 

 

182

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

183

Контрольна робота № 13

 

1

 

 

Розділ 15. Алгебра (10 год)

Очікувані результати: Розрізняє числові та буквенні вирази.

Вміє спрощувати вирази.

Знає поняття «рівняння».

Вміє розв’язувати рівняння з цілими та раціональними числами.

Розв’язує сюжетні задачі за допомогою рівнянь.

Розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблеми, виокремленої із проблемної ситуації.

184

Аналіз контрольної роботи. Числові і буквені вирази.

1

 

 

185

Спрощення виразів.

1

 

 

186

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 24

1

 

 

187

*Рівняння.

1

 

 

188

* Розв’язування рівнянь з цілими та раціональними числами.

1

 

 

189

Розв’язування сюжетних задач за допомогою рівнянь.

1

 

 

190

Розв’язування вправ. Самостійна робота № 25

 

 

 

191

Розв’язування вправ

 

 

 

192

Проєкт «Біле золото Українських Карпат»

1

 

 

193

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

 

194

Контрольна робота № 14

1

 

 

Розділ 16. Повторення і систематизація знань (15 год.) 

Очікувані результати: Оперує числовими даними, геометричними об’єктами на площині та в просторі; розв’язує задачі, в тому числі прикладного (практичного) змісту; будує та досліджує найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретує та оцінює результати; прогнозує в контексті навчальних та практичних задач; використовує математичні методи у життєвих ситуаціях.

Розв'язує сюжетні задачі на: розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо); прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів; вміння розпоряджатись власними коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо.

195

Аналіз контрольної роботи. Повторення і систематизація знань з теми «Подільність натуральних чисел»

1

 

 

196

Повторення і систематизація знань з теми

«Звичайні дроби та дії  над ними»

1

 

 

197

Повторення і систематизація знань з теми

«Десяткові дроби та дії над ними»

1

 

 

198

Повторення і систематизація знань з теми

«Відсотки», «Відношення і пропорції»

1

 

 

199

Повторення і систематизація знань з теми

«Коло, круг»

1

 

 

200

Повторення і систематизація знань з теми

«Дані та ймовірність»

1

 

 

201

Повторення і систематизація знань з тем

«Цілі числа та дії над ними», «Раціональні числа та дії над ними»

1

 

 

202

Повторення і систематизація знань з тем

«Напрямок», «Кути і чотирикутники»

1

 

 

203

Повторення і систематизація знань з теми

«Просторові геометричні фігури»

1

 

 

204

Повторення і систематизація знань з теми

«Вимірювання величин»

1

 

 

205

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

206

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

 

207

Підсумкова контрольна робота 15

1

 

 

208

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

209

Проєкт 16 «Мапа думок»

1

 

 

210

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

docx
Додано
4 серпня 2024
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку