Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з етики в 5 класі

Про матеріал

Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі. Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет».

Перегляд файлу

Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі.

Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет».

Завдання навчального предмету «етика»:

  • поглиблювати знання учнів про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні  моральні норми та цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;
  • удосконалювати вміння керуватися в поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти доброзичливість, ввічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність та милосердя, відрізняти моральність та аморальність, дотримуватися етикетних норм у повсякденному житті, контролювати, оцінювати та регулювати свої взаємини з іншими, здійснювати вибір у складних життєвих ситуаціях, орієнтуючись на моральні цінності;
  • формувати позитивне ставлення й мотивацію до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому;
  • збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми;
  • стимулювати пізнавальний інтерес учнів до етичного знання основ моральної культури.

За програмою:

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-6 класи «Етика» - Х.: Видавнича група «Основа», 2005.

        Підручник:

  О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2005.

                             Зміст програмового матеріалу

  Дата

 Прим.

 

                                        5а, 5б, 5в класи

 

 

1

Що вивчає етика.

 

 

 

Тема 1. Чим керується людина у вчинках та поведінці.

 

 

2

Як розрізняють добро та зло?

 

 

3

Як наші вчинки впливають на життя.

 

 

4

Що означає бути вихованим.

 

 

5

Узагальнення.

 

 

6

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 2.Які правила визначають гармонію людини із собою та найближчим оточенням.

 

 

7

Що означає бути щасливим.

 

 

8

Чому не можна принижувати людську гідність.

 

 

9

Коли нам буває соромно.

 

 

10

Яке значення має для людини сім’я.

 

 

11

З чого починається дружба.

 

 

12

Як досягнути поваги в колективі.

 

 

13

Узагальнення.

 

 

14

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 3. Якими є моральні норми і правила співжиття у людському суспільстві

 

 

15

Як і чому виник етикет.

 

 

16

Якими є моральні норми українського народу.

 

 

17

Чому люди поважають звичаї, традиції і закони.

 

 

18

Якими є правила життя людей у суспільстві.

 

 

19

Що означає бути громадянином своєї держави.

 

 

20

З чого починається людська досконалість.

 

 

21

Узагальнення.

 

 

22

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 4. Що означає дотримуватися  норм етикету в повсякденному житті.

 

 

23

Як досягти успіху в спілкуванні.

 

 

24

У чому виявляється вміння користуватися мовним етикетом.

 

 

25

Як спілкуватися долаючи відстань.

 

 

26

Що можна прочитати в погляді.

 

 

27

Що означає бути вдягненим доречно.

 

 

 

28

Що означає бути вдягненим доречно.

 

 

29

Як треба поводитися в дні смутку та печалі.

 

 

30

Що таке етикет особливих випадків.

 

 

 

31

Що таке етикет особливих  випадків.

 

 

32

Узагальнення.

 

 

33

Тематичне оцінювання.

 

 

34

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

35

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ФЕДУНОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Планування
До підручника
Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
9967
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку