Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 6 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 6 класі відповідає оновленій програмі з предмету, містить пронумеровані теми уроків, практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту, домашні завдання, графи для запису дати та примітки.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування                                                                 навчального матеріалу з основ здоров’я                                                                            у 6 класі

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

 

Лиман Перший

2018

Основи здоров’я

6 клас

І семестр

(35 годин, 4 години – резервний час)

Тема

Практичні завдання

Дата

Примітка

Домашнє

завдання

Розділ 1. Здоров’я людини (4 год)

  1.  

Життя і здоров’я людини

Безпека життєдіяльності. Здоров’я і добробут. Життєві навички, сприятливі для здоров’я. Активне довголіття

Ризики і небезпеки

Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації. 

Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації.

 

 

 

Опрацювати §1

  1.  

Навколишнє середовище і здоров’я

Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища.

Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов.

Добір одягу за несприятливих погодних умов *.

 

 

Опрацювати §2

  1.  

Вплив техногенного середовища на здоров’я людини. Екологічні проблеми довкілля.

 

 

 

Опрацювати §3

  1.  

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек

Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек.

Складання пам’яток  захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)*

 

 

Опрацювати §4

Розділ 2. Фізична складова здоров’я (6 год)

  1.  

Харчування і здоров’я

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини.

Аналіз маркування харчових продуктів **

 

 

 

 

Опрацювати §5

  1.  

Особливість харчування у підлітковому віці. Харчові звички. Принципи  харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

Визначення збалансованості харчового раціону

 

 

Опрацювати §6

  1.  

Профілактика йододефіциту і діабету.

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша  допомога при харчових отруєннях

Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях

 

 

Опрацювати §7

  1.  

Особиста гігієна                                                  Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.

Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»*

 

 

 

Опрацювати §8-9

  1.  

Підсумковий урок з теми «Здоров’я  людини. Фізична складова здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я (6 год)

  1.  

Звички і здоров’я

Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку .

 

 

 

 

Опрацювати §10

  1.  

Потреби людини, їх розвиток із віком.

Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.

Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички).

Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій .

 

 

Опрацювати §11

  1.  

Самооцінка і здоров’я

Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.

 

Проект самовдосконалення *(вибір, планування і досягнення мети).

 

 

 

Опрацювати §12

  1.  

Критичне мислення та уміння приймати рішення

Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.   Соціальна і комерційна реклами.

Моделювання ситуації прийняття зважених рішень

Аналіз соціальної і комерційної реклами*

 

 

Опрацювати §13

  1.  

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.

Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками*

 

 

Опрацювати §14

  1.  

Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ

 

 

 

Опрацювати §15

  1.  

Підсумковий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я (15 год)

Тема 1. Соціальне благополуччя  (7 год)

  1.  

Спілкування людей

Засоби комунікації. Навички спілкування.

Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.

 

 

Опрацювати §16

  1.  

Стилі спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я.

 

 

 

Опрацювати §17

  1.  

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі)

Складання плану покращення міжособистісних стосунків.*

 

 

Опрацювати §18

  1.  

Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів.

Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.

 

 

Опрацювати §19

  1.  

Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.

 

 

Опрацювати §20

  1.  

Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній.

 

 

 

Опрацювати §21

  1.  

Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.

 

 

 

Опрацювати §22

  1.  

Підсумковий урок з теми «Соціальне благополуччя» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (8 год)

  1.  

Безпека в побуті

Правила користування водогоном, тепловими мережами.

 

 

 

 

 

Опрацювати §23

  1.  

Правила користування електроприладами.

 

 

 

Опрацювати §24

  1.  

Правила користування газовими приладами.

 

 

 

Опрацювати §25

  1.  

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії*.

 

 

Опрацювати §26

  1.  

Пожежна безпека оселі

Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.

Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

 

 

 

Опрацювати §27

  1.  

Проживання у промисловій зоні

Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

 

Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі.

Виготовлення ватно-марлевої пов’язки.

 

 

Опрацювати §28

  1.  

Безпека руху велосипедиста

Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.

Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

 

 

 

Опрацювати §29

  1.  

Поведінка в екстремальних ситуаціях

Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками.

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП

 

Моделювання ситуації виклику рятувальних служб.

Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом*. Моделювання допомоги при попаданні на тіло хімічних речовин*.

Моделювання допомоги при отруєнні хімічними речовинами*.

Вивчення вмісту автомобільної аптечки*.

 

 

Опрацювати §30

  1.  

Перевірка сформованих практичних умінь та навичок за тематичним блоком «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

34.

Підсумково-узагальнюючий урок. Самооцінка здоров’я

 

 

 

Дбайливо ставитися до власного здоров’я

 

 

 

 

docx
Додано
24 червня 2018
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку