28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 8 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 8 класі відповідає оновленій програмі з предмету, містить пронумеровані теми уроків, практичні завдання, які є складовою діяльнісного компонента, завдання додому, графи для запису дати і примітки.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування                                                                 навчального матеріалу з основ здоров’я                                                                            у 8 класі

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

Лиман Перший

2018

Основи здоров’я

 8 клас

(35 годин, 4 години – резервний час)

Тема

Практичні роботи

Дата

Примітка

Домашнє завдання

Тема 1. Здоров’я людини (6 год)

 

 

10.09

  1.  

На порозі дорослого життя

Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість.

 

 

 

Опрацювати§1

  1.  

Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.

 

 

 

Опрацювати§2

  1.  

Надзвичайні ситуації

Класифікація надзвичайних ситуацій. Основні принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.

Опрацювання алгоритму дій при отриманні повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації **

 

 

 

Опрацювати§3

  1.  

Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.

 

 

 

Опрацювати§4

  1.  

Визначення стану потерпілого.   Перша допомога при надзвичайних ситуаціях.

Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому.

 

 

Опрацювати§5

  1.  

Алгоритм рятування людей під час пожежі.

Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі.

 

 

Опрацювати§6

  1.  

Підсумковий урок з теми «Здоров’я людини» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тема 2. Фізична складова здоров’я (5 год)

 

 

08.10

  1.  

Оздоровчі системи

Поняття про оздоровчі системи та їх складові.

 

 

 

Опрацювати §7

  1.  

Безпека харчування

Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування.

 

 

 

Опрацювати §9

  1.  

Харчові добавки. Профілактика захворювань незбалансованого харчування. 

 

 

 

Вивчити конспект

  1.  

Симптоми харчового отруєння. Отруйні рослини і гриби. Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях

Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях

 

 

Опрацювати §10

Тема 3. Психічна і духовна складові здоров’я (5 год)

 

 

12.11

  1.  

Становлення особистості

Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.

Відпрацювання алгоритму постановки й досягнення мети.

 

 

 

Опрацювати§11

  1.  

Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього.

 

 

 

Опрацювати§12

  1.  

Краса і здоров’я

Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я. 

 

 

 

Опрацювати§13

  1.  

Уміння вчитися

Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та образного мислення.

 

 

 

Опрацювати§14

  1.  

Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги

Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги

Вправи на розвиток пам’яті та уваги.

 

 

Опрацювати§15

  1.  

Підсумковий урок з теми «Фізична складова здоров’я. Психічна і духовна складові здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (15 год)

Тема 1. Соціальний добробут (5 год)

  1.  

Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного і ненасильницького спілкування. Право на фізичну недоторканість і приватність. Неприпустимість небажаних дотиків, образливих натяків та сексуальних домагань.

Відпрацювання правил рівноправного та ненасильницького спілкування (створення пам’ятки)

 

 

Опрацювати§16

  1.  

Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків.

Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску

 

 

Опрацювати§17

  1.  

Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності.

 

 

 

Опрацювати§18

  1.  

Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ).

ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства.

Формула індивідуального захисту. Тестування на ВІЛ-інфекцію, гепатити В і С.

 

 

 

Опрацювати§19

  1.  

Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства.

 

 

 

Опрацювати§20, підготуватися до підсумкового уроку

  1.  

Підсумковий урок з теми «Соціальний добробут» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (10 год)

  1.  

Безпека на дорозі

Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі.

Визначення пріоритетів у дорожньому русі**

 

 

 

Опрацювати§21

  1.  

Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані

Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами

 

 

Опрацювати§22

  1.  

Екологічна безпека

Забруднення навколишнього середовища і здоров’я.   Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.

 

 

 

Опрацювати§23

  1.  

Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§24

  1.  

Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§25

  1.  

Соціальна безпека

Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.

 

 

 

Опрацювати§26

  1.  

Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.

 

 

 

Опрацювати§27

  1.  

Протидія торгівлі людьми.

Дитяча безпритульність і бездоглядність.

 

 

 

Опрацювати§28

  1.  

Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму

Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань

 

 

Опрацювати§29

  1.  

Інформаційна безпека

Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у  мережі Інтернет. Он-лайн  безпека для попередження сексуального насильства та зловживань.

 

 

 

Опрацювати§30, підготуватися до підсумкового уроку

  1.  

Підсумковий урок з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал тами

Тематична

  1.  

Підсумково-узагальнюючий урок. Самооцінка здоров’я.

 

 

 

Дбайливо ставитися до власного здоров’я

 

 

 

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку