Календарно-тематичне планування Основи здоров’я в 9 класі (індивідуальне навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з основ здоров'я для учнів, які навчаються на індивідуальній формі навчання
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Основи здоров’я

в 9 класі

(індивідуальне навчання)

 

у

ро

ку

 

 

К-

ст

ь

го

дин

Тема уроку

 

Дата

 

 

 

Н

З

Л

Примітка

 

Розділ І. Здоров’я людини

1

1

Життя як феномен. Здоров’я як атрибут життя людини.

Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо.

Практичні завдання «Аналіз свого способу життя та особистих цілей». «Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя»

Сучасне уявлення про здоров’я

 

2

 

Розділ ІІ. Фізична складова здоров’я

2

1

Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я

Взаємозв’язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку.

Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров’я.

Складові особистої гігієни.

Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

Харчування для здоров’я. Практичні завдання «Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму».

Моніторинг для здоров’я. Практичні завдання «Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я».

 

3

 

3

1

Контрольна робота з теми: «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я».

 

4

 

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я

4

1

Самореалізація особистості

Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці.

Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки.

Самовизначення

Вибір професії

Емоційне благополуччя

Саморегуляція емоцій.

Тематичне оцінювання з теми: «Самореалізація особистості».

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

1

Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання.

 

 

 

Т-2

 

18

 

1

Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.

Практичні завдання «Визначення індивідуального стилю навчання.

 

 

 

Т-1

 

19

 

1

Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу.

Практичні завдання «Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації». «Виявлення професійних схильностей».

 

 

 

Т-1

 

20

 

1

Самовиховання характеру.

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. Практичні завдання «Самооцінка характеру.

Проект самовиховання».

 

 

 

Т-4

 

21

 

1

Роль життєвих цінностей у формуванні характеру.

 

 

 

Т-1

 

22

 

1

Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. Міні-проект: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації»

 

 

 

Т-4

 

23

 

1

Тематичне оцінювання з теми: «Уміння вчитися. Самовиховання характеру».

 

 

 

Т-4

 

Розділ IV.Соціальна складова здоров’я (12 год)

24

 

1

Тема 1. Соціальний добробут.

Соціальна компетентність

Стосунки і рівні спілкування.Практичні завдання «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».

 

 

 

Т-1

 

25

 

1

Цінність родини. Готовність до сімейного життя.

 

 

 

Т-2

 

26

 

1

Репродуктивне здоров’я молоді.

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.

 

 

 

Т-4

 

27

 

1

Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Практичні завдання«Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання».

 

 

 

Т-2

 

28

 

 

ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства

 

 

 

 

 

29

 

1

Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині

Практичні завдання«Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих  цінностей».

 

 

 

Т-2

 

30

 

1

Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству. Практичні завдання«Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі.

 

 

 

Т-1

 

31

 

1

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки.

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки.Практичні завдання«Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні».

 

 

 

Т-3

 

32

 

1

Національної безпеки України.

 

 

 

Т-1

 

33

 

1

Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. Практичні завдання«Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади».

 

 

 

Т-2

 

34

 

1

Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство та сталий розвиток.

 

 

 

Т-2

 

35

 

1

Контрольна робота з теми: «Соціальна складова здоров’я»

 

 

 

Т-4

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку