Календарно-тематичне планування
Основи здоров’я
в 9 класі
(індивідуальне навчання)
|
|||||||||||
№ у ро ку
|
К- ст ь го дин |
Тема уроку
|
Дата
|
Н З Л |
Примітка |
||||||
|
Розділ І. Здоров’я людини |
||||||||||
1 |
1 |
Життя як феномен. Здоров’я як атрибут життя людини. Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо. Практичні завдання «Аналіз свого способу життя та особистих цілей». «Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя» Сучасне уявлення про здоров’я |
|
2 |
|
||||||
Розділ ІІ. Фізична складова здоров’я |
|||||||||||
2 |
1 |
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я Взаємозв’язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку. Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров’я. Складові особистої гігієни. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. Харчування для здоров’я. Практичні завдання «Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму». Моніторинг для здоров’я. Практичні завдання «Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я». |
|
3 |
|
||||||
3 |
1 |
Контрольна робота з теми: «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я». |
|
4 |
|
||||||
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
|||||||||||
4 |
1 |
Самореалізація особистості Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки. Самовизначення Вибір професії Емоційне благополуччя Саморегуляція емоцій. Тематичне оцінювання з теми: «Самореалізація особистості». |
|
2 |
|
||||||
|
|||||||||||
17 |
|
1 |
Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
18 |
|
1 |
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Практичні завдання «Визначення індивідуального стилю навчання. |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
19 |
|
1 |
Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу. Практичні завдання «Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації». «Виявлення професійних схильностей». |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
20 |
|
1 |
Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. Практичні завдання «Самооцінка характеру. Проект самовиховання». |
|
|
|
Т-4 |
|
|||
21 |
|
1 |
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
22 |
|
1 |
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. Міні-проект: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації» |
|
|
|
Т-4 |
|
|||
23 |
|
1 |
Тематичне оцінювання з теми: «Уміння вчитися. Самовиховання характеру». |
|
|
|
Т-4 |
|
|||
Розділ IV.Соціальна складова здоров’я (12 год) |
|||||||||||
24 |
|
1 |
Тема 1. Соціальний добробут. Соціальна компетентність Стосунки і рівні спілкування.Практичні завдання «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками». |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
25 |
|
1 |
Цінність родини. Готовність до сімейного життя. |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
26 |
|
1 |
Репродуктивне здоров’я молоді. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. |
|
|
|
Т-4 |
|
|||
27 |
|
1 |
Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Практичні завдання«Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання». |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
28 |
|
|
ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства |
|
|
|
|
|
|||
29 |
|
1 |
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині Практичні завдання«Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей». |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
30 |
|
1 |
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству. Практичні завдання«Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі. |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
31 |
|
1 |
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки.Практичні завдання«Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні». |
|
|
|
Т-3 |
|
|||
32 |
|
1 |
Національної безпеки України. |
|
|
|
Т-1 |
|
|||
33 |
|
1 |
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. Практичні завдання«Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади». |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
34 |
|
1 |
Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство та сталий розвиток. |
|
|
|
Т-2 |
|
|||
35 |
|
1 |
Контрольна робота з теми: «Соціальна складова здоров’я» |
|
|
|
Т-4 |
|
|||