Календарно-тематичне планування Пізнаємо природу 6 клас НУШ І сем.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ Тема 1. Перший крок у науку |
|||
1 |
Інструктаж з БЖД. Діагностична робота. Об’єкт і предмет природничих наук. Взаємозв’язок природничих наук. |
|
|
2 |
Природничі науки, STEM і професії майбутнього. |
|
|
3 |
Причинно-наслідкові зв’язки у природі. |
|
|
РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ Тема 1. Пізнаємо фізичні явища |
|||
4 |
Інструктаж з БЖД. Механічний рух тіл. Відносність руху і спокою. |
|
|
5 |
Траєкторія. Прямолінійний і криволінійний рух. Величини, що описують рух. Швидкість. |
|
|
6 |
Теплове розширення твердих тіл, рідин і газів. Негативні впливи теплового розширення. |
|
|
7 |
Використання ефектів теплового розширення. Теплопередача. |
|
|
8 |
Поняття про передачу тепла у твердих тілах, рідинах і газах. Пароутворення. |
|
|
9 |
Електризація тіл. Взаємодія наелектризованих тіл. Поняття про електричні заряди. |
|
|
10 |
Електричний розряд. Провідники та ізолятори. |
|
|
11 |
Блискавка. Правила безпечної поведінки під час грози. |
|
|
12 |
Електричне коло. Елементи електричних кіл. Складання електричних кіл. |
|
|
13 |
Дії електричного струму. Електроприлади. Правила безпечної поведінки з електроприладами. |
|
|
14 |
Електромобілі. Поняття про перетворення та передачу електроенергії.
|
|
|
15 |
Світло і тінь. Природні та штучні джерела світла. |
|
|
16 |
Прямолінійне поширення світла. Утворення тіні. Прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети. |
|
|
17 |
Поняття про закони поширення світла. Як діє лінза? Як виникає зображення в оці? |
|
|
18 |
Джерела та характеристики звуку. Як поширюється звук? Швидкість звуку. Як ми чуємо? Вплив звуків на організм людини. |
|
|
19 |
Узагальнення з теми «Пізнаємо фізичні явища». |
|
|
Тема 2. Пізнаємо речовини та їхні зміни |
|||
20 |
Речовини навколо тебе. Основні речовини, що входять до складу атмосфери (кисень, азот, вуглекислий газ), гідросфери (вода) та літосфери (пісок, вапняк, вугілля). |
|
|
21 |
Чисті речовини та суміші. Однорідні та неоднорідні суміші. |
|
|
22 |
Способи розділення сумішей. Повітря та морська вода – природні суміші. |
|
|
23 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 «Приготування та розділення сумішей». |
|
|
24 |
Зворотні та незворотні зміни речовин. |
|
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Тема 3. Пізнаємо астрономічні явища. |
|||
25 |
Земля і Місяць. Зміна дня і ночі; зміна пір року. Добовий та орбітальний рухи Землі. |
|
|
26 |
Фази Місяця. Сонячні та місячні затемнення. |
|
|
27 |
Поняття про припливи та відпливи. |
|
|
28 |
Контрольна робота №1 за розділами: «Пізнаємо світ науки», «Пізнаємо явища природи» |
|
|
Тема 4. Пізнаємо біологічні явища |
|||
29 |
Інструктаж з БЖД. Живлення організмів. Фотосинтез. |
|
|
30 |
Мінеральне живлення рослин. Рослини, які поєднують фотосинтез з іншими способами живлення. |
|
|
31 |
Різноманітність їжі, способів живлення і систем травлення тварин. |
|
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
Великочернеччинського ЗЗСО СМР
__________Марина ІВАЩЕНКО
07.09.2023
Календарно-тематичне планування
уроків пізнаємо природу у 6 класі
на І семестр 2023/2024 н.р.
Учитель:
Потомаха А. О.