КАЛЕНДАРНОТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Природознавство 2 клас. І семестр
Складено до підручника: Гільберг Т.Г., Сак Т.В. І семестр: 34 год. (2 години на тиждень)
КАЛЕНДАРНОТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Природознавство 2 клас. І семестр
Складено до підручника: Гільберг Т.Г., Сак Т.В. І семестр: 34 год. (2 години на тиждень)
№ п/п
|
|
Тема уроку |
К- год |
Дата |
Прим. |
Спостереження за порами року. |
|||||
|
|
Вступ. Земля і її форма. Глобус – модель Землі |
1 |
|
|
|
|
Обертання Землі навколо осі. Доба |
1 |
|
|
|
|
Рух Землі навколо Сонця. Рік. |
1 |
|
|
|
|
Явища природи. Вплив Сонця на сезонні явища в природі. |
1 |
|
|
|
|
Термометр. Вимірювання температури.Практична робота.Визначення показів термометра за малюнками |
1 |
|
|
|
|
Три стани води: твердий – лід (cніг); рідкий – вода; газоподібний – водяна пара. |
1 |
|
|
|
|
Зміна стану води при нагріванні та охолодженні. |
1 |
|
|
|
|
Утворення хмар. Опади . |
1 |
|
|
|
|
Колообіг води у природі |
1 |
|
|
|
|
Вітер. Практична робота. Вимірювання температури повітря та води |
1 |
|
|
|
|
Погода та її складові. Народні прикмети та прогноз погоди. |
1 |
|
|
|
|
Спостереження за явищами природи та погодою. |
1 |
|
|
|
|
Контроль навчальних досягнень (№1) |
1 |
|
|
|
|
ПРИРОДА ВОСЕНИ Осінні явища у живій та неживій природі. |
1 |
|
|
|
|
Екскурсія.Спостереження за природою восени |
1 |
|
|
|
|
Рослини восени. Поширення плодів і насіння у природі |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект: Як рослини готуються до зими? |
1 |
|
|
|
|
Їстівні та отруйні гриби. Правила збирання грибів. Практична робота. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю |
1 |
|
|
|
|
Тварини восени. Підготовка тварин до зими |
1 |
|
|
|
|
Перелітні та осілі птахи. |
1 |
|
|
|
|
Дослідницький проект: Як тварини готуються до зими? |
1 |
|
|
|
|
Взаємозв’язки у природі восени. Праця людей восени |
1 |
|
|
|
|
Охорона рослин і тварин. |
1 |
|
|
|
|
Контроль навчальних досягнень (№2) |
1 |
|
|
Природа взимку |
|||||
|
|
Зимові явища у живій та неживій природі. |
1 |
|
|
|
|
Практична робота.Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. |
1 |
|
|
|
|
Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм. |
1 |
|
|
|
|
Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм.Практична робота.Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками. |
1 |
|
|
|
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку |
1 |
|
|
|
|
Тварини взимку. |
1 |
|
|
|
|
Турбота людей про тварин взимку. |
1 |
|
|
|
|
Контроль навчальних досягнень (№3) |
1 |
|
|
|
|
Зимуючі та осілі птахи. |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект:» Збережемо життя ялинці».
|
1 |
|
|