Календарно-тематичне планування з природознавства (2 клас, ІІ семестр)

Про матеріал

Календарно – тематичне планування з природознавства для 2 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автори - Гільберг Т.Г., Сак Т.В.

Перегляд файлу

 

Природознавство

(за підручником «Природознавство: підруч. для 2 кл.

загальноосвіт. навч. закл. / Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак. –К.: Генеза, 2012.- 160 с.: іл.»)

ІІ семестр

(2 години на тиждень)

 

№ з/п

Зміст уроку

Дата

Прим.

  1.  

Турбота людей про тварин взимку. Праця людей взимку.

Повторення. Явища природи. (с.4-5)

 

 

  1.  

Взаємозв’язки у природі взимку.

Повторення. Пори року.(5-6)

 

 

  1.  

Навчальний проект. Як рослини готуються до зими?

Як тварини готуються до зими?

 

 

  1.  

Узагальнення знань з теми

 

 

  1.  

Контрольна робота «Природа взимку»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Природничі цікавинки       

 

Тема

 

Природа навесні

 

 

  1.  

Весняні явища у живій та неживій природі. Відлига. Льодохід. Повінь.

Повторення. Наша планета – Земля. (с.7)

 

 

  1.  

Сокорух. Розвиток бруньок, цвітіння.

Повторення. Чому на Землі бувають день і ніч. (с.7-8)

 

 

  1.  

Ранньоквітучі трав’янисті рослини.

Повторення. Чому на Землі існують пори року. (с.10-11)

 

 

  1.  

Практична робота №6. Розпізнавання органів трав’янистих рослин.

 

 

  1.  

Праця людей навесні.

Повторення. Ознаки осені (с.15-18)

 

 

  1.  

Тварини навесні.  Піклування про потомство.

Повторення. Водойми (с.19-21)

 

 

  1.  

Комахи навесні.

Повторення. Зміна стану води при нагріванні (с.21-22)

 

 

  1.  

Птахи навесні. Повернення перелітних птахів

Повторення. Термометр (с.22-24)

 

 

  1.  

Пора гніздування. Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят.

Повторення. Кругообіг води в природі (с.28-30)

 

 

  1.  

Взаємозв’язки у природі навесні.

Повторення. Що таке погода та як її передбачити (с.31-34)

 

 

  1.  

Охорона рослин і тварин.

Повторення. Осінні явища в житті рослин (с.35-37)

 

 

  1.  

Узагальнення знань з теми

 

 

  1.  

Контрольна робота «Природа навесні»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Природничі цікавинки

 

 

  1.  

Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи навесні.                                                                                            

 

Тема

 

Природа влітку

 

 

  1.  

Ознаки літа. Жива і нежива природа влітку.

Повторення. Якими бувають дерева, кущі, травянисті рослини (с.38-39)                      

 

 

  1.  

Сонячний годинник.

Повторення. Плоди і насіння (с. 41-43)

 

 

  1.  

Запитання до природи. Які рослини можуть слугувати годинником.

Повторення. Гриби: їстівні та отруйні (с.45-47)

 

 

  1.  

Рослини лісу.

Повторення. Комахи восени (с.48-50)

 

 

  1.  

Тварини лісу.

Повторення. Птахи восени (с.51-52)

 

 

  1.  

Охорона лісу.

Повторення. Звірі восени (с. 54-57)

 

 

  1.  

Рослини і тварини луків.

Повторення. Ознаки зими (с.62-63)

 

 

  1.  

Рослини і тварини прісних водойм.

Повторення. Як утворюється лід на ставку (с. 64-66)

 

 

  1.  

Практична робота №7. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями.

 

 

  1.  

Взаємозв’язки у природі влітку.

Повторення. Погода взимку (с. 66-69)

 

 

  1.  

Червона книга України.

Повторення. Рослини та тварини взимку (с.69-75)

 

 

  1.  

Навчальний проект. Червона книга України.

 

 

  1.  

Систематизація та узагальнення знань

 

 

  1.  

 Контрольна робота «Природа влітку»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Природничі цікавинки

 

 

  1.  

Екскурсія в природу. Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається). Підсумковий урок за рік.                                                

 

Тема

 

 

docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку