КАЛЕНДАРНОТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Природознавство 2 клас. ІІ семестр
Складено до підручника: Гільберг Т.Г., Сак Т.В. ІІ семестр: 34 год. (2 години на тиждень)
КАЛЕНДАРНОТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Природознавство
2 клас.. ІІ семестр 36 год.(2 год на тиждень)
№ з/п
|
|
Тема уроку |
Год
|
Дата |
Прим. |
Природа взимку (продовження) |
|||||
|
|
Турбота людей про тварин взимку. |
1 |
|
|
|
|
Взаємозв’язки у природі взимку. |
1 |
|
|
|
|
Екскурсія. Спостереження за явищами природи взимку. |
1 |
|
|
|
|
Праця людей взимку. |
1 |
|
|
|
|
Контроль навчальних досягнень (№4) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа навесні |
|||||
|
|
Весняні явища у живій та неживій природі. |
1 |
|
|
|
|
Відлига. Льодохід. Повінь. |
1 |
|
|
|
|
Сокорух. Розвиток бруньок, цвітіння. |
1 |
|
|
|
|
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Розпізнавання органів трав’янистих рослин. |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект: Рослини та тварини – символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека, ін.). |
1 |
|
|
|
|
Праця людей навесні. |
1 |
|
|
|
|
Тварини навесні. |
1 |
|
|
|
|
Піклування про потомство |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект: Пташина їдальня. |
1 |
|
|
|
|
Повернення перелітних птахів. |
1 |
|
|
|
|
Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. |
1 |
|
|
|
|
Взаємозв’язки у природі навесні. |
1 |
|
|
|
|
Екскурсія. Спостереження за явищами природи навесні |
1 |
|
|
|
|
Охорона рослин і тварин. Контроль навчальних досягнень ( №5) |
1 |
|
|
Природа влітку |
|||||
|
|
Ознаки літа. |
1 |
|
|
|
|
Нежива та жива природа влітку. |
1 |
|
|
|
|
Рослини лісу, луків та водойм влітку. |
1 |
|
|
|
|
Рослини лісу, луків та водойм влітку. |
1 |
|
|
|
|
Лікарські рослини. |
1 |
|
|
|
|
Отруйні рослини. Практична робота. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями. |
1 |
|
|
|
|
Екскурсія до саду |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект: Червона книга України. |
1 |
|
|
|
|
Тварини лісу, луків та водойм. |
1 |
|
|
|
|
Тварини лісу, луків та водойм. |
1 |
|
|
|
|
Червона книга України. |
1 |
|
|
|
|
Навчальний проект: Добра справа для природи. |
1 |
|
|
|
|
Сонячний годинник. |
1 |
|
|
|
|
Взаємозв’язки у природі влітку. Контроль навчальних досягнень (№6) |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого за рік. |
1 |
|
|
|
|
Екскурсія: Здрастуй, літечко! |
1 |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|