Інтегрований урок "Весна"

Про матеріал

Для того, щоб краще ознайомитись із змінами в природі навесні, навчити бережно ставитись до природи, пропоную інтегрований урок. Для цього об'єднала такі предмети: природознавство, рідна мова, музика, образотворче мистецтво. На мою думку на такому уроці дітям буде набагато цікавіше і матеріал швидше засвоїться.

Перегляд файлу

-.

Інтегрований урок

на тему

"ВЕСНА"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Фафруник Л.І.




Природознавство вміти:

- бережливо ставитись до природи
знати:

  • зміни, що сталися в живій і неживій
    природі;
  •      рослини ранньоквітучі;
  •      рослини, що потребують охорони.

Рідна мова вміти:

  •      добирати ознаки предметів;
  •      утворювати з назв предметів ознаки
    предметів;

- визначати їх у речені
знати:

-   ознаки предметів зв'язані з назвами предметів.


 




Музика вміти:

-   супроводжувати спів танцювальними

рухами знати: - пісня "Як тільки в зеленому гаю"


Образотворче мистецтво вміти:

-   малювати дерева, квіти. Охорона здоров'я вміти: - бережливо ставитись до свого здоров'я.


 



 


 


Зміст уроку

I. Активізація учнів до навчальної роботи

- Успіх сьогоднішнього уроку залежить від кожного з вас.

',

Сьогодні у нас незвичайний урок

У світ фантазії зробимо ще один крок

А з творчістю ми вже стрічались не раз

 І знову вона завітала до нас.

  •      Діти, хто це заглядає у віконце і проситься у клас?
    (Сонце)
  •      Про що сповіщає нам сонце?

(Показую малюнок сонця а на промінчиках букви: в, е, с, н, а) (Що прийшла весна)

II. Повідомлення теми І мети уроку

  •      Діти, сьогодні ми будемо говорити про весну.
  •      Які асоціації виникають у вас у зв'язку з словом "весна"?
    1. Складання "павутинки"

Тварини ВЕСНА   -----Рослини

Люди Нежива природа Земля

- Сьогодні ми дізнаємось більше про рослини.
III. Вивчення нового матеріалу

2. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

- Весні радіє все на землі.

Пригадайте, під час екскурсі, ми спостерігали за деревами.

- Що ви помітили?


 


 


(Появляються бруньки)

Корені рослин вбирають із теплого грунту вологу, стебла передають

живлення  брунькам,  які  незабаром стануть листям  і  квітами,  а пізніше плодами.

  •      Які квіти розцвітають першими?
  •      Як розпускаються дерева?

Листочки липи виходять зморщені й висять, а над ними стирчать

бруньки.

У осики листки розпускаються коричневі, а клен жовтий.

  1. Опрацювання статті у підручнику "Я і Ураїна"
  2. Хвилинка творчості
    Робота в групах.

- Діти, заплющіть на декілька секунд очі. Уявіть, що сонячний
промінець торкнувся вашої долоні. Що ви відчуваєте? Порадьтеся
в групах, яке почуття вас об'єднує?

(Тепло, радість, добро, ласка ...)

5. Утворення ознак предметів від даних слів.
Наприклад: тепло - теплий.

Діти! Разом із сонечком ми будемо дарувати ці почуття один одному.

Ми всі радіємо весні.

Використовуючи букви цього слова (як у кросворді) назвати ознаки

весни.

ЧАРІВНА

    ТЕПЛА    

  ЛАСКАВА

 НІЖНА

               РАДІСНА


 


Діти! Сонечко запитує у вас, що можна почути весною?

IV. Фізкультхвилинка
(пісня про весну)

V. Малювання на тему "Весна прийшла".
(Сонечко тримає олівець)

VI. Гра "Відгадай квітку за описом"

VII. Розповідь вчителя про охорону рослин.
(У Сонечка Червона книга)

VIII. Охорона здоров'я

(У Сонечка ілюстрація до казки "Півник і Курочка") Виберіть правильну відповідь:

  •      Одягатися по сезону.
  •      Вживати вітаміни.
  •      Купатися у ставках.
  •      Легко одягатися.
  •      Загартовуватися.

IX. Домашнє завдання

Опрацювати с. 115-118у підручнику "Я і Україна". Описати рослину, використовуючи слова ознаки предметів.

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку