|
|||||
«Українська мова та читання, частина 2» 2 клас за підручником Н. Богданець - Білоскаленко)
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
ІІ семестр
4 години на тиждень
Зима морозяна надворі (33 години) |
|||||||
|
|
Ой весела в нас зима! О. Сенатович. Веселий сніг. М. Морозенко. Загадки. |
|
|
|
||
|
|
В. Сухомлинський. Як синичка будить мене. |
|
|
|
||
|
|
День Святого Миколая. О. Цегельська. Дзвінок до Святого Миколая |
|
|
|
||
|
|
І. Бевз. Загадка. З. Мензатюк. Витинанки. |
|
|
|
||
|
|
Новий рік. М. Савка. Новий рік. Привітання з Новим роком |
|
|
|
||
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах. |
|
|
|
||
|
|
Різдво. Святвечір. |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №9 |
|
|
|
||
|
|
Колядки |
|
|
|
||
|
|
Вертеп. Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю |
|
|
|
||
|
|
Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька. |
|
|
|
||
|
|
Щедрик, щедрик, щедрівочка |
|
|
|
||
|
|
Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні |
|
|
|
||
|
|
Засівальні пісні. Сійся, родися |
|
|
|
||
|
|
Ой весела в нас зима! М.Морозенко. Снігурі. Н. Забіла. З неба падають сніжинки. |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №10 |
|
|
|
||
|
|
А. Журавльова. Годівниця О. |
|
|
|
||
|
|
Олесь. Зима. А. Черниш. Прикмети. |
|
|
|
||
|
|
В.Сухомлинський. Протоптали стежечку |
|
|
|
||
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку.В.Сухомлинський. Як Наталя в лисиці хитринку купила |
|
|
|
||
|
|
М. Савка. Біла пані |
|
|
|
||
|
|
М. Морозенко. Звідки приходить сніг? Кросворд |
|
|
|
||
|
|
Г. Фалькович. Ми сьогодні снігопади. |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №11 |
|
|
|
||
|
|
Римування віршів |
|
|
|
||
|
|
Формування навичок виразного читання |
|
|
|
||
|
|
Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було |
|
|
|
||
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання |
|
|
|
||
|
|
Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик |
|
|
|
||
|
|
В. Скуратівський. Чого лютий лютим зветься? |
|
|
|
||
|
|
О. Сенатович. Лютий. |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №12 |
|
|
|
||
|
|
Прислів’я |
|
|
|
||
Ой весна – весна – днем красна (33 годин) |
|||||||
|
|
Веснянки. Ой весна – весна – днем красна |
|
|
|
||
|
|
О. Олесь. Веснянка (напам’ять). |
|
|
|
||
|
|
О. Олесь. Все навколо зеленіє |
|
|
|
||
|
|
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
|
|
|
||
|
|
В. Сухомлинський. Весняний вітер |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №13 |
|
|
|
||
|
|
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять) |
|
|
|
||
|
|
Л. Українка. Вечірня година. Була весна |
|
|
|
||
|
|
Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати.Тече вода з – під явора |
|
|
|
||
|
|
Т. Шевченко. Тече вода з – під явора |
|
|
|
||
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! |
|
|
|
||
|
|
Г. Бойко. Ділові розмови |
|
|
|
||
|
|
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №15 |
|
|
|
||
|
|
К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. |
|
|
|
||
|
|
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка) |
|
|
|
||
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|
|
||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. |
|
|
|
||
|
|
Формування навичок читання |
|
|
|
||
|
|
Т.Строкач. Котики вербові |
|
|
|
||
|
|
Великдень. Р. Завадович. Великдень |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №16 |
|
|
|
||
|
|
К. Перелісна. Писанка |
|
|
|
||
|
|
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак |
|
|
|
||
|
|
Г. К. Андерсен. Принцеса на горошині |
|
|
|
||
|
|
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі |
|
|
|
||
|
|
З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою №17 |
|
|
|
||
|
|
Читання для себе |
|
|
|
||
|
|
Формування навичок читання |
|
|
|
||
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами |
|
|
|
||
|
|
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу |
|
|
|
||
|
|
Б. Харчук. Ромашка. Діагностувальна робота. Усний переказ. |
|
|
|
||
Повторення вивченого за рік (13 годин) |
|||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою. №18 |
|
|
|
||
|
|
Читання для себе |
|
|
|
||
|
|
Читання з другом |
|
|
|
||
|
|
Прислів’я про літо |
|
|
|
||
|
|
Моя улюблена народна казка |
|
|
|
||
|
|
Вірш про літо (напам’ять) |
|
|
|
||
|
|
Намалювати персонажа з авторської казки |
|
|
|
||
|
|
Читання для себе |
|
|
|
||
|
|
Робота з дитячою книжкою. №18 |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
|
|
||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого за рік |
|
|
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
||