Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з літературного читання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з літературного читання ІІ семестр 4 години на тиждень За підручником На.Богданець-Білоскаленко «Українська мова та читання» для закладів загальної середньої освіти (2 ЧАСТИНА) Видавництво: Грамота, Києв 2020 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Перегляд файлу

 


 

 

 

 

№ уроку

«Українська мова та читання, частина 2»

2 клас за підручником

Н. Богданець - Білоскаленко)

 

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

 

 

 

 

 

ІІ семестр

4 години на тиждень

Зима морозяна надворі (33 години)

  1.  
  1.  

 

Ой весела в нас зима! О. Сенатович. Веселий сніг. М. Морозенко. Загадки.

 

 

 

  1.  
  1.  

В. Сухомлинський. Як синичка будить мене.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

 День Святого Миколая. О. Цегельська. Дзвінок до Святого Миколая                                   

 

 

 

  1.  
  1.  

І. Бевз. Загадка. З. Мензатюк. Витинанки.

 

 

 

  1.  
  1.  

Новий рік. М. Савка. Новий рік. Привітання з Новим роком

 

 

 

  1.  
  1.  

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах.

 

 

 

  1.  
  1.  

Різдво. Святвечір.

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №9

 

 

 

  1.  
  1.  

Колядки

 

 

 

  1.  
  1.  

Вертеп. Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Щедрик, щедрик, щедрівочка

 

 

 

  1.  
  1.  

Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні

 

 

 

  1.  
  1.  

Засівальні пісні. Сійся, родися

 

 

 

  1.  
  1.  

Ой весела в нас зима! М.Морозенко. Снігурі. Н. Забіла. З неба падають сніжинки.

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №10

 

 

 

  1.  
  1.  

 

А. Журавльова. Годівниця О.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Олесь. Зима. А. Черниш. Прикмети.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

В.Сухомлинський. Протоптали стежечку

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Досліджуємо текст: висловлюємо думку.В.Сухомлинський. Як Наталя в лисиці хитринку купила

 

 

 

  1.  
  1.  

М. Савка. Біла пані

 

 

 

  1.  
  1.  

М. Морозенко. Звідки приходить сніг? Кросворд

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Г. Фалькович. Ми сьогодні снігопади.

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №11

 

 

 

  1.  
  1.  

Римування віршів

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Формування навичок виразного читання

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Досліджуємо текст: висловлюємо думку.  І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання             

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик

 

 

 

  1.  
  1.  

 

В. Скуратівський. Чого лютий лютим зветься?

 

 

 

  1.  
  1.  

О. Сенатович. Лютий.

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №12

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Прислів’я

 

 

 

Ой весна – весна – днем красна (33 годин)

  1.  
  1.  

Веснянки. Ой весна – весна – днем красна

 

 

 

  1.  
  1.  

О. Олесь. Веснянка (напам’ять).

 

 

 

  1.  
  1.  

О. Олесь. Все навколо зеленіє

 

 

 

  1.  
  1.  

 

А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

В. Сухомлинський. Весняний вітер

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №13

 

 

 

  1.  
  1.  

Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять)

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Л. Українка. Вечірня година. Була весна

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати.Тече вода з – під явора

 

 

 

  1.  
  1.  

Т. Шевченко. Тече вода з – під явора

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні!

 

 

 

  1.  
  1.  

Г. Бойко. Ділові розмови

 

 

 

  1.  
  1.  

Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №15

 

 

 

  1.  
  1.  

К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень.

 

 

 

  1.  
  1.  

Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка)

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

 

  1.  
  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. М. Хоросницька. Тоненьким прутиком.

 

 

 

  1.  
  1.  

Формування навичок  читання

 

 

 

  1.  
  1.  

Т.Строкач. Котики вербові

 

 

 

  1.  
  1.  

Великдень. Р. Завадович. Великдень

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №16

 

 

 

  1.  
  1.  

К. Перелісна. Писанка

 

 

 

  1.  
  1.  

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак

 

 

 

  1.  
  1.  

Г. К. Андерсен. Принцеса на горошині

 

 

 

  1.  
  1.  

Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі

 

 

 

  1.  
  1.  

З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою №17

 

 

 

  1.  
  1.  

Читання для себе

 

 

 

  1.  
  1.  

Формування навичок  читання

 

 

 

  1.  
  1.  

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами

 

 

 

  1.  
  1.  

Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу

 

 

 

  1.  
  1.  

Б. Харчук. Ромашка. Діагностувальна  робота.  Усний переказ.

 

 

 

Повторення вивченого за рік (13 годин)

  1.  
  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою. №18

 

 

 

  1.  
  1.  

Читання для себе

 

 

 

  1.  
  1.  

Читання з другом

 

 

 

  1.  
  1.  

Прислів’я про літо

 

 

 

  1.  
  1.  

Моя улюблена народна казка

 

 

 

  1.  
  1.  

Вірш про літо (напам’ять)

 

 

 

  1.  
  1.  

Намалювати персонажа з авторської казки

 

 

 

  1.  
  1.  

Читання для себе

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота з дитячою книжкою. №18

 

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

 

 

  1.  
  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого за рік

 

 

 

  1.  
  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку