Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. З математики ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. З математики ІІ семестр 4 години на тиждень За підручником Н. Листопад для закладів загальної середньої освіти Видавництво: Оріон, Києв 2021 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Перегляд файлу

 


 

 

 

Математика

№ уроку

 «Математика. 2 клас» за підручником Н. П. Листопад)

І семестр

4 години на тиждень

 

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Множення та ділення

(63 години)

  1.  
  1.  

Ознайомлення з множенням та діленням.

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

(508-515).

 

 

 

  1.  
  1.  

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання гео­метричних фігур (524-533).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур

(534-542).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(543-550).

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжи­ни ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(579-586).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач

( 604-611).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Діагностувальна робота 5.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

  1.  
  1.  

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619).

 

 

 

  1.  
  1.  

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини

(637- 644).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування задач

(662- 669).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчис­лення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

( 685-692).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порі­вняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (693-700).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач

(701- 710).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(730- 737).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Діагностувальна робота 6.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

(738-747).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа.Розв’язування задач

(748-757).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766).

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач (775-782).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807).

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (808-816).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825).

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834).

 

 

 

  1.  
  1.  

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (835-843).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

 

 

 

  1.  
  1.  

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915)

 

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Діагностувальна  робота 7.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924).

 

 

 

  1.  
  1.  

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (934-942).

 

 

 

  1.  
  1.  

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951).

 

 

 

  1.  
  1.  

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972).

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Побудова прямокутника (973-980).

 

 

 

  1.  
  1.  

Закріплення вивчених випадків множення.

 

 

 

  1.  

63

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

Повторення за рік (17 годин)

  1.  
  1.  

Повторення вивчених випадків додавання двоцифрових чисел

 

 

 

  1.  
  1.  

Віднімання двоцифрових чисел

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення вивчених випадків множення ( 987-989).

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення вивчених випадків ділення (990-993).

 

 

 

  1.  
  1.  

Одиниці вимірювання величин.

 

 

 

  1.  
  1.  

Календар весняних місяців.

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання і розв’язування задач (1002-1003).

 

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

  1.  
  1.  

Підготовка до діагностичної роботи

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота 8.

Закріплення вивчених випадків множення.

 

 

 

  1.  
  1.  

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

  1.  
  1.  

Дії з іменованими числа­ми.

 

 

 

  1.  
  1.  

Визначення часу за годинником

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання і розв’язування задач

 

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

 

  1.  
  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

  1.  
  1.  

Підсумок за рік

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку