Математика |
|||||
«Математика. 2 клас» за підручником Н. П. Листопад) І семестр 4 години на тиждень
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
ІІ семестр
Множення та ділення (63 години) |
|||||
|
|
Ознайомлення з множенням та діленням. Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач |
|
|
|
|
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (508-515). |
|
|
|
|
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523). |
|
|
|
|
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (524-533). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (534-542). |
|
|
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (543-550). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578). |
|
|
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (579-586). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач ( 604-611). |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота 5. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619). |
|
|
|
|
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627). |
|
|
|
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644). |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684). |
|
|
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач ( 685-692). |
|
|
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (693-700). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (701- 710). |
|
|
|
|
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (730- 737). |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота 6. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (738-747). |
|
|
|
|
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа.Розв’язування задач (748-757). |
|
|
|
|
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774). |
|
|
|
|
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782). |
|
|
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799). |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (808-816). |
|
|
|
|
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834). |
|
|
|
|
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (835-843). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852). |
|
|
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870). |
|
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889). |
|
|
|
|
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897). |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907). |
|
|
|
|
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915) |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота 7. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924). |
|
|
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933). |
|
|
|
|
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (934-942). |
|
|
|
|
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951). |
|
|
|
|
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960). |
|
|
|
|
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Побудова прямокутника (973-980). |
|
|
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. |
|
|
|
|
63 |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Повторення за рік (17 годин) |
|||||
|
|
Повторення вивчених випадків додавання двоцифрових чисел |
|
|
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел |
|
|
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення ( 987-989). |
|
|
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення (990-993). |
|
|
|
|
|
Одиниці вимірювання величин. |
|
|
|
|
|
Календар весняних місяців. |
|
|
|
|
|
Складання і розв’язування задач (1002-1003). |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
|
|
|
Підготовка до діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота 8. Закріплення вивчених випадків множення. |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
Дії з іменованими числами. |
|
|
|
|
|
Визначення часу за годинником |
|
|
|
|
|
Складання і розв’язування задач |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
|
|
Підсумок за рік |
|
|
|