Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з української мови І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з української мови І семестр 4 години на тиждень За підручником М. Захарійчук «Українська мова та читання» для закладів загальної середньої освіти (1 ЧАСТИНА) Видавництво: Грамота, Києв 2020 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Перегляд файлу

 


 

 

 

 

№ уроку

 «Українська мова та читання, частина 1»

2 клас

за підручником М. Захарійчук)

І семестр

4 години на тиждень

 

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

 

 

 

 

 

Українська абетка. Звуки та букви (25 годин)               

  1.  
  1.  

Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру

 

 

 

  1.  
  1.  

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають 

 

 

 

  1.  
  1.  

Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів

 

 

 

  1.  
  1.  

Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів

 

 

 

  1.  
  1.  

Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів

 

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №1. Написання порад, як користуватися книжкою

 

 

 

  1.  
  1.  

Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки

 

 

 

  1.  
  1.  

Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри

 

 

 

  1.  
  1.  

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади.

 

 

 

  1.  
  1.  

Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом.

 

 

 

  1.  
  1.  

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

 

 

  1.  
  1.  

Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами

 

 

 

  1.  
  1.  

 Звукове значення букви щ. Доповнення вірша

 

 

 

  1.  
  1.  

 Розвиток зв’язного мовлення №2. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся

 

 

 

  1.  
  1.  

Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к]

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота. Списування

 

 

 

  1.  
  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими

 

 

 

  1.  
  1.  

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь)

 

 

 

  1.  
  1.  

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

 

 

 

  1.  
  1.  

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь

 

 

 

  1.  
  1.  

Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

 

 

 

  1.  
  1.  

 Розвиток зв’язного мовлення №3. Написання розповіді про осінь за малюнками

 

 

 

  1.  
  1.  

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї

 

 

 

  1.  
  1.  

Апостроф.

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

Склад. Поділ слів на склади (9 годин)

  1.  
  1.  

Лексичне значення слова

 

 

 

  1.  
  1.  

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою

 

 

 

  1.  
  1.  

 Слова, протилежні за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №4. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, котра тобі бодобається.

 

 

 

  1.  
  1.  

Слова, близькі за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Пряме й переносне значення слів

 

 

 

  1.  
  1.  

Однозначні й багатозначні слова

 

 

 

  1.  
  1.  

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Українська абетка. Звуки та букви. Слово»

 

 

 

 

Іменник (13 годин)

  1.  
  1.  

 Аналіз контрольної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

 

 

  1.  
  1.  

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №5. Створення  й написання речень за малюнками та початком казки

 

 

 

  1.  
  1.  

Зміна іменників за числами (один – багато)

 

 

 

  1.  
  1.  

Іменники, протилежні за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Іменники, близькі за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

 

 

  1.  
  1.  

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

 

 

  1.  
  1.  

Велика буква в кличках тварин

 

 

 

  1.  
  1.  

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №6. Написання листа Святому Миколаю

 

 

 

  1.  
  1.  

Велика буква в назвах  річок, гір

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення вивченого про іменник

 

 

 

Прикметник (7 годин)

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають ознаки предметів

 

 

 

  1.  
  1.  

Слова, які називають ознаки предметів

 

 

 

  1.  
  1.  

Прикметники, протилежні за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Прикметники, близькі за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Сполучення іменників з прикметниками

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №7. Створення вітальної листівки до Нового року

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник»

 

 

 

Дієслово (7 годин)

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Слова – назви дій

 

 

 

  1.  
  1.  

Добір питань до дієслів

 

 

 

  1.  
  1.  

Дієслова, протилежні за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Дієслова, близькі за значенням

 

 

 

  1.  
  1.  

Добір дієслів для висловлювання власних думок

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №8. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя новорічна мрія»

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
2324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку