|
|||||
«Українська мова та читання, частина 1» 2 клас за підручником М. Захарійчук) І семестр 4 години на тиждень
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
|
Українська абетка. Звуки та букви (25 годин) |
|||||
|
|
Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру |
|
|
|
|
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають |
|
|
|
|
|
Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів |
|
|
|
|
|
Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів |
|
|
|
|
|
Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №1. Написання порад, як користуватися книжкою |
|
|
|
|
|
Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки |
|
|
|
|
|
Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри |
|
|
|
|
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади. |
|
|
|
|
|
Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом. |
|
|
|
|
|
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
|
|
|
|
|
Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами |
|
|
|
|
|
Звукове значення букви щ. Доповнення вірша |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №2. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся |
|
|
|
|
|
Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к] |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими |
|
|
|
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь) |
|
|
|
|
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є |
|
|
|
|
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь |
|
|
|
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №3. Написання розповіді про осінь за малюнками |
|
|
|
|
|
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї |
|
|
|
|
|
Апостроф. |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Склад. Поділ слів на склади (9 годин) |
|||||
|
|
Лексичне значення слова |
|
|
|
|
|
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою |
|
|
|
|
|
Слова, протилежні за значенням |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №4. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, котра тобі бодобається. |
|
|
|
|
|
Слова, близькі за значенням |
|
|
|
|
|
Пряме й переносне значення слів |
|
|
|
|
|
Однозначні й багатозначні слова |
|
|
|
|
|
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Українська абетка. Звуки та букви. Слово»
|
|
|
|
Іменник (13 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
|
|
|
|
|
Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №5. Створення й написання речень за малюнками та початком казки |
|
|
|
|
|
Зміна іменників за числами (один – багато) |
|
|
|
|
|
Іменники, протилежні за значенням |
|
|
|
|
|
Іменники, близькі за значенням |
|
|
|
|
|
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей |
|
|
|
|
|
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей |
|
|
|
|
|
Велика буква в кличках тварин |
|
|
|
|
|
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №6. Написання листа Святому Миколаю |
|
|
|
|
|
Велика буква в назвах річок, гір |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого про іменник |
|
|
|
Прикметник (7 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають ознаки предметів |
|
|
|
|
|
Слова, які називають ознаки предметів |
|
|
|
|
|
Прикметники, протилежні за значенням |
|
|
|
|
|
Прикметники, близькі за значенням |
|
|
|
|
|
Сполучення іменників з прикметниками |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №7. Створення вітальної листівки до Нового року |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник. Прикметник» |
|
|
|
Дієслово (7 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Слова – назви дій |
|
|
|
|
|
Добір питань до дієслів |
|
|
|
|
|
Дієслова, протилежні за значенням |
|
|
|
|
|
Дієслова, близькі за значенням |
|
|
|
|
|
Добір дієслів для висловлювання власних думок |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №8. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя новорічна мрія» |
|
|
|