|
|||||
«Українська мова та читання, частина 1» 2 клас за підручником М. Захарійчук
|
ДАТА |
Примітка |
|||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
|
|
|
ІІ семестр
3 години на тиждень
Числівник (6 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають числа |
|
|
|
|
|
Питання до слів, які називають числа |
|
|
|
|
|
Сполучення числівників з іменниками |
|
|
|
|
|
Сполучення числівників з іменниками (продовження) |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №9. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
|
|
|
Службові слова (6 годин) |
|||||
|
|
Службові слова в реченні |
|
|
|
|
|
Правопис службових слів |
|
|
|
|
|
Правопис службових слів |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Числівник. Службові слова» |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №10. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця». |
|
|
|
Речення (16 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Речення. Ознаки речення |
|
|
|
|
|
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень |
|
|
|
|
|
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
|
|
|
|
|
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
|
|
|
|
|
Спонукальні речення. Інтонація |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №11. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» |
|
|
|
|
|
Спонукальні окличні та неокличні речення |
|
|
|
|
|
Розділові знаки в кінці речень |
|
|
|
|
|
Розділові знаки в кінці речень (продовження) |
|
|
|
|
|
Поширення речень за питаннями та поданими словами |
|
|
|
|
|
Деформовані речення |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №12. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою |
|
|
|
|
|
Складання речень за малюнками |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого про речення |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань Мої навчальні досягнення. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
|
Текст (16 годин) |
|||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Текст. Ознаки тексту |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №13. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
|
|
|
|
|
Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів Деформований текст |
|
|
|
|
|
Будова тексту |
|
|
|
|
|
Заголовок тексту |
|
|
|
|
|
Текст – розповідь |
|
|
|
|
|
Текст – опис |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №14. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
|
|
|
|
|
Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів |
|
|
|
|
|
Виражальні засоби мови |
|
|
|
|
|
Складання тексту за ілюстрацією |
|
|
|
|
|
Складання тексту за серією малюнків |
|
|
|
|
|
Складання тексту про події з власного життя |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №15. Створення вітальної листівки до Дня матері |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями ««Речення. Текст » |
|
|
|
Повторення вивченого за 2 клас (15 годин) |
|||||
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №16. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули» |
|
|
|
|
|
Письмо для себе |
|
|
|
|
|
Робота зі словами |
|
|
|
|
|
Формування та корекція навичок письма |
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №17. Улюблені види спорта |
|
|
|
|
|
Повторення вивчених правил |
|
|
|
|
|
Складання діалогу |
|
|
|
|
|
Робота зі словами |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №17. Мої плани на літній відпочинок |
|
|
|
|
|
Формування та корекція навичок письма |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок Діагностувальна робота «Диктант» |
|
|
|