Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з української мови ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2021/2022 н. р. з української мови ІІ семестр 3 години на тиждень За підручником М. Захарійчук «Українська мова та читання» для закладів загальної середньої освіти (1 ЧАСТИНА) Видавництво: Грамота, Києв 2020 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Перегляд файлу

 


 

 

 

 

№ уроку

 «Українська мова та читання, частина 1»

2 клас

за підручником М. Захарійчук

 

ДАТА

Примітка

з/п

в темі

П

Ф

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

3 години на тиждень

Числівник (6 годин)

  1.  
  1.  

Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають числа

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Питання до слів, які називають числа

 

 

 

  1.  
  1.  

Сполучення числівників з іменниками

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Сполучення числівників з іменниками (продовження)

 

 

 

  1.  
  1.  

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №9. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

 

 

 

Службові слова (6 годин)

  1.  
  1.  

Службові слова в реченні

 

 

 

  1.  
  1.  

Правопис службових слів

 

 

 

  1.  
  1.  

Правопис службових слів

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Числівник. Службові слова»

 

 

 

  1.  
  1.  

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №10. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця».

 

 

 

Речення (16 годин)

  1.  
  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Речення. Ознаки речення

 

 

 

  1.  
  1.  

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Окличні речення. Інтонація окличних речень

 

 

 

  1.  
  1.  

Питальні речення. Інтонація питальних речень

 

 

 

  1.  
  1.  

Спонукальні речення. Інтонація

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №11. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня»

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Спонукальні окличні та неокличні речення

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розділові знаки в кінці речень

 

 

 

  1.  
  1.  

Розділові знаки в кінці речень (продовження)

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Поширення речень за питаннями та поданими словами

 

 

 

  1.  
  1.  

Деформовані речення

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення №12. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою                           

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання речень за малюнками

 

 

 

  1.  
  1.  

 

 Повторення вивченого про речення

 

 

 

  1.  
  1.  

 

 Узагальнення і систематизація знань Мої навчальні досягнення.

 

 

 

  1.  
  1.  

Діагностувальна робота. Списування

 

 

 

Текст (16 годин)

  1.  
  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Текст. Ознаки тексту

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення №13. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів Деформований текст

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Будова тексту

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Заголовок тексту

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Текст – розповідь

 

 

 

  1.  
  1.  

Текст – опис

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення №14. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій       

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів                           

 

 

 

  1.  
  1.  

Виражальні засоби мови

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання тексту за ілюстрацією

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Складання тексту за серією малюнків

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання тексту про події з власного життя

 

 

 

  1.  
  1.  

 

 Розвиток зв’язного мовлення №15. Створення вітальної листівки до Дня матері

 

 

 

  1.  
  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

 

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Робота з  мовними одиницями ««Речення. Текст »

 

 

 

Повторення вивченого за 2 клас (15 годин)

  1.  
  1.  

Повторення вивченого за рік

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №16. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

 

 

 

  1.  
  1.  

Письмо для себе

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота зі словами

 

 

 

  1.  
  1.  

Формування та корекція навичок письма

 

 

 

  1.  
  1.  

Виконання тестових завдань

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №17. Улюблені види спорта

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення вивчених правил

 

 

 

  1.  
  1.  

Складання діалогу

 

 

 

  1.  
  1.  

Робота зі словами

 

 

 

  1.  
  1.  

Повторення вивченого

 

 

 

  1.  
  1.  

Виконання тестових завдань

 

 

 

  1.  
  1.  

Розвиток зв’язного мовлення №17. Мої плани на літній відпочинок

 

 

 

  1.  
  1.  

Формування та корекція навичок письма

 

 

 

  1.  
  1.  

Підсумковий урок

Діагностувальна робота «Диктант»

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
3143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку