Календарно-тематичне планування технологій (трудового навчання) для учнів 5 класу (хлопці)

Про матеріал
Календарне планування з трудового навчання (хлопці) для 5 класу відповідає новій Програмі з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з трудового навчання у 5 класі (хлопці)

Обов'язкова для вивчення складова

Технологія виготовлення виробів із фанери та ДВП

№ п/п

К-ть годин

Тема уроку

Дата план.

Дата факт.

Дистанційні технології

1

1

Вступ. Організація роботи у шкільних майстернях

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

Розпізнає  види технологічної діяльності у побуті;

називає  знаряддя праці, які використовують у побуті.

2

1

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Основи матеріалознавства. Види конструкційних матеріалів. Фанера та ДВП

 

 

 

3

1

Властивості фанери та ДВП

 

 

 

4

1

Властивості фанери та ДВП

 

 

 

5

1

Технологія виготовлення виробів з фанери та ДВП. Процес розмічання заготовок

 

 

 

6

1

Технологічний процес різання фанери та ДВП

 

 

 

7

1

Інструменти для обробки різанням фанери та ДВП

 

 

 

8

1

Інструменти для обробки різанням фанери та ДВП

 

 

 

9

1

Процес пиляння фанери та ДВП

 

 

 

10

1

Процес пиляння фанери та ДВП

 

 

 

11

1

Процес пиляння фанери та ДВП

 

 

 

12

1

Процес пиляння фанери та ДВП

 

 

 

13

1

Прийоми свердління фанери та ДВП

 

 

 

14

1

Прийоми свердління фанери та ДВП

 

 

 

15

1

Технологія обпилювання заготовок із фанери та ДВП

 

 

 

16

1

Способи з єднання деталей з фанери та ДВП

 

 

 

17

1

Оздоблення виробів з фанери та ДВП

 

 

 

18

1

Оздоблення виробів з фанери та ДВП

 

 

 

19

1

Основи техніки, технології та проектування

 

 

 

20

1

Поняття про деталь. Способи отримання деталей

 

 

 

21

1

Основи проектної діяльності Методи проектування (фантазування, елементи біоніки).

 

 

 

22

1

Основи проектної діяльності Методи проектування (фантазування, елементи біоніки).

Вибір об’єкту проектування на основі зібраної інформації.

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

знайомиться з правилами внутрішнього розпорядку навчальної майстерні  та елементами технологічної діяльності.

Визначає у співпраці з учителем та іншими учнями алгоритм взаємодії в майстерні.

Знаннєвий компонент

Знає етапи проектування.

Розуміє сутність методу фантазування.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу.

Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця.

 

Діяльнісний компонент

Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.

Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.

Проводить міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей.

Розпізнає конструкційні матеріали.

Виконує малюнок виробу.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Характеризує різні технології як види  декоративно-ужиткового мистецтва.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Добирає та використовує знаряддя праці під час вирішення практичних завдань.

 

Ціннісний компонент

Робить висновки  про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.

Усвідомлює важливість дотримання безпечних прийомів праці.

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється.

Усвідомлює розвиток техніки

23

1

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування. Безпечне користування побутовими електроприладами

 

 

 

24

1

Культура споживання їжі

 

 

 

25

1

Етикет за столом

 

 

 

26

1

Елементи грамоти споживача

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

Знаннєвий компонент

Знає правила безпечного користування електроприладами.

Розрізняє столові прибори.

Діяльнісний компонент

Користується побутовими електроприладами, дотримуючись правил безпеки.

Розпізнає найпростіші пошкодження побутових електроприладів.

Дотримується правильної послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.

Сервірує стіл.

Уміло поводиться за столом.

Ціннісний компонент

Усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами.

Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу

Варіативна складова

 ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ СУВЕНІРІВ ІЗ ДЕРЕВИННИХ МАТЕРІАЛІВ

№п/п

Зміст

Дата план.

Дата факт.

Дистанційні технології

 

6 Розділ1. Основи технології виготовлення сувенірів із деревинних матеріалів

 

 

 

1

Короткі відомості з історії виникнення сувенірної продукції. Призначення, види та конструктивні особливості сувенірів.

Конструкційні матеріали для виготовлення сувенірів. Інструменти та обладнання для виготовлення сувенірів із деревини.

 

 

 

 

2

Технологія виготовлення сувенірів із деревинних матеріалів.

 

 

 

3

Виготовлення нескладного сувеніра з деревини.

 

 

 

4

Виготовлення нескладного сувеніра з деревини.

 

 

 

5

Виготовлення нескладного сувеніра з деревини.

 

 

 

6

Контроль якості робіт

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

наводить приклади різних видів сувенірів; називає матеріали, з яких виготовляють сувеніри; добирає та обґрунтовує конструкційні матеріали та інструменти для роботи; виготовляє сувенір із деревинних матеріалів;

здійснює контроль якості робіт;

організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці під час виконання робіт

 

12 Розділ 2. Проектування та виготовлення сувенірів із деревинних матеріалів

 

 

 

7

Вибір теми проєкту (сувеніру для виготовлення) та її обґрунтування. Вимоги до об’єкта проєктування (сувеніра).

Планування роботи з виконання проєкту.

 

 

 

 

8

Робота з інформаційними джерелами. Пошук подібних виробів. Визначення найкращих ознак у виробах-аналогах.

 

 

 

9

Створення графічного зображення виробу. Добір та підготовка основних і доповнюючих матеріалів, інструментів для роботи, способу з’єднання деталей виробу.

 

 

 

10

Послідовність виготовлення виробу (за шаблоном). Виготовлення виробу.

 

 

 

 

11

Послідовність виготовлення виробу (за шаблоном). Виготовлення виробу.

 

 

 

 

12

Виготовлення виробу.

 

 

 

 

13

Виготовлення виробу.

 

 

 

 

14

Оздоблення виробу

 

 

 

15

Послідовність виготовлення виробу (за шаблоном). Виготовлення виробу.

 

 

 

 

16

Виготовлення виробу.

 

 

 

17

Оздоблення виробу.

 

 

 

18

Оздоблення виробу. Контроль якості виробу. Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

здійснює міні-маркетингові дослідження;

обґрунтовує вибір теми проєкту;

розробляє вимоги до виробу; проектну документацію; складає план роботи з виконання проекту з визначенням термінів;

здійснює пошук виробів-аналогів; здійснює контроль якості виробу;

виконує розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів;

організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог

визначає найкращі ознаки в кожному зразку;

розробляє ескізний малюнок; виготовляє шаблони; виконує розмічання деталей виробу за шаблоном; виготовляє деталі сувеніра; виконує складання деталей сувеніра;

виготовляє виріб; оздоблює виготовлений виріб;

 

Розділ 3. Презентація виготовлених виробів

 

 

 

19

 

Підготовка виробів до презентації.

 

 

 

 

20

Презентація спроектованих та виготовлених сувенірів. Оцінювання робіт

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень:

готує виріб до презентації; презентує свій виріб; здійснює самооцінку виробу

Орієнтовний перелік об’єктів проектування: дерев’яні іграшки, настільні ігри з дерева, дерев’яні подарункові наклейки (шильди/бірки), листівки, магніти, дерев’яні рамки для фото, дерев’яні літери, настільні підставки та набори, візитниці, дерев’яні цінники, номерки, об’ємні букви і цифри, аксесуари з дерева тощо.

Інструменти та обладнання: ножиці, олівець, лінійка, циркуль, лобзик, ножівка, напилок, рашпіль, свердла, шліфувальний папір, ручний дриль, прилад для випалювання по деревині тощо.

Матеріали: папір, картонні коробки, клей, деревина та деревні матеріали, копіювальний папір, картон, шнурок, тонкий листовий метал, дріт, фарби, морилка, водний лак тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шинкарук Олександр Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Планування
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
6015
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку