Календарно-тематичне планування
з української літератури 5 клас
(70 год., 2 години на тиждень)
№ з/п |
К-сть год. |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|||||||
1. |
1 |
Коло читання Усна народна творчість. Малі фольклорні форми: загадки, прислів’я, приказки. |
|
|
|||||||
2. |
1 |
Усна народна творчість. Народні усмішки. Виразність читання. |
|
|
|||||||
3.
|
1
|
Усна народна творчість. Легенди. Виразність читання |
|
|
|||||||
4. |
1 |
Чарівні казки. «Яйце-райце» . Виразність читання |
|
|
|||||||
5. |
1 |
Чарівні казки. «Яйце-райце». Виразність читання |
|
|
|||||||
6. |
1 |
Чарівні казки. «Ох». Виразність читання |
|
|
|||||||
7. |
1 |
Чарівні казки. «Ох». Виразність читання |
|
|
|||||||
8 |
1 |
Усна народна творчість. Народні пісні. |
|
|
|||||||
9. |
1 |
Літературні казки. І.Франко «Фарбований Лис» |
|
|
|||||||
10. |
1 |
Літературні казки. І.Франко «Фарбований Лис» Дійові особи твору. |
|
|
|||||||
11.
|
1 |
Літературні казки. І.Франко «Фарбований Лис» |
|
|
|||||||
12. |
1 |
В.Сухомлинський «Два метелики». Виразність читання |
|
|
|||||||
13. |
1 |
В.Сухомлинський «Найгарніша мама». Виразність читання |
|
|
|||||||
14. |
1 |
ПЧ №1. В.Сухомлинський «Материнське щастя» |
|
|
|||||||
15. |
1 |
В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Виразність читання |
|
|
|||||||
16. |
1 |
В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Виразність читання |
|
|
|||||||
17. |
1 |
РМ №1 Складання казок, небилиць (з використанням комплексного впливу мистецтв різних видів: художнє слово, живопис, музика). |
|
|
|||||||
18. |
1 |
С.Руданський «Ворона і Лис». «Вовки». Виразність читання |
|
|
|||||||
19. |
1 |
Л.Глібов «Котилася тарілочка» (вірші та загадки) Виразність читання |
|
|
|||||||
20. |
1 |
Л.Глібов «Котилася тарілочка»(вірші та загадки) Виразність читання |
|
|
|||||||
21. |
1 |
Л.Глібов «Вовк та Ягня» (байка). Виразність читання |
|
|
|||||||
22. |
1 |
Л.Глібов «Щука» (байка). Виразність читання |
|
|
|||||||
23. |
1 |
РМ №2. Ілюстрування прочитаного |
|
|
|||||||
24. |
1 |
Леся Українка «Метелик». Виразність читання |
|
|
|||||||
25. |
1 |
Леся Українка «Біда навчить». Виразність читання |
|
|
|||||||
26. |
1 |
ПЧ №2. Леся Українка «Лелія» |
|
|
|||||||
27. |
1 |
Борис Грінченко «Два морози». Виразність читання |
|
|
|||||||
28. |
1 |
Борис Грінченко «Дівчина Леся». Виразність читання |
|
|
|||||||
29. |
1 |
Г.Чубач. «Весела книжечка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
30. |
1 |
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр |
|
|
|||||||
|
|
ІІ семестр Коло читання |
|
|
|||||||
31 |
1 |
Г.Чубач. „Веселі хтосики”. Виразність читання. |
|
|
|||||||
32. |
1 |
Г.Чубач. „Моя країна — Україна”. Виразність читання. |
|
|
|||||||
32. |
1 |
Олександр Олесь «Микита Кожум'яка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
33. |
1 |
Олександр Олесь «Микита Кожум'яка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
34. |
1 |
Інсценізація найпростіших епізодів із прочитаних художніх творів (Олександр Олесь «Микита Кожум'яка». |
|
|
|||||||
35. |
1 |
О.Пчілка. «Дивна хатка» (Збірка віршів для дітей) Виразність читання. |
|
|
|||||||
36. |
1 |
О.Пчілка. «Дивна хатка» (Збірка віршів для дітей) Виразність читання. |
|
|
|||||||
37. |
1 |
Т. Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...». «Садок вишневий коло хати...». Виразність читання. |
|
|
|||||||
38. |
1 |
Т. Шевченко. «Тече вода з-під явора». Виразність читання. |
|
|
|||||||
39. |
1 |
Н.Забіла. «Весняна казочка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
40. |
1 |
Н.Забіла. Збірка «Проліски»(на вибір). Виразність читання. |
|
|
|||||||
41. |
1 |
Н.Забіла . Збірка «Проліски»(на вибір). Виразність читання.. |
|
|
|||||||
42 |
1 |
П.Тичина. «Хор лісових дзвіночків». Виразність читання. |
|
|
|||||||
43. |
1 |
П.Тичина «Гаї шумлять». Виразність читання. |
|
|
|||||||
44. |
1 |
П.Тичина. Віршована казка «Дударик». Виразність читання. |
|
|
|||||||
45. |
1 |
П.Тичина. Віршована казка «Дударик». Виразність читання. |
|
|
|||||||
46. |
1 |
М.Рильський. Збірка «Санчата діда Максима» (на вибір). Виразність читання. |
|
|
|||||||
47 |
1 |
М.Рильський .Збірка «Санчата діда Максима» (на вибір). Виразність читання. |
|
|
|||||||
48 |
1 |
М.Трублаїні. «Волохан». Виразність читання. |
|
|
|||||||
49 |
1 |
Інсценізація найпростіших епізодів із прочитаних художніх творів (М.Трублаїні. «Волохан»). |
|
|
|||||||
50 |
1 |
М.Трублаїні. «Мандри Закомарика».Виразність читання. |
|
|
|||||||
51. |
1 |
М.Трублаїні. Казка «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку». Виразність читання. |
|
|
|||||||
52. |
1 |
В.Бичко. Казка «Лісова перепустка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
53. |
1 |
В.Бичко. Казка «Лісова перепустка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
54. |
1 |
В.Бичко. Казка «Лісова перепустка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
55. |
1 |
Інсценізація найпростіших епізодів із прочитаних художніх творів (В.Бичко. Казка «Лісова перепустка»). |
|
|
|||||||
56. |
1 |
Д.Білоус. Збірка віршів та загадок для дітей «Диво калинове». Виразність читання. |
|
|
|||||||
57 |
1 |
Д.Білоус. Збірка віршів та загадок для дітей «Диво калинове». Виразність читання. |
|
|
|||||||
58. |
1 |
Д.Білоус. Збірка віршів та загадок для дітей «Диво калинове». Виразність читання. |
|
|
|||||||
59. |
1 |
Дмитро Білоус. «Пташині голоси». Виразність читання. |
|
|
|||||||
60. |
1 |
Дмитро Білоус. «Пташині голоси». Виразність читання. |
|
|
|||||||
61. |
1 |
П.Воронько. Збірка «Читаночка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
62. |
1 |
П.Воронько.Збірка «Читаночка». Виразність читання. |
|
|
|||||||
63. |
1 |
Л.Костенко. Збірка «Бузиновий цар» (на вибір). Виразність читання. |
|
|
|||||||
64. |
1 |
Л.Костенко. Збірка «Бузиновий цар» (на вибір). Виразність читання. |
|
|
|||||||
|
|
Робота з дитячою книжкою; робота з інформацією |
|
|
|||||||
65. |
1 |
Орієнтування у світі дитячих книжок. Пошук потрібної книжки у шкільній бібліотеці. |
|
|
|||||||
66. |
1 |
Орієнтування у світі дитячих книжок. Пошук потрібної книжки у шкільній бібліотеці. |
|
|
|||||||
67. |
1 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|||||||
68. |
1 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|||||||
69. |
1 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|||||||
70 |
1 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|||||||