Презентація "М. Вінграновський «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Гуманізм повісті.
Презентація до уроку "М. Вінграновський «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка,
його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Гуманізм повісті."
Тема. М. Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Гуманізм повісті.
Номер слайду 4
Мета: продовжити роботу над аналізом повісті М. Вінграновського « Сіроманець», допомогти учням усвідомити її ідейно-художні особливості; дослідити, як у повісті відтворено добро і зло, порівняти характеристики позитивного і негативного героя; розвивати навички виразного читання,творчої роботи з текстом повісті; виокремлення ключових епізодів, їх коментування, висловлення власної думки з приводу прочитаного; виховувати гуманне ставлення до природи, чуйність, доброту.
Номер слайду 5
Проблемне запитання: «Скільки вовка не годуй, а він все одно в ліс дивиться»
Номер слайду 6
Визначення власних цілей: Я хочу дізнатися… зрозуміти… відчути…
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Тема та головна думка твору? Тема: про дружбу хлопчика й вовка, про гармонійні стосунки між людиною та природою; Головна думка, ідея: потрібно гуманно ставитися до беззахисних тварин;уславлення дружби, співчуття,беззастережної хоробрості та самовіддачі, засудження жорстокого поводження з тваринами та злопам’ятства .
Номер слайду 11
Питання, які порушено в повісті: - Одвічна боротьба добра і зла; - Гармонія у стосунках дюдини і природи;- Відстоювання своєї позиції;- Критерії справжньої дружби.
Номер слайду 12
Опис Сіроманця: «Високий, широкогрудий, з малими вушками на великій голові, з великими димчастими незрячими очима. …Великі срібні сльози котилися по його морді і падали на пісок під лапи».
Номер слайду 13
Порівняльна характеристика. Сашка та Василя Чепіжного
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Вирішення проблемного питання: “Скільки вовка не годуй, а він все одно в ліс дивиться” Так Ні
Номер слайду 18
Підсумок уроку: то ви дізналися… зрозуміли… відчули… те, що ви хотіли?
Номер слайду 19
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Д. р.: Скласти сенкан до Сашка. В. Р. : Написати власне продовження твору.