Календарно-тематичне планування уроків
української мови
за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
57 |
|
Повторення про слова - назви предметів, ознак, дій |
|
58 |
|
Слова – назви чисел (числівники) Навчаюся визначати слова, які називають числа |
с. 86-87, впр. 1-4 |
59 |
|
Навчаюся добирати числівники. Робота із скоромовкою. Гра «Відгадайте слово». |
с. 88-89, впр. 5-8 |
60 |
|
Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками. Вправа «Котра година» |
с. 90, впр. 9-11 |
61 |
|
Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками. |
с. 91, впр. 12-14 |
62 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
63 |
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Навчальний діалог. |
с. 92-93, впр.15-19 |
64 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. |
с. 94, впр. 20-22 |
65 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. |
с. 95, впр. 23-24 |
66 |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Навчальний діалог. |
с. 96-97, впр. 25-29 |
67 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за темою: «Слова – назви чисел (числівники)». |
|
68 |
|
Службові слова Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів |
с. 98-99, впр. 1-4 |
69 |
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. |
с. 100-101, впр. 5-8 |
70 |
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні..
|
с. 101-102, впр. 9-11 |
71 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
72 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за темою: «Службові слова». Підсумок за розділом: «Слова - назви предметів, ознак, дій, чисел». |
|
Речення |
|||
73 |
|
Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками |
с. 104-105, впр. 1-4 |
74 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
75 |
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. |
с. 106-107, впр. 1-3 |
76 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. |
с. 107, впр. 4-5 |
77 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. |
с. 108-109, впр. 6-8 |
78 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. |
с. 110-111, впр. 9-10 |
79 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. |
с. 110-111, впр. 11-12 |
80 |
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. |
с. 112-113, впр. 13-16 |
81 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. |
с. 114, впр. 17-18 |
82 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. |
с. 115, впр. 19-21 |
83 |
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення |
с. 116, впр. 22-24 |
84 |
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. |
с. 117, впр. 25-26 |
85 |
|
Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
86 |
|
Навчаюся складати речення за малюнком. |
с. 118-119, впр. 27-30 |
87 |
|
Навчаюся складати речення за малюнком. Навчальний діалог. |
с. 119-120, впр. 31-33 |
88 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом: «Речення». |
|
|
|
Текст |
|
89 |
|
Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. |
с. 122-123, впр. 1-4 |
90 |
|
Будова тексту Навчаюся визначати частини тексту. |
с. 124-125, впр. 1-3 |
91 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
92 |
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. |
с. 126-127, впр. 4-7 |
93 |
|
Типи текстів Навчаюся розрізняти текст-розповідь. |
с. 128, впр. 1-2 |
94 |
|
Навчаюся розрізняти текст-розповідь. |
с. 129, впр. 3-4 |
95 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. |
с. 130, впр. 5-6 |
96 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. |
с. 131, впр. 7-8 |
97 |
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. |
с. 132, впр. 9-10 |
98 |
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків. Навчальний діалог. |
с. 133, впр. 11-13 |
99 |
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків. Навчальний діалог. |
с. 134-135, впр. 14-16 |
100 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
101 |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя. |
с. 136, впр. 17-18 |
102 |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя. |
с. 137, впр. 19-20 |
103 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. |
с. 138, впр. 21-22 |
104 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог. |
с. 139, впр. 23-24 |
105 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.
|
с. 140, впр. 25-26 |
106 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.
|
с. 141, впр. 27-28 |
107 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
108 |
|
Повторення вивченого за темою. |
с. 142, впр. 1-2 |
109 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за за розділом: «Текст». |
|
110 |
|
Повторення вивченого Навчаюся складати речення із іменниками, прикметниками, дієсловами і числівниками. |
|
111 |
|
Звуко-буквенний аналіз слова |
|
112 |
|
Апостроф. Написання слів із апострофом. |
|
113 |
|
Наголос. |
|
114 |
|
Перенос слів із рядка в рядок. |
|
115 |
|
Алфавіт. Розташування слів за алфавітом. |
|
116 |
|
Близькі та протилежні слова за значенням. |
|
117 |
|
Навчаюся складати речення із іменниками, прикметниками, дієсловами і числівниками. |
|
118 |
|
Будова тексту Навчаюся визначати частини тексту. |
|
119 |
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. |
|
120 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
121 |
|
Повторення вивченого. Підсумок за рік. |
|
122 |
|
Резервний урок. |
|
123 |
|
Резервний урок. |
|